12 cze 2017

TOP 5 APLIKACJI DO PROWADZENIA IDEALNEGO INSTAGRAMA!

Cześć! Pewnie zauważyliście, że ostatnio dość często można u mnie na blogu zauważyć tematy odnośnie instagrama. Jest to wina tego, że ostatnio bardzo się wkręciłam i zaczęłam się do tego mega przykładać. Coraz to więcej się uczę w kwestii prowadzenia dobrego instagrama, a to co się nauczyłam chcę Wam przekazywać. Dzisiaj mam dla Was post o aplikacjach, które moim zdaniem są niesamowicie przydatne jak i pomocne w prowadzeniu instagrama - oczywiście pod warunkiem, że zależy nam na profesjonaliźmie.

1. Snapseed




Zacznę od mojej ulubionej, bez której teraz, w pewnym sensie, nie wyobrażam sobie życia. Odkąd pobrałam ten edytor zdjęć przestałam używać jakiejkolwiek innej aplikacji do edycji, a możliwości edycji na instagramie są już dla mnie bezużyteczne i zbyt podstawowe. Funcje, które mnie najbardziej zachwyciły? Naprawianie zdjęć, rozszerzanie oraz przede wszystkim selektywna edycja, czyli poprawianie np. Jasności, kontrastu w danym miejscu. Uważam, że opcja bardzo przydatna i szczerze zawsze mi jej brakowało w innych edytorach. Ogólnie wygląd apki jest niepozorny, ale kiedy zaczniemy się bawić okazuje się, że ma wielkie możliwości jak na całkowicie pozbawioną opłat. Zamieszczam też przykładowe zdjęcie przed i po edycji żebyście zobaczyli jak dużo może zdziałać.

2. Indahash




Ta aplikacja może będzie troche odbiegał od reszty jeśli chodzi o funkcje, ale zawarłam ją na tej liście, bo uważam, że jest bardzo motywująca. Aplikacja pozwala nam zarabiać na lokowaniu różnych produktów na własnym insta poprzez zdjecia czy filmiki. W zamian otrzymujemy wynagrodzenie, które zależne jest od naszej liczby followersów, zaangażowania oraz średniej stawek innych użytkowników w danym dniu. Nawet jeśli zarabianie na tym Wam się nie opłaca, bo nie sądzę żeby ktoś chciał np. 4 zł za zdjęcie (choć są pewnie i tacy) to warto ją mieć chociażby po to, żeby wiedzieć jaką "wartość" mają nasze zdjęcia. Myślę, że to motywuje do działania, gdy widzimy, że stawka wzrasta. Poza samą stawką macie tam statystyki waszego konta m.in liczba komentarzy, nowych obserwacji, like'ów i najlepszych zdjęć w ciągu dnia, tygodnia i miesiąca.

3. Preview




O tej aplikacji nie trzeba się długo rozwodzić, ponieważ jest nieskoplikowana, ale za to praktyczna. Służy do dodawania zdjęć zupełnie jak na insta, a więc tworzymy sobie nasz kolaż. Dzięki niej widzimy czy dane zdjęcia pasują do siebie, czy może lepiej je pozamieniać. Myślę, że przydatna apka dla tych, którzy traktują estetykę na instagramie bardzo poważnie.

4. Pinterest




Mimo, że aplikacja pinterest nie jest w żadnym stopniu powiązana z instagramem to uważam, iż jest to świetna skarbnica jeśli chodzi o inspiracje na zdjęcia. Czasem, gdy się nie ma pomysłu warto poprzeglądać zdjęcia na Pintereście. Zresztą możemy je też zapisywać na swoich tablicach i wracać do nich poźniej po dawkę inspiracji.

5. InstaSize




Apka, która jest edytorem podobnie jak Snapseed,jednak ja nie chcę się skupić na podstawowych opcjach jakie posiada, a bardziej na jednej konkretnej. Otóż jeśli nasze zdjęcie nie mieści się w kwadracie instagrama, wystarczy że dodamy je na instasize i troche poprawimy. Możecie zobaczyć efekt u mnie. Jak widać biale paski po bokach są widoczne co mi przeszkadzało, dlatego też na snapseed selektywnie rozjaśniłam tło na moim zdjęciu. Nie wiem jak w przypadku, gdy tło ma inny kolor, bo póki co poznaje tą aplikacje.

Zapraszam Was też na mojego insta, gdzie dodaję moje aktualnie zdobycze ciuchowe m.in te, które widzicie na zdjęciach pod spodem.

Bluzka - Zaful - KLIK

Spódniczka - Zaful - KLIK

Bluzka - Zaful - KLIK


Oprócz tego zapraszam Was na strone Zaful , która aktualnie świętuje swoje 3 urodziny! Z tej okazji mają wiele zniżek, które być może Wam przypadną do gustu.



Koniecznie dajcie znać jakich wy aplikacji używacie by ulepszać Waszego instagrama lub wypróbujcie moich, bo naprawdę warto :)

22 komentarze:

  1. Hej :)
    Moją ulubioną aplikacją do obróbki zdjęć na insta są InstaSquare i PicsArt. Czasem też Layout używam, ale rzadziej. Z tych wymienionych przez Ciebie, kiedyś korzystałem z InstaSize, ale zrezygnowałem, bo miała ona stosunkowo mało funkcji - służyła mi tylko do nadawania pożądanego rozmiaru zdjęcia, a to spokojnie mogłem też zrobić z użyciem innej aplikacji, więc szkoda mi było miejsca na nią. Bardzo podoba mi się aplikacja Snapseed! Efekty, które pokazałaś są naprawdę świetne.
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie znałam żadnej z nich wcześniej, a konto na Instagramie mam od niedawna.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że jest już aż tyle aplikacji do prowadzenia instagrama. Znając mój telefon pewno apki są z tych, które zajmują dużo pamięci. Z instagramowych aplikacji używam tylko boomerang. Nie dopracowuje swoich zdjęć, bo jak wyjdzie ładnie to dodaje, a jak nie to si wstrzymuję. Każda z tych aplikacji coś wnosi na insta. Wszystko ładnie podsumowałaś.
    Pozdrawiam TCK :)
    https://nasze5minut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, Pinterest jest najlepszą skarbnicą inspiracji w internecie. Ja osobiście korzystam z VSCO do obróbki zdjęć na Instagrama. Chociaż myślę, że dużo też zależy od samego zdjęcia, ekspozycji i tematu. Ostatnio zaczęłam bardziej sie starać nad instageamem. Chyba przetestuje te aplikacje :)


    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :) Nie znałam większości tych aplikacji, a niektóre z nich są naprawdę interesujące :) Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz obok Pinteresta korzystam z WeHeartIt, super miejsce z inspiracjami, no tak jak Tumblr w sumie :)
    Zapraszam do mnie :) https://smellsliketeenjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się osobiście te aplikacje nie przydadzą, ponieważ wystarcza mi tylko "ludwig" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i ciekawe aplikacje a szczególnie dwie pierwsze przykuły moje oko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to ja już nie prowadzę swojego Insta. :D Jakoś mi się odechciało.
    Pozdrawiam!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam picsart do przerabiania zdjęć, a pinterest również do inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Instagrama,nawet napisałam o tej aplikacji post :) Twój wpis jest bardzo ciekawy,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych wszysktich aplikacji znałam tylko Pinterest i wiele osób u mnie ją chwali. Ogólnie aplikacje wydają się ciekawe i fajne, warte uwagi :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa, ja też sobie nie wyobrażam teraz Instagrama bez Snapseed! Kocham tę aplikację, najlepsza jakiej używałam :) Dzięki za info o appce Preview, chętnie ją sobie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pinterest to moja ulubiona strona z inspiracjami! Zawsze znajdę tam wszystko czego szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne i ciekawe aplikacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest tu kilka znanych mi aplikacji, inne zaraz pobiorę. Ja używam najczęściej aplikacji do sprawdzania, czy zdjęcia pasują do siebie, to mega pomocne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że niektórych aplikacji kompletnie nie znałam ale przeczytałam ten post z dużą ciekawością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam większości z wymienionych aplikacji, ale słyszałam co nie co o Pintereście. Snapseed wydaje się być dla mnie czymś, czego szukam od niedawna :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne i przydatne aplikacje dla osób które biorą prowadzenie instagrama na poważnie! Nie znałam tych apek oprócz pinterest:)

    OdpowiedzUsuń