25 lip 2017

5 kosmetyków, które musisz mieć w torebce!

Cześć! Zastanawiałyście się kiedyś jakie kosmetyki warto zawsze nosić przy sobie? Czasem każdej z nas zdarzają się sytuację, w których jakiś kosmetyk staje się naszym wybawieniem. Właśnie, dlatego stworzyłam dla Was listę 5 kosmetyków, które zdecydowanie warto nosić w swojej torebce. Wszystkie przedstawione w poście kosmetyki znajdziecie w drogerii internetowej perfumeria <klik>. Myślę, że warto tam zajrzeć jeśli preferujecie kosmetyki porządnych i droższych firm takich jak clinique, dior, estee lauder czy lancome. Ale znajdziecie też równe dobre, ale tańsze takie jak rimmel czy bourjois. Bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do naszej listy!





1. Perfumy 


Perfum Prada Candy - klik


Pewnie wiecie, że zapach dodaje dodatkowe punkty do atrakcyjności? Właśnie dlatego warto nosić przy sobie swoje ulubione perfumy, bo zapach ma się podobać przede wszystkim Wam! Ja mogę polecić perfumy prada candy, które kiedyś używałam i były to zdecydowanie najlepsze perfumy jakie miałam. Co prawda nie należą do najtańszych, ale myślę, że raz na jakiś czas można sobie pozwolić na taki wydatek. Mają słodki zapach, przez nutę karmelu. Nie są ciężkie, za to bardzo dziewczęce, ale oczywiście zapach to kwestia indywidualna, dlatego to tylko moja propozycja.


2. Suchy szampon

Suchy szampon Batiste Cherry- klik


Kosmetyk, który czasem ratuje życie! Pewnie każda z nas ma takie dni, w których siedzi w piżamce pod kołdrą i w tłustych, zwiniętych w koka włosach. A co jeśli nagle trzeba wyjść z domu albo ktoś chce do nas wpaść? Mycie włosow w takich sytuacjach jest dość czasochłonne i właśnie po to jest suchy szampon! Dodatkowo, jeśli szybko Wam się przetłuszczają włosy - na przerwie w szkole lub pracy spryskajcie je trochę u nasady i gotowe! Polecam szampony z Batiste, tylko pamiętacie by wybrać odpowiedni do koloru swoich włosów.

3. Bibułki matujące

Bibułki matujące Artdeco - klik



Myślę, że jest to dużo wygodniejsza niż targanie pudru i dodatkowo pędzla. W domu możemy użyć pudru, a w drogę do torebki spakować bibułki, które zmatowią nam skórę na nowo, gdy znów zaczniemy się świecić. Z pewnością ich dużym plusem jest mały rozmiar i naprawdę duża ilość - przez co starczą Wam na naprawdę długo! Nie używałam tych konkretnych, aczkolwiek używałam tańszych bibułek i też były dobre, więc myślę, że te się sprawdzą.


4. Krem do rąk

Krem do rąk Clinique Deep Comfort - klik


Krem do rąk w torebce to podstawa, bo mówi się, że wiek kobiety poznaję się po wyglądzie jej dłoni. Po kremie clinique ręcę na pewno będą wyglądać na zadbane. Ważne by robić to regularnie, a nie tylko wtedy, gdy dłonie są popękane czy ogólnie zniszczone. Szczególnie zimą musimy dbać o ich stan!

5. Korektor

Korektor Revlon ColorStay - klik


Pewnie nie raz wyskoczył ci jakiś okropnie widoczny pryszcz, przed ważnym spotkaniem? To problem większości z nas i trzeba z nim sobie jakoś radzić. Dlatego korektory w takich momentach ratują nam życie. Wybrałam korektor z Revlon w płynie, którym będzie mogły w wygodny sposób zatuszować niedoskonałość.


Na sam koniec zapraszam Was na mojego instagrama - klaudixoo <klik>







A jakie kosmetyki według Was powinny zagrzać sobie miejsce w naszych torebkach? 

27 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię mieć w torebce mgiełkę do ciała :)
    i bibułki matujące są bardzo przydatne! Tak po za tym śliczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam przy sobie kosmetyk z każdej z powyższych kategorii :) Osobiście oprócz tego nie ruszam się z domu bez antyperspirantu do stóp (zwłaszcza teraz, latem), pomadki ochronnej z filtrem UV oraz bez chusteczek nawilżanych do demakijażu :)

    Pozdrawiam,
    paniflamingo.blogspot.com (KLIK)

    PS. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze brakuje bibułek, bo nie potrafię się do nich przekonać. Perfumy, korktor i szczotka to moje must have w każdej torebce. A i szminka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak "bibułki matujące".
    Boże, jednak człowiek uczy się całe życie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy szampon *.* a te bibułki matujące muszę w końcu kupić. Ps. świetna torebka

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaka ta torebka jest piekna! Swietna po prostu :) zgadzam sie do kazdego podpunktu! Dodałabym tylko jeszcze chusteczki higieniczne. Super pomysl na posta! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy i suchy szampon mam zawsze w torebce.Bibułek matujących nie używam,a korektor dobrze utrzymuje mi się dobrze przez cały dzień.Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja torebka ma takie zasoby jedynie na specjalne okazje :D Zazwyczaj jest to tylko krem do rąk, chusteczki, portfel i telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zawsze przy sobie płyn antybakteryjny i bibułki matujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nigdy nie brakuje kremów. Jeden w torebce, drugi w aucie, trzeci w pracy. Jestem od niego uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam przy sobie dezodorant! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie Kochana trafiłaś w wyposażenie mojej torebki :) niestety skończyły mi się bibulki i muszę w czwartek skoczyć po zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super propozycje:) Szczególnie przypadł mi krem do rąk i korektor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka jest śliczna! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zwolenniczką małych torebek i choć zawsze taszczę milion rzeczy ograniczam kosmetyki do szminki :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka świetna torebka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość tych kosmetyków dobrze znam. Nigdy jednak w torebce nie noszę żadnych kosmetyków. Ewentualnie szminkę, ale to również rzadko. :)
    Pozdrawiam, Natasza z bloga: jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko to mieści Ci się do torebki? Korektor, bibułki i szampon nie rzeczami, które zdecydowanie "każda musi mieć w torebce", ja nie posiadam żadnej z tych rzeczy nawet w domu. A zamiast perfumu do torebki warto nosi perfumetke, która zajmuje mniej miejsca, a i tak nie wypsikasz całej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega przydatny wpis. Suchy szampon to cud natury :D a na bibułki muszę sie skusić bo skora strasznie mi sie przetluszcza

    OdpowiedzUsuń
  20. nie umiałam się zdecydowac na zakup tych perfum, ale po przeczytaniu tego posta chyba się skuszę :D
    bardzo przydetny wpis, obserwuję :*

    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja niezależnie od torebki zawsze mam przy sobie perfumy i szminkę :)


    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. najczęściej w torebce mam krem do rąk i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z perfumami się zgodzę, ale nie mam zamiaru wydawać na nie kilkuset złotych. ;D Zapach zapachem, ale prawdopodobnie sama wiesz, że chociażby woda perfumowana różni się od toaletowej. ;)
    Suchego szamponu jeszcze nigdy nie używałam.
    screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie obowiązkowa jest jakaś wazelina do ust lub po prostu pomadka:) Nie cierpię mieć suchych ust;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazwyczaj mam w torebce jedynie jakieś mazidło do ust. No chyba, że to dłuższe wyjście/wycieczka, wtedy odpowiednio dopasowuję zawartość :)

    OdpowiedzUsuń