12 sie 2017

Kosmetyki i ubrania, które musisz mieć na lato!

Cześć! Aktualnie na blogach co niektórzy zaczynają już serie back to school, ale ja postanowiłam, że lepiej wykorzystywać to lato jak najdłużej, dlatego przygotowałam listę moich ulubionych ubrań oraz kosmetyków, które polecam Wam na lato, ale i nie tylko!


Buty a'la Gucci  - Asos




Kocham te buty! Są chyba najwygodniejszymi jakie miałam. Już od dawna marzyły mi się zamienniki tych od Gucci. Któregoś dnia jak byłam z chłopakiem nad morzem zajrzeliśmy z ciekawości do outletu i nagle on je zauważył. Były przecenione z 200zł na 80zł co mnie niesamowicie ucieszyło, a jeszcze bardziej to, że postanowił mi je kupić! Stojąc w kolejce do przymierzalni modliłam się żeby rozmiar był dobry i udało się. Moje szczęście wtedy nie znało granic, no ale chyba każda kobieta cieszyłaby się z wymarzonych butów. Po kupnie chodziłam w nich dzień w dzień i ani trochę mi się nie znudziły. Zdecydowanie polecam tego typu buty na lato!




Czarne joggersy - Bershka




Lato co prawda kojarzy się z szortami, ale ja jak na przekór kupiłam długie czarne spodnie materiałowe i powiem Wam, że zdecydowanie nie żałuję. Mają na tyle cienki i przewiewny materiał, że nie było w nich gorąco, poza tym aktualnie jest dość zróżnicowana pogoda, więc długie, zwiewne spodnie zawsze się przydadzą. Kiedy je przymierzyłam zakochałam się i już wiedziałam, że muszę je mieć niezależnie od ceny ( no cóż, ja już tak mam.) Tak czy inaczej było warto, bo noszę je naprawdę często, a spodnie póki co się nie niszczą. No i dodają eleganckiego smaku do stylizacji, a w połączeniu z luźnym t-shirtem niechlujnie włożonym do środka prezentują się nonszalancko. Zapłaciłam wtedy za nie około 100zł, aktualnie kosztują 90zł.


Koszulka Freedom - Reseverd




Pamiętam ten dzień kiedy zapolowałam na moje dwa tygrysy (jak to brzmi). Weszliśmy z chłopakiem do Reserved i pierwsze na co spojrzałam to ta koszulka. Pomyślałam, że to przeznaczenie. No i wzięłam ją do przymierzalni przymierzyć. Strasznie spodobało mi się to długie wiązanie, bo w żadnym innym sklepie nie mogłam znaleźć takiego dekoltu do pępka. Przy czym bluzka nie jest wyzywająca - nawet gdy zakładam ją bez stanika, aczkolwiek trzeba uważać żeby wszystko pozostało na swoim miejscu. Co do materiału to jest w sam raz na lato - cienki i zwiewny, aż miło w niej chodzić. Zapłaciłam za nią około 60-70zł.


Koszula z krótkim rękawkiem - Bershka




Kolejna rzecz, w której po przymierzeniu się zakochałam. Koszula na wieszaku wyglądała bardzo niepozornie, ot zwykła koszulka z krótkim rękawem. Po przymierzeniu było wow. Była idealnie dopasowana, jakby skrojona na mnie. Ładnie podkreślała biust i talie oraz dodatkowo była wygodna. I nie kojarzyła się z panią biura, wręcz przeciwnie mój chłopak stwierdził, że wyglądam jak z filmów dla dorosłych, ale w to nie wnikam. Teraz na lato ta koszula jest jednym z moich ulubionych rozwiązań, ponieważ jest przewiewna i bardzo wygodna. Kosztuję tylko 40zł, więc myślę, że naprawdę super cena.

Kolczyki trójkątne - Zaful



Jak się pewnie domyślacie kolczyki zostały zamówione online. Powiem Wam, że przez te lato mam straszną ''fazę'' na trójkąty, jeśli chodzi o biżuterię. Łańcuszki, kolczyki, bransoletki - po prostu wszystko w trójkąty. Kupiłam kolczyki trójkątne w Rossmanie, ale niestety przez nie miałam problemy z uchem, więc przestałam nosić. Po czym zamówiłam te i stwierdzam, że są jeszcze ładniejsze. Kosztowały coś około 10zł, aczkolwiek ile dokładnie, to nie jestem pewna. W każdym razie prezentują się mega elegancko.

Perfumy Femme - Hugo Boss



Przechodzimy do części kosmetycznej. Nie wiem czy kiedyś wspominałam, ale lubię perfumy z tej górnej półki. Co prawda nigdy ich nie kupuję sama (jestem polakiem cebulakiem i szkoda mi na to kasy), ale zdarza mi się dostawać od rodziny z różnych okazji. I powiem Wam, że czuć tą różnicę tych kilkuset złotych więcej. Na początku ten zapach do mnie nie przemawiał. Wydawał mi się za mocny i za ciężki, ogólnie dla takiej kobiety po trzydziestce, a nie dla nastolatki. Ale kiedy wypróbowałam na sobie stał się moim letnim ulubieńcem. Kosztują około 100zł ( jak na perfumy, jeszcze nie tragedia).

Rozświetlacz złoty - Lovely



O tym rozświetlaczu było swego czasu głośno. Dlaczego? Bo tani, ale dobry. Postanowiłam uwierzyć na słowo innym blogerką, które go polecały i przetestować na sobie. Wybrałam sobie kolor złoty, ale nie jestem pewna czy do mojego typu urody nie powinnam wziąć srebrnego, no ale nie ważne. Tak czy inaczej w te lato zdecydowanie modne jest mocne rozświetlenie tzw. glow. I zdecydowanie ten trend bardzo mi się podoba. Nakładanie tego rozświetlacza to moja ulubiona część w makijażu, bo widzę jak z takiej ponurej, matowej buzi rodzi się naturalność i blask. Kolejny plus - mega trwały. Cena to tylko 10zł.


Konturówka z K Lips Neutral Beauty - Lovely



Dlaczego dałam do ulubieńców samą konturówkę? Zauważyłam, że pomadka ma odrobinę inny odcień niż konturówka i to na tyle inny, że konturówka odznacza się od pomadki. Mi osobiście to przeszkadza, dlatego ostatnio zaczęłam malować usta samą konturówką. Wygląda to zdecydowanie naturalniej i korzystniej dla moich ust. A wiadomo, że naturalność = lato, więc wpasowuję się idealnie nadając delikatny odcień nude. Kosztuje około 25zł wraz z pomadką.

Szampon Ultra Color - Joanna



Szampon, który ma za zadanie rozjaśnić nasze włosy i pozbyć się żółtych refleksów. Przeznaczony głównie do włosów rozjaśnianych, siwych oraz blondu. Zachęciły mnie do kupna dobre opinie, a chciałam się pozbyć moich żółtych refleksów i uzyskać bardziej chłodny odcień blondu. I powiem Wam, że u nasady włosów naprawdę widać różnicę i ten chłodniejszy odcień się tu utrzymuję. Myślę, że szampon będzie genialny dla włosów rozjaśnionych, by pozbyć się żółtych odrostów. Poza tym zapach owoców leśnych jest cudowny i sprawia, że aż chce się używać tego szamponu. Kosztuje około 15zł o ile dobrze pamiętam.


Pomada do brwi - Dresslily

zdjęcie pomady tylko zamkniętej, ponieważ zbiłam lusterko w środku XDD
Do tej pory moim stałym kosmetykiem brwi była kredka, mimo iż próbowałam wielu rzeczy. Ale któregoś dnia zobaczyłam tą śliczną paletkę, a jako, że mam obsesję na punkcie swoich brwi, postanowiłam zamówić i przetestować. Od tej pory nie wyobrażam sobie znowu wrócić do kredki! Pomada ma świetną gęstą konsystencję oraz dołączony maksymalnie cienki pędzelek, którym bardzo łatwo zrobić precyzyjnie brew. Poza tym pomada utrzymuję mi się cały dzień w przeciwieństwie do kredki, która zmywała się już po paru godzinach. Zdecydowanie polecam! Niestety nie pamiętam ile kosztowała paletka z pomadą i cieniami.

Zapraszam Was też na mojego instagrama ---> klaudixoo <klik>
oraz profil na Sarahah, na którym możecie anonimowo mi coś napisać lub zadać jakieś pytanie (odpowiadam na instastory) ---> klik


To już wszyscy moi ulubieńcy, których zdecydowanie Wam polecam. Dajcie znać w komentarzach co o nich sądzicie! 

25 komentarzy:

  1. Buty są całkowicie nie w moim stylu, a rozświetlacz mi sie nie sprawdził - wolę wiekszy blask. Za to kolczyki są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty - cudo.
    Wyglądasz cudownie,masz piękną figurę i włosy. Zazdroszczę :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi za to bardziej przypadła do gustu pomadka niż konturówka :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są cudowne jak i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mega mi się podobają. Mi chodziły po głowie już od dobrych kilku miesięcy, jednak nigdy nie mogę się przekonać do ostatecznego kupna. A ten rozświetlacz to mój ulubieniec, mam w obu kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie muszę ich mieć . fajne stylizacje
    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra lekka stylizacja na plus!

    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są naprawdę genialne, kredki od Lovely też lubię. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz złoty - Lovely to coś co zawsze sprawi makijaż wyjątkowym ! Mam go i używam bardzo intensywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa rozświetlacza z Lovely. Koniecznie muszę go sprawdzić :D Koszula z krótkim rękawem wygląda ślicznie! :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten rozświetlacz, używam go ciągle:) Jak dla mnie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post! Super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry post. Lubię takie bardzo. No i oczywiście bardzo podobają mi się buty, które są dla mnie hitem. Takie właśnie ostatnio bardzo mi wpadają w oko.
    A co do kosmetyków itp. to powiem Ci, że nie miałam okazji ich mieć, ale kto wie.. :) <3
    Pozdrawiam,
    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post! Najbardziej podobają mi się buty wzorowane na Gucci. Wielu osobom taki model się nie podoba, ale ja uważam, że są idealne *-* Ponadto świetnie dopasowałaś do nich stylizację! Pozdrawiam cieplutko! Kasiakovska ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania to pal go licho ale ile wy macie tego wszystkiego do pielęgnacji, współczuje tego wszystkiego.
    Fajnie że proponujesz innym dziewczynom co i jak z ubraniami na każdą porę roku.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy, przyjemny dla oka wpis.
    Podobają mi się stylizacje, są w moim stylu. Konturówkę posiadam i również jestem z niej bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam, Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba zakupię te buty ala Gucci, bo bardzo mi się podobają!
    Koszula z krótkim rękawkiem z Bershki, cudowna!
    Bardzo fajne zdjęcia
    beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten rozświetlacz na lato sprawdza mi się idealnie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne buty! <3
    Koszulka i koszula bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy ootd bardzo mi się spodobał ! Prosty i szykowny - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz. Ciekawy post :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 stylizacja jak najbardziej w moim guście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza stylizacja jest świetna!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń