15 lip 2017

Jak dobrać sukienkę do figury?! - 27dress

Cześć! Mieliście kiedyś tak, że na wieszaku jakaś sukienka wydawała Wam się idealna, a kiedy ją przymierzyłyście była co najmniej przeciętna? Pewnie nie jedna z nas zna to uczucie.. Dlatego właśnie postanowiłam napisać post odnośnie tego jak dobrać sukienkę do swojej figury by wyglądać (i czuć się!) dobrze. Oczywiście nie musicie się konsekwentnie stosować tych rad, ale myślę, że może Wam to pomóc w doborze odpowiedniej sukienki na jakąkolwiek okazję. Opiszę Wam mniej więcej każdy typ i pokażę przykład sukienki ze sklepu 27dress, która będzie pasowała do danej sylwetki.


Tutaj macie zdjęcie wszystkich typów, które opiszę (zdjęcie z internetu, link zamieszczam pod zdjęciem). Najpierw wybierzcie ten swój, a później przejdźcie do czytania! :)

Źródło - klik


1. Gruszka 

klik
Typ charakteryzujący się węższą górą i szerszym dołem. Wąskie ramiona oraz talia i nieco szersze biodra i uda. Dlatego musimy ukryć to co za szerokie i skupić się na górze. Wąskie ramiona podkreśli brak ramiączek lub wiązanie na szyi. Uwagę od bioder odciągnie też głębszy dekolt w kształcie trójkąta bądź jakiś masywniejszy naszyjnik. Jeśli chcecie wyszczuplić biodra dobrym sposobem będzie sukienka w literę A (rozkloszowana ku dołowi), ale jeśli chcecie podkreślić swoje krągłości możecie również postawić na obcisłą sukienkę :)


2. Trójkąt

klik
Jeśli masz dość szerokie ramiona i masywny biust, a Twoje nogi i biodra są szczupłe to jesteś trójkątem. Na pewno musisz się pochwalić swoimi szczupłymi nogami! Dlatego postaw na sukienki do połowy uda. Jeśli chcesz odwrócić uwagę od szerokich ramion, możesz założyć sukienkę z dekoltem w kształcie litery V. Staraj się nie kupować sukienek bez rękawków albo co gorsza bufiastymi rękawami - one tylko bardziej cię poszerzają w ramionach.


3. Klepsydra

klik
Jeśli masz figurę klepsydry jest się czym cieszyć, ponieważ jest to zachowana idealna symetria między górą, a dołem. Oznacza to, że większość sukienek będzie na Tobie dobrze leżała, ale jeśli szczególnie chcesz się pochwalić symetryczną figurą dobrym rozwiązaniem jest postawienie na obcisłe i przylegające do ciała kroje. Podkreślą one wcięcie w talii i idealnie zachowane proporcje.

4. Jabłko 

klik
Kobiety z większym biustem, szczupłymi nogami i słabo zarysowaną talią mają figurę jabłka. Przede wszystkim trzeba zrezygnować z obcisłych sukienek, ponieważ mogą pogrubiać i opinać figurę. Lepiej postawić na luźne sukienki rozszerzające się ku dołowi, a więc w kształcie litery A. Duże znaczenie mają też intensywne kolory, które będą odciągać uwagę od szerszych partii ciała. Można się też pochwalić większym biustem, byle dekolt nie był za głęboki.

5. Prostokąt

klik
Niektórzy nazywają też tą figurę chłopięcą, jednak wcale to nie oznacza, że sukienki są Ci nie wskazane. Wystarczy, żeby sukienką optycznie stworzyć krągłości. Pomogą w tym np. zdobienia w okolicy dekoltu. Jednak ja osobiście uważam, że sukienki lepiej leżą na małym biuście i można postawić na głębsze dekolty i nie wygląda to wulgarnie w żadnym stopniu. Jeśli chcemy podkreślić krągłości na dole wystarczy baskinka. 

klik
Jeśli spodobała Wam się któraś z sukienek z serii cheap homecoming dresses i short homecoming dress ze sklepu 27dress to mogę Wam polecić 10% kod do wykorzystania w ich sklepie. Wystarczy, że wpiszecie kod - summer i już możecie się cieszyć tańszym zakupem. Tak więc zapraszam do przejrzenia asortymentu 27dress!


A wy jaką macie figurę? 

22 komentarze:

  1. Ja posiadam klepsydrę, ale raczej rzadko chodzę w tak obcisłych kreacjach :D
    Super rady!
    Pozdrawiam
    https://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej wybieram sukienki w kształcie litery A :) Ja jestem typową klepsydrą

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomocny ten post! Sukienki są nieziemskie 😻
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam typ chłopięcy niestety, ale nie jest najgorzej. Zawsze można coś poprawić w wyglądzie.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że bardzo pomocny i według mnie ciekawy post ;) Ta stronka ma świetne sukienki.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post, mało jest ludzi, którzy potrafią dobrać odpowiednią sylwetkę. Mam figurę klepsydry, niestety jeszcze nie znalazłam idealnej sukienki, która w miejscu talii leżałaby jak stworzona dla mnie.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem klepsydra, ale najbardziej na mnie leży krój, który pokazałaś jako 1 :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, przyda mi się podczas wybierania sukienki na wesele za miesiąc! haha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój typ to gruszka i zazwyczaj wybieram sukienki rozkloszowane, ale ostatnio przymierzałam obcisłą małą czarną i również wyglądało to całkiem nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy i przydatny post, aczkolwiek nie jestem zwolenniczką sukienek być może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i przydatny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #372
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uświadomiłam sobie, że jestem klepsydrą a wiele sukienek kupowałam jakby nie na siebie :D
    Dziękuję za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mam problem z określeniem kształtu swojej figury: chyba jest poza ramowa. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i przydatny post , niestety mam figurę typu trójkąt , a marzy mi się klepsydra :)!
    Pozdrawiam i OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem typową klepsydrą - i dobrze, bo uwielbiam takie sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem klepsydrą, ale nie podoba mi się moja figura. Dwie ostatnie sukienki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w sumie dalej nie wiem czym jestem bo mam lekko szersze ramiona, średnio widoczne wcięcie w tali, średniej grubości krotkie nogi i mały biust trochę prostokąt a trochę trojkąt...Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie 3 ;)
    ZAPRASZAM: https://dlaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń