6 lip 2017

Trendy z Instagrama - Lato 2017

Cześć! Przygotowałam dla Was małą listę trendów z instagrama na ten sezon, które moim zdaniem są warte uwagi i mogą Wam przypaść do gustu! Bez zbędnego przedłużenia zapraszam do czytania!

Naszywki

Instagram @klaudixoo KLIK
naszyjnik - KLIK
bluza - House
spodnie - Bershka

Pojawiają się w sieciówkach już od jakiegoś czasu, ale teraz jest ich pełno. Znajdziecie je na bluzach, torebkach, jeansach czy plecakach. Częste są motywy kwiatów. Mi bardzo podoba się ten trend, dlatego ostatnio zakupiłam bluzę z naszytymi różami, którą znalazłam w Housie na wyprzedaży. Zostały im same XS, a że była na mnie dobra to wzięłam i zapłaciłam za nią jedyne 20zł.




Dorysowane piegi

Instagram @modelmalay  KLIK

To może wydawać się trochę dziwne, bo co niektórym piegi się kojarzą jako coś nieatrakcyjego, jako swego rodzaju wada. Ale trend na instagramie mówi co innego! Teraz sporo dziewczyn celowo dorysowuje sobie piegi. I wiecie co? Póki nie spróbowałam też wydawało mi się to mega dziwne, ale teraz twierdzę, że wyglada się przeuroczo. Same spróbujcie! Wystarczy brązowa kredka do brwi, pomada czy cień do powiek, byle by wyglądało naturalnie. 

Septum

Instagram @klaudixoo KLIK

Ostatnio pełno instagramowiczek i gwiazd zaczęło nosić fake septumy, przez co możemy je kupić w sieciówkach. W takich sklepach jak H&M czy Bershka można kupić zestaw kilku kolczyków za 10zł. Mi jednak nie przypadły do gustu takie ozdobne septumy jak co niektóre dostępne w sieciówkach, dlatego swojego kupiłam w zwykłym sklepie chińskim za 3zł.

Okulary vintage

Instagram @viva_a_viva  KLIK

Okulary, które już zawsze będą mi się kojarzyć z Kurtem Cobainem ku mojemu zdziwieniu stały się tego sezonu modne. Zabawne jest to, że podobały mi się od bardzo dawna, ale nigdzie nie można było ich dostać, a teraz ma je spora liczba osób. Ja swoich jeszcze nie zakupiłam, bo póki co nie widziałam do kupienia stacjonarnie. 


Brzoskwiniowe i różowe cienie do powiek

Instagram @klaudixoo KLIK

Na instagramie co drugi makijaż ma właśnie taką ciepłą kolorystykę. Ja nie byłam przekonana do tego trendu, ale jak zwykle, gdy wypróbowałam na sobie zmieniłam zdanie. Cień ze zdjęcia jest z paletki lovely, którą zakupiłam na przecenach w Rossmannie Początkowo omijałam ten cień, bo zawsze myślałam, że takie kolory mi nie służą, ale po wypróbowaniu go jest to mój ulubiony z całej paletki i chętnie się tak maluje na codzień. 

Nadruk tropikalny 

Instagram @accesorios_filippa  KLIK

Tropikalny wzór możemy znaleźć teraz na wszystkim - bluzki, plecaki, stroje kąpielowe, a nawet case'y na telefon. Jest tego bardzo dużo, a więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja zamówiłam sobie już strój kąpielowy, ale póki co nie dotarł. Jednak na pewno pokażę Wam go na blogu, gdy już będzie u mnie!

Przyszła też do mnie paczka z Dresslily, z której jestem maga zadowolona. Szczególnie z butów, które są cudowne! Jeśli chodzi o paletkę z cieniami i pomadą do brwi to przetestowałam ją na moim instastory (@klaudixoo - KLIK ). Maseczkę też na pewno przetestuję w swoi czasie!
Dresslily - KLIK

paletka - KLIK
maseczka - KLIK
Dajcie znać w komentarzach jeśli znacie jeszcze jakieś trendy, o których zapomniałam, a które są Waszym zdaniem warte uwagii! Oraz koniecznie napiszcie, które trendy wy lubicie najbardziej! 

29 komentarzy:

  1. Mój ulubiony trend to naszywki z motywem kwiatów :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui na telefon ma ciekawy wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszywki zdecydowanie są bardzo modne teraz! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przedstawiłaś trendy :) Mi osobiście podobają się naszywki. Jestem totalnie zakochana w brzoskwiniowych cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszywki mi się podobają chodź jeszcze żadnej takiej rzeczy nie kupilam. Muszę spróbować z tymi brzoskwiniowymi cieniami do powiek

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszywki uwielbiałam od małego i to do dzisiaj mi zostało, więc ten trend powinien zostać utrzymany. Chociaż myślałam bardziej, że on się stał popularniejszy dzięki Tumblr'owi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie patrzena co modne i trendy tylko patrze na to co mi się podoba.

    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trendy z tych wakacji bardzo lubię, zwłaszcza brzoskwiniowe cienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dorysowane piegi jeśli oczywiście są dobrze zrobione! <3 Wygląda to uroczo :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest cudowna! Ale moim ulubionym trendem są jednak piegi. Szczerze zazdroszczę ich wszystkim dziewczynom, bo wyglądają przeuroczo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie piegi są cudowne. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie sugerowałam sie trendami, uwielbiam minimalizm. Przeraza mnie to, ze teraz wszędzie pełno kolorowych ubrań. Szkoda mi tylko, ze wszyscy gnają za trendami, a potem wszyscy wyglądają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszywki od zawsze lubiłam czy na spodniach czy bluza... Okulary równiez bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam naszywki! Te z motywem róż szczególnie skradły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Różyczki najpiękniejszy trend�� co do piegow nie próbowałam, ale wyglądają super do naturalnego make up, septum rowniez na plus ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi z tych trendów, najbardziej przypadły do gustu naszywki/hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy septum jest jeszcze modne, na pewno kilka lat temu był no to szał ale teraz niewiele ludzi to sobie robi. Zresztą się zgodzę, ja sama uwielbiam dorysowane piegi i motywy tropikalne.


    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naszywki na ubraniach, ale najbardziej podobają mi się na vansach. Jeżeli chodzi o septum to za moich czasów swoje pięć minut miał na Tumblr i Ask.fm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę być oryginalna i nie ściągać wszystkiego z innych. Sama kreuję swój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatowe naszywki najlepsze :)
    Dorysowanych piegów i tych brwi nigdy nie zrozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Etui na telefon świetne! <3 Bluza z naszywkami także świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszywki i tropikalne nadruki to na pewno. :)
    Ale co do reszty to nie jestem pewna. Pewne rzeczy moim zdaniem już dawno straciły na modzie.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swojego czasu bardzo modne były jeszcze chokery, a teraz już sama nie wiem czy są, aż tak popularne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem właśnie zakochana w brzoskwiniowych/ różowych cieniach :D Piegi mam własne, więc nie muszę ich malować :) Mam nadzieję, że na Twoim blogu znajdę więcej tego typu postów, więc pozostaję tu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Septum zrobiłam juz kilka lat temu, a piegi zawsze chciałam miec. Co do cieni do powiek to lubie takie kolory, sa bardzo subtelne. Pozdrawiam, K!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piegów nigdy sobie dorysowałyśmy :D Musimy spróbować i zobaczyć jak będziemy wyglądać. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam naszywki na ubraniach! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń