29 lip 2017

20 insta trików - Jak się wybić?!

Cześć! Jeśli ktoś z Was zagląda na mojego bloga to pewnie wie, że już pojawił się u mnie tego typu post --> Jak zdobyć dużo like'ów na Instagramie?! <klik> Mimo wszystko postanowiłam zrobić aktualizację, w której będzie więcej konkretnych informacji o tym jak rozwinąć swojego Instagrama. Mam nadzieję, że z niektórych trików skorzystacie!





1. Postaraj się by Twoje zdjęcie profilowe dokładnie opisywało Twój profil. Dzięki temu przyciągniesz ludzi, którzy są zainteresowani konkretną niszą.

2. Dołączaj zawsze swój e-mail. Niekoniecznie dla jakiś współprac, ale dla kontaktu ze swoimi followersami.

3. Jeśli prowadzisz swojego bloga/kanał na youtube itd. ustaw swoje konto na firmowe. Daje Ci to wiele możliwości - przede wszystkim dostęp do dokładnych statystyk, dzięki, którym dowiesz się m.in. kim są Twoi followersi lub jaki jest Twój zasięg.

4. W opisie zdjęć używaj emoji, ponieważ bardziej przyciągają uwagę, a przy okazji osoby bardziej leniwe chętniej przeczytają opis.

5. Nazwa jest bardzo ważna! Nie może być skomplikowana. Daruj więc sobie dużo cyferek czy powtarzające się w dużej ilości literki. Postaw na prostotę, a ludzie o wiele łatwiej cię znajdą.



6. Zanim opublikujesz zdjęcie zastanów się czy na pewno pasuje do innych na Twoim profilu. Jeśli chcesz traktować Instagrama profesjonalnie, musisz zwracać uwagę na schemat kolorów, filtry oraz motyw.

7. Nie publikuj zdjęć wszystkiego! Wybierz maksymalnie 3 kategorie, które Cię interesują przykładowo - moda, uroda oraz podróże. I trzymaj się tego, ponieważ wtedy trafisz do konkretnej grupy użytkowników, których to również interesuje!

8. Unikaj kilku filtrów! Najlepiej zdecyduj się na jeden albo całkowicie z nich zrezygnuj, ponieważ to bardzo wpływa na estetykę. A nieważne są tylko pojedyncze zdjęcia, ale to jak prezentuje się całość. Jeśli interesują Was jakieś dobre aplikacje do obróbki zdjęć znajdziecie tutaj --> Top 5 aplikacji do prowadzenia idealnego Instagrama

9. Staraj się by tło zdjęcia było jednolite i proste. Dzięki temu ktoś skupi się na pierwszym planie, czyli na tym co chcesz pokazać.

10. Staraj się robić zdjęcia w świetle dziennym, ponieważ wyglądają dużo lepiej. Poza tym wybierz godziny, które najbardziej Ci odpowiadają. Musisz pamiętać, że w południe zdjęcia będą wychodzić mocno nasycone.



11. W opisie możesz zadawać followersom pytania - ludzie lubią mówić o sobie. Dzięki temu na pewno zaobserwujesz wzrost komentarzy, a przy okazji poznasz lepiej swoich obserwujących.

12. Wiadomo, że hasztagi pomagają nam w pozyskiwaniu nowy followersów, ale dobrze by było je ukrywać, bo są po prostu brzydkie. Dlatego albo usuwaj hasztagi po pewnym czasie albo wpisz je w komentarzu.

13. Jeśli masz swój ulubiony hasztag, którego często używasz, oglądaj też zdjęcia innych pod tym hasztagiem. Dzięki lajkowaniu czy komentowaniu jest spora szansa, że ktoś się odwdzięczy, bo spodoba mu się Twój profil.

14. Staraj się odpowiadać na każdy komentarz! Wiem jakie to irytujące, gdy ktoś nie odpisuję Ci na zadane pytanie, dlatego nie traktujcie swoich obserwatorów jak powietrze. Dzięki odpisywaniu na wiadomości followersi będą mieli poczucie swego rodzaju więzi.

15. Nie używaj zbyt popularnych hasztagów, ponieważ zginą one wśród zdjęć innych. Lepiej używać średnio popularnych, bo wasze zdjęcia utrzymają się dłużej.



16. Warto oznaczać znane marki np. ubrań na zdjęciach, bo zwiększa to liczbę osób, które widzą zdjęcie, a przy okazji marka może udostępnić zdjęcie na swoim profilu z oznaczeniem Ciebie, a to oznacza dużą liczbę nowych zwolenników.

