8 kwi 2017

Najmodniejsze buty na wiosnę?!

Cześć! Dzisiaj kolejny post, niestety bez sesji, ale jeszcze przed świętami postaram się coś dla Was zrobić tym bardziej, że wczoraj kupiłam nową bluzkę i mam świetny pomysł na outfit, ale demotywuje mnie bardzo brak porządnego aparatu. A tymczasem dzisiaj mam dla Was post o najmodniejszych butach na tą wiosnę!

1. Kitten Heels



Są to inaczej czółenka na niskim obcasie. Duża część z nich ma również odkrytą piętę. W tym sezonie opanowały wybiegi Gucci, Prady i Balenciagi. Można więc powiedzieć, że po latach wróciły do łask. Powstały w latach 50 i posiadają obcas około 3-4cm. Mi osobiście buty się nie podobają, bo kojarzą mi się z takimi butami starszych nauczycielek, aczkolwiek z pewnością są dużo wygodniejsze niż standardowe obcasy.




2. Mules



Kolejne ''brzydkie buty'', które kojarzą się z połączeniem kapci i pantofli. Charakteryzują się tym, że są wsuwane. Zazwyczaj mają niski i gruby obcas, ale zdarzają się też takie na słupku. Buty te zostały stworzone już dawno, bo XVIII wieku, ale świetności im nadała znana wszystkim  Marylin Monroe w latach 50. Te buty również są często noszone przez starsze kobiety ze względów praktycznych. Najpopularniejszy model w tym sezonie to ten z domu mody Gucci.

3. Baleriny



Niby baleriny same w sobie to nic nowego, ale teraz przyszedł trend na takie ze wstążkami, niczym u prawdziwej baletnicy! Takie buty można przede wszystkim znaleźć w Resered czy w Zarze.

4. Wiązania



Wiązania na ubraniach są już z nami długo, ale teraz dodatkowo znajdą się też na butach. Szczególnie przy szpilkach wygląda to zjawiskowo i przy okazji wydłuża nogi, szczególnie gdyby były w kolorze nude. Mi trend się bardzo podoba i chętnie bym kupiła, gdybym jeszcze miała dobre umiejętności chodzenia w szpilkