27 sty 2017

Jak zdobyć dużo like'ów na Instagramie?

Cześć! Ostatnio bardziej się przyłożyłam do prowadzenia instagrama i dzięki temu zauważyłam zasady, którymi się rządzi ta aplikacja. Dlatego mogę dla Was napisać kilka moich porad dotyczących tego jak w stosunkowo krótkim czasie zdobyć sporą liczbę followersów i like'ów.

Zanim zaczniecie czytać zapraszam też na mojego instagrama, który jak wspominałam się rozwija :)
                                               
                                                                  KLAUDIXOO



A teraz przechodzimy już do posta! 





Ważną rzeczą jest to, żeby zdjęcia były estetyczne. Przyłóżcie się do tego żeby było dobre oświetlenie ( najlepiej dzienne ), żeby na zdjęciu było wszystko widoczne i żeby nikt nie musiał się domyślać co się na nim znajduję. Nie przesadzajcie z nadmiernym przerabianiem. Często chcemy nanieść poprawki żeby coś upiększyć, a wychodzi zupełnie na odwrót. Dlatego ważny jest umiar. Jeśli chodzi o filtry to też nie przesadzajmy z nimi. Dobrze by było jeśli cały instagram był by w jednym wybranym przez nas filtrcie czy w podobnej kolorystyce, bo jak wiadomo wtedy wszystko wygląda ładnie, przejrzyście i estetycznie. Ale to oczywiście nie jest zasada. Ja na przykład daję taki filtr jaki mi pasuję. Co prawda instagram wygląda wtedy trochę chaotycznie, ale mi osobiście się to podoba.



Dużo ludzi dodaję zdjęcia i czeka na deszcz likeów i followersów, ale wcale tak nie jest. Dodanie zdjęć w dużej mierze nie wystarcza, bo jak wiadomo nasze zdjęcie zalewa fala innych zdjęć, które też chcą zostać docenione. Dlatego warto też like'ować zdjęcia innych, bo dużo osób się odwdzięcza w jakiś sposób. Pozostawianie komentarzy też jest dobrą opcją, ponieważ ludzie wchodzą z ciekawości na profil osoby, która zostawiła komentarz, a jeśli się spodoba zaobserwują. Tak samo wy jeśli zobaczycie ładny instagram po prostu go zaobserwujcie bez względu na to czy ktoś się odwdzięczy. Tylko proszę nie bawcie się w zabawy like za like czy follow za follow. Wydaję mi się, że to nie jest satysfakcjonujące kiedy ludzie nie obserwują nas, bo im się podoba to co tworzymy tylko obserwują bo my obserwujemy ich. Zresztą ludzie oszukują i po czas dają unfollow. Dlatego właśnie te zabawy nie mają najmniejszego sensu.



Coś co nie jest łatwe, no, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Częstotliwość z jaką należy dodawać zdjęcia to najlepiej jedno zdjęcie dziennie, ewentualnie co drugi dzień zdjęcie. Ja sama mam problem z regularnym dodawaniem zdjęć głównie z tego względu, że czasem po prostu nie mam co dodać, a byle czego też dodawać nie ma sensu. O wiele prościej mają konta, które dodają zdjęcia z internetu. Systematyczność jest tak ważna, bo ludzie często unfollowują kiedy zauważają, że ktoś dodaje zdjęcie raz w tygodniu.



Słyszałam też, że na ilość like'ów i followersów ma wpływ pora dnia w jakiej dodajemy zdjęcie. Podobno najlepiej dodawać zdjęcia rano w godzinach 7-9. Na razie zaczęłam testować to u siebie i póki co działa. Jak zauważyłam like pojawiają się w mniejszych ilościach, ale potrafią się zbierać przez kilka godzin. Jeśli dodajemy zdjęcie w porze, gdy dużo osób też dodaję zdjęcia jest większa szansa, że nasze zdjęcie ''zaginie'' wśród innych zdjęć i zdobędziemy dużo likeów, w krótkim czasie, ale ostatecznie mniej niż pierwszym sposobem. Tylko pamiętajcie o różnych strefach czasowych.


To tylko kilka z wielu czynników, które mają wpływa na ilość like'ów na naszym instagramie. Ja wymieniłam z pewnością te najważniejsze, ale wy możecie też pisać w komentarzach co jeszcze jest ważne. Podawajcie w komentarzach swoje instagramy - na każdy wejdę, a jeśli mi się spodoba zostawię coś po sobie :) 

45 komentarzy:

  1. Bardzo dobre i cenne wskazówki :) Na pewno z nich skorzystam :D
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wskazówki. Mimo iż nie zależy mi na polubieniach fajnie jest je mieć wiec jak najbardziej przydatny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.instagram.com/wiktoriia.k/

    Spróbuję tego co napisałaś. Wiem na razie że warto lajkować innych bo faktycznie oddają lajki potem a nawet obserwują :D Muszę zacząć komentować też heh :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super porady - sama korzystam z nich dość nieświadomie od dawna i naprawdę działają :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/daily-vlog-dream-team-casting.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często wrzucam zdjęcia na instagram rano bo wtedy mam zazwyczaj czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super porady! Koniecznie musze skorzystać :)

    Mój instagram: dosiak7

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedawno też wzięłam się za swojego Instagrama. Do niektórych z Twoich porad sama się stosuję. Dla mnie ważna jest estetyka i układ zdjęć, tak, aby się jakoś ze sobą ładnie komponowały ;) Systematyczność też jest ważna, ale czasami nie mam właśnie co dodawać.
    @adazet

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, pora ma zdecydowanie duże znaczenie. Tym bardziej, że teraz instagram sortuje nie od daty tylko od popularności.
    Ja tu bym jeszcze hashtagi dorzuciła. Przydają się ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. Super porady, aż spróbuje z tymi godzinami i zobaczymy czy u mnie się sprawdzi. Bardzo ładny instagram obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są te porady. Na pewno sie do nich zastosuje. Sama używam hastagow. Przydają się i dostaje troche lików. Oryginalny post ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony chciałabym aby mój instagram był w jednym stylu, ale nie chcę się tak ograniczać. Mimo to, wymyśliłam sposób na oryginalność mojego konta, zobacz sama - curlycarola. :) Dobre rady, sama stosuję kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak jest, wiele zależy od kilku czynników. Bardzo dużą rolę odgrywała właśnie prowadzona przez nas siatka instagramowa, bo ma ona opowiadać jakaś historię :) w sumie wcale nie jest łatwo prowadzić tam konto.
    Zaraz zajrzę na Twojego insta i zapraszam również na zerknięcie na moje konto ;) Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się, że troszkę mi zależy na lajkach... Dziękuje za rady! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że żadnych metod nie stosuje, ale zacznę są one dosyć banalne do zrobienia, więc spróbuje na pewno. Bardzo przydatny post

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rady na pewno z nich skorzystamy :)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady. Też więcej likeów jest pod zdjęciami jak są hashtagi :)
    Obserwuję. Zostaję na dłużej. :)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, ja za to słyszałam że najlepszą pora to ok 12/13... . Muszę więc wypróbować również Twoje godziny, ttlko najczęściej wtedy słodko śpię heheh;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne porady
    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post, masz dużo racji! Ja niestety nie mam insta, jakoś mnie to nie kręci :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Rownież niedawno pisałam post o Instagramie, kiedy wybiło u mnie 30 tysięcy stwierdziłam, ze to już odpowiedni moment :) sama korzystam z wielu rad, które podałaś ;)

    Mój Instagram: killukitty

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej. Fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe rady - na pewno przydadzą się mi i nie jednej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne rady! Ja zazwyczaj wrzucam zdjęcia wieczorem, pora to zmienić :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra rady, wcześniej nie zwracałam uwagi na porę wstawiania postów, ale może pora to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatne rady. Wiele osób z pewnością skorzysta.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  27. Bardzo fajne wskazówki!
    Dobry wygląd Instagrama to postawa :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Ciekawe, zastosuje sie do rad. ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatne wskazówki, niektóre z nich już znałam, ale do wszystkich będę starała się stosować :)
    Mój instagram: klaudia.678

    OdpowiedzUsuń
  31. Rano na pewno dostaniesz więcej lików, bo wszyscy jadą do szkoły, pracy i siedzę na IG i innych profilach, sprawdzają na szybko co się dzieje w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z kolei właśnie dodaję zdjęcie wieczorem, najlepiej w okolicach godziny 21... Zauważyłam, że właśnie wtedy dużo osób daje serduszka, a właśnie w ciągu dnia jest ... no słabo.
    Mój instagram: Little_lady.24 - klik
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje mi się, że należy również pamiętać o hashtagach ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rady :)
    Zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazwyczaj dodawałam zdjęcia w wieczornych porach ale przetestuje też rano:):) prowadzić estetycznie i jeszcze żeby dodane zdjęcia jakoś w miarę do siebie pasowały to dopiero sztuka... każda rada się przyda!:* ��
    www.instagram.com/patrycjamaczuga

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rady! ;)
    Mój instagram :paulina_latko

    OdpowiedzUsuń