17. Stawiaj na zaangażowanie! Okazuję się, że większość zdjęć na głównej pojawia się nie ze względu na liczbę like'ów, a na liczbę komentarzy.

18. Ustawiaj sobie cele np. do końca miesiąca chcę mieć 5000 followersów. To wpłynie na Twoje zaangażowanie i będzie Cię motywować do dbania o profil.

19. Dodawaj tylko zdjęcia, które według Ciebie są ładne lub inspirujące. Nie wrzucaj nic na siłę, bo dawno nie było zdjęć. Stawiaj na jakość, a nie ilość.

20. I najważniejsze na koniec - miej z tego fun! Bo tak naprawdę to czy się wybijemy czy nie jest sprawią drugiego rzędu, a najważniejszym jest dobrze się bawić przy tym i zarażać innych swoją pasją :)



A Wy jakie macie triki? Możecie też zostawiać nazwy swoich Instagramów, najlepsze zaobserwuję :) A tymczasem zapraszam na mój --> klaudixoo <klik>


33 komentarze:

  1. Ja kiedyś bardzo przykładałem się do instagrama i zdobyłem 1,600 follow. Jednak aktualnie bardziej zajmuje sie snapchatem. Czuje ze ludzie mnie tam sluchają. Ciekawe porady, najbardziej uczulony jestem na nazwę bo słabo wyglądają cyferki. Lepiej już zamiast tych cyferek wpisać swój początek nazwiska.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze świetne rady i tricki :)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady. Na pewno skorzystam przynajmniej z części i coś czuję, że na Twojego bloga jeszcze zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie triki są na prawdę bardzo przydatne, korzystam z większości i faktycznie - jest dużo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rady, stosuje wiele z nich a inne muszę zacząć praktykować ;)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać piękne instagramyinstagram, na których wszystko do siebie pasuje ;) świetne rady, na pewno je zastosuje na moim IG -> nati.jest.fit

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne rady, masz ślicznego instagrama ♥ a tu nazwa mojego: melliens

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne triki. Muszę wypróbować. Moja nazwa na instagramie to: jozwowska
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rady przydatne, ale wszystkie znam, choć nie używam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zależy mi na obserwatorach, a po prostu lubię dodawać zdjęcia na swój profil :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. www.ordon.com.pl29 lipca 2017 19:23

    Świetnie napisane. Na pewno skorzystamy

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie zaś najważniejszy jest blog. ig to tylko dodatek. Nie zależy mi na obserwacjach tam, tylko żeby uzupełniał działalność blogową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na IG jak i na FB trzebać mieć pewną strategie, to głównie tam największe marki prezentują nowości i dzielą się informacjami 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre triki, jednak ja zdecydowanie stawiam na to, aby followersi sami przychodzili np. dzięki temu, że znają mojego bloga. Wtedy chociaż nie zyskuję pustych obserwacji od osób, które raczej niewiele o mnie wiedzą.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym znać sposób an bloga i fanpage :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady, własnych trików nie mam. Ta kreska jest idealna *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatne porady, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe i przydatne rady ;)

    Zapraszam do siebie na nowo powstałego bloga:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Triki jak najbardziej pomocne i sama stosuję większość z nich :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Porady bardzo cenne, zwłaszcza dla początkujących. Mój instagram: pamolina_couture

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatne tricki i porady:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo przydatne rady, na pewno z nich skorzystam. wiem, że mojemu kontu na ig jeszcze wiele brakuje do ideału, ale będę nad tym pracować ^^
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne rady!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno bardzo przydatne rady :)

    Jakbym Cię mogła prosić, w ramach rewanżu - o komentarz i wejście w link podany na końcu wpisu.. :) Dziękuję ! http://www.mamamagda.pl/2017/07/jak-zarabiac-pieniadze-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze zrobiony post, można znaleźć dużo przydatnych rzeczy! Ja zawsze jestem leniwa jeśli chodzi o hashtagi 😂 Dobrym sposobem na zdobywanie obserwatorów jest ostatnio robienie sfs na instagramowym story 👌

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne porady - czekam na więcej artykułów w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny przydatny post!
    Jak weszłam na twojego bloga od razu spodobał mnie się Twój wygląd bloga.
    Mega jest!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatny post!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne triki, ale mi nigdy nie zależalo na sławie na instagramie;)

    OdpowiedzUsuń