18 lip 2017

7 filmowych męskich ideałów!

Cześć! Macie czasem tak, że oglądacie jakiś film z wątkiem miłosnym i główny aktor zaczyna Wam się podobać? Pewnie tak! Dlatego dzisiaj zrobiłam dla Was typowo subiektywny ranking filmowych postaci, w których według mnie można się zakochać. Oczywiście wy w komentarzach też możecie głosować na Wasz ideał! A no i z góry chciałam Was przeprosić za to, że niektóre opisy są dość krótkie, ale co niektóre filmy oglądałam naprawdę dawno.

1. Noah - ''The Notebook''





Ryan Gosling, czyli serialowy Noah zachwycał zarówno nastolatki jak i starsze kobiety. Był szarmancki, szalony <scena na karuzeli, którą pewnie co niektórzy kojarzą> oraz opiekuńczy. No i dodatkowo przystojny. Wiedzieliście, że do roli Noah wybrano Ryana, bo producenci nie chcieli, żeby główny aktor był przystojny? Niestety średnio im się to udało, ale dzięki im za to, bo nadał się do tej roli idealnie!



2. Jacob - ''Water for elephants''




Celowo Robert Pattinson nie wylądował w swojej najbardziej znanej roli wampira. Według mnie w ''Zmierzchu'' Robert był zbyt sztuczny. Soczewki, tony pudru i domalowane brwi. Za to w ''wodzie dla słoni '' był bardzo naturalny.  A ciekawostką jest to, że w filmie Robert wymawia kilka kwestii po polsku!


3. Gale - ''Hunger Games''




W ''Igrzyskach Śmierci'' utworzyły się dwa teamy - team Gale'a i team Peeta. Mi osobiście zawsze było ciężko wybrać między tą dwójką. I jeśliby patrzeć na charakter byłabym po stronie Peeta, a jeśliby patrzeć na wygląd to Gale'a. Tak czy inaczej w tym rankingu skupiam się bardziej na wyglądzie.

4. Alex - ''Love Rosie''




Film Wam polecam, bo miło dość banalnej fabuły, jest naprawdę ciekawy i warty obejrzenia - chociażby dla samego Alex'a, który był przystojny, ukazany zarówno jako nastolatek, jak i dorosły mężczyzna.

5.  Jack - ''Titanic''




Kultowego filmu z pewnością nie trzeba przedstawiać, tak samo jak Leonardo Di Caprio, który za czasów swojej młodości był bardzo przystojny. Sam ''Titanic'' jest chyba jednym z najbardziej znanych i kultowych filmów z wątkiem miłosnym, a to między innymi za sprawą świetnej obsady.


6. Alex - ''13 Reasons Why''




Chyba jedyny film, a raczej serial, który nie miał mocnego wątku miłosnego, a skupiał się na innych problemach życia codziennego <swoją drogą bardzo polecam obejrzeć!> Alex spodobał mi się, bo oprócz tego, że miał tajemniczą osobowość to wyglądał dość oryginalnie. Białe włosy, kolczyk septum i słaba postura innym mogą się nie podobać, ale mi wręcz przeciwnie.


7. Rhydian - ''Wolfblood''




I chyba mój ulubiony na koniec. Kolejny serial - ten pewnie mniej znany, bo emitowany na disney channel. Sam 'Wolfblood'' jest raczej przeciętny, ale ja obejrzałam całe dwa sezony właśnie dla Bobby'ego Lockwood'a, który był męski, ale jednocześnie wrażliwy i czasem nieśmiały. Fajne jest też to, że relacja ukazana między głównymi bohaterami jest taka prawdziwa i nie przekoloryzowana.



Na koniec posta chciałam też Wam pokazać co ostatnio do mnie przyszło w paczce od Zaful -> klik. Prawdę powiedziawszy jestem z niej średnio zadowolona, bo czarne spodenki, które widzicie na zdjęciu są na mnie za duże, dlatego idą na sprzedaż (gdyby ktoś był zainteresowany - vinted <klik> ), jeśli chodzi o drugie spodenki jeansowe, tutaj wręcz przeciwnie jestem mega zadowolona. Są z wysokim stanem, więc ładnie podkreślają pupę i przy okazji bardzo wygodne. Zawsze podwijam w nich nogawki,żeby nie odstawały zbędne nitki. Jeśli chodzi o strój to też jestem zadowolona. Rozmiar dobrany idealnie, a sam tropikalny wzór świetnie wygląda.

spodenki jeansowe - klik
strój kąpielowy - klik
czarne szorty - klik


Piszcie w komentarzach jakie są Wasze męskie filmowe ideały!

25 komentarzy:

  1. Love your post dear ^_^
    I'm following you #375, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam Pamiętnik moim zdaniem najlepszy film zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wszystkiego kojarzę tylko Titanic, a główny bohater sam według mojej dziewczyny nawet teraz lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja oglądałam z tych fimlów tylko Titanica i Igrzyska Śmierci! Kiedyś byłam za Gale'm, ale po przemyśleniach - Peeta urzekł mnie swoją prawdziwą czystą miłością. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja z tych filmów oglądałam Pamiętnik ♥ i serial 13 reason why, choć w serialu najbardziej polubilam głównego bohatera :)

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie polubiłam Alexa z 13rw :D

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/black-casual-look-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj uwielbiam Noah z Pamiętnika! IDEAŁ!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdarza mi się oglądać film/serial i wzdychac do głównego aktora, ale wtedy ciekawiej się ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jacob z wodą dla słoni i Jack z Titanic są świetni!

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie jest Tom Cruise z Top Gun?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro już sięgnęłaś po „13 Reasons Why", myślałem, że jako ideał wybierzesz Claya, a nie Alexa. Trochę smutna jest jego historia... ale jakby nie patrzeć, cały ten serial jest porażająco smutny.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak Jacob z "Wody dla słoni" jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam tylko Love Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh, taki post czytać to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda dla słoni! Boski film i rola Jacoba
    Muszę obejrzeć Love Rose bo coś mi mówi ten tytuł a nie jestem pewna czy oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do filmów to znam może trzy czy cztery, a w ostatnim czasie bardzo się nudzę i z chęcią skorzystam z twojego postu przy wyborze filmu. Co do ubrań bardzo podobają mi się jeansowe spodenki :)
    http://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkich do 6 numerka uwielbiam ��

    Pozdrawiam Agaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie Gale z "Igrzysk Śmierci" i Alexa z "Love Rosie" byłoby chyba moim największym ideałem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam uwielbiam Finnick'a z "Igrzysk Śmierci" (ten sam aktor który grał Aleca w "Love Rosie") :D Jeszcze Alec i Jace z serialu "Shadowhunters" też są moimi ideałami <3
    emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, świetni faceci!
    Ja nie oglądam filmów. Preferuję książki i seriale .. Aczkolwiek może na kilka z Twoich ^ się skuszę! Ciekawy wpis. Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the notebook.. great post

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses

    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  22. Do 5 uwielbiam wszystkich aktorów, dwóch pozostałych nie znam :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. a gdzie Logan Thibault z "Szczęściarz" ?

    OdpowiedzUsuń