22 maj 2017

TOP 5 kont fashion na instagramie!

Wreszcie post z kategorii mody! Ostatnio bardzo się wkręciłam w instagrama - właśnie też przez to zaniedbałam bloga. Przesiaduję na tej apce pewnie jakoś godzinę dziennie, więc pomyślałam, czemu by o tym nie napisać. Dlatego wybrałam 5 kont, które według mnie są warte obserwacji! Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.





1. viva_a_viva - klik


Jest to ostatnio moja ulubiona youtuberka, więc zainteresowałam się też jej instagramem. A zaobserwować ją warto, bo oprócz tego, że jest niesamowicie piękna, ma ciekawy styl. Karolina ma 23 lata, a na swoim koncie ponad 90 tys obserwujących co samo w sobie o czymś świadczy. Jeśli miałabym określić jej styl to coś pomiędzy elegancją, a minimalizmem, ale zdarzają się też bardziej nonszalanckie stylizacje. W każdym razie Karolina inspiruję się najnowszymi trendami, więc zachęcam Was do obserwacji.


2. jemerced - klik


Myślę, że tej o to blogerki nie trzeba przedstawiać, bo nawet jeśli ktoś w temacie mody nie ''siedzi'' to Jessikę powinien kojarzyć. Jej instagram nie jest typowo modowy, ponieważ wstawia ona też dużo zdjęć z podróży, aczkolwiek nie uważam tego za minus, bo widoki są naprawdę zapierające dech w piersiach. W każdym razie jeśli jesteście fanami mody high fashion to na pewno konto jemerced będzie idealne.

3. helenamarria - klik


Ostatnio jest to moje ulubione konto na instagramie. Styl Heli jest w moim odczuciu genialny, nawiązuję do lat 90, czasem 80. Hela stawia często na jeden charakterystyczny dodatek jak pasek czy okulary, dlatego stylizacje są dość minimalistyczne. Pamiętam, że to ona zainspirowała mnie do ścięcia włosów, więc może i Was do czegoś zainspiruję.

4. luanna - klik


Luanna Perez, która prowadzi bloga Le Happy jest dla mnie jedną z ogromnych inspiracji jeśli chodzi o outfity. Wszystkie są tak bardzo dopracowane, że aż nie można się napatrzeć. W dodatku zdjęcia są w 100% profesjonalne. Jeśli miałabym określić jej styl to raczej taki grunge/rock, aczkolwiek zdarza się jej też ubierać na sportowo czy elegancko. Nie wiem jak ona to robi, że zawsze wygląda tak dobrze, ale nie dziwię się, że ma ponad 2 miliony obserwatorów - zasłużone!

5. klaudixoo - klik



Nie piszę o sobie, bo uważam, że mój instagram powinien być w tym rankingu, ale myślę, że to dobry post na mini reklamę, która nie zostanie odebrana za chamską. Ostatnio zaczęłam się starać by mój instagram wyglądał estetycznie, więc ostatnie posty są na białym tle. Jeśli miałabym określić mój styl to takie nawiązanie do lat 90 w połączeniu z najnowszymi trendami. Zresztą sami zobaczcie i jeśli się spodoba zachęcam do zostawienia obserwacji :)

Dajcie znać w komentarzach, który instagram Wam się najbardziej podobał albo czy obserwujecie, któreś z dziewczyn. Możecie też pisać instagramy, które wy polecacie (te wasze też się liczą) 

19 komentarzy:

  1. JMerced obserwuję i się inspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Luanne, obserwuje ja od wielu lat, nie tylko na insta i jest dla mnie idealem. Niesamowicie łączy styl alternatywny z elegancją i luksusowymi markami. Jest dla mnie jakby wzorem do naśladowania nr 1 w świecie mody.
    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej listy obserwuję dwa Instagramy, czyli Jessicki i Twój :D
    Też od pewnego czasu staram się by moje konto miało pewną spójność, ale jeszcze szukam stylu na nie.
    Z modowych kont bardzo lubię @mikutas (za fenomenalne zdjęcia i styl) oraz @deaddsouls (sądzę, że może Ci się spodobać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obserwuję deaddsouls, świetne konto :)

      Usuń
  4. Konto Luanny bardzo mi się spodobało, ogólnie zestawienie całkiem przyjemne dla oka :) No i pomysł na autoreklamę, git xD
    Pozdrawiam serdecznie,
    Niedoskonała.

    artystycznie-specyficznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd przyznać, ale znam tylko Jessicę :D Zaś Instagram Luanny bardzo mi się spodobał, bo ma naprawdę dopracowane w każdym najmniejszym szczególe zdjęcia. Aż zaobserwowałam :D
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/test-litewskiego-jedzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko Jess i Viva_a_Viva, genialne dziewczyny! <3
    Zapraszam : nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obserwuję żadnego z tych kont i nawet nie kojarzę tych dziewczyn ew.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z tych blogerek, oprócz Ciebie :D
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jessica Mercedes i Viva_a_viva są miomi ulubionymi. Helene Marie kojarze i też podoba mi się jej styl, ale reszty nie znałam :). Fajny wpis napewno sprawdzę luanne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprocz dwoch ostatnich kont obserwuje wszystkie i uwielbiam ich instagramy! Zdjecia sa piekne i inspirujące. Musze przejrzeć dwa pozostałe! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  11. viva a viva według mnie najfajniejsza z nich :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre z nich obserwuje. :) Pierwszy raz słyszę za to o Heli, ale chętnie ją zaobserwuję bo z tego co widzę ma na prawdę ciekawy styl. :)
    Zapraszam do mnie i do obserwowania. :) http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z tych kont znałam już wcześniej, a do 4 i 5 zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Viva a viva najlepsza moim zdaniem, ale i tak nie ogladam czesto:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj!
    Wróciłem ostatnio do blogosfery i odwiedzam dawnych przyjaciół :D
    Również bardzo dużo czasu spędzam na Instagramie i aż się dziwię, że Ciebie nie obserwowałem do tej pory! Pamiętam, że kiedyś na pewno obserwowałem, jeszcze na starym koncie. Cóż, muszę nadrobić zaległości w tej materii.
    Miło Cię znowu zobaczyć!
    Pozdrawiam serdecznie!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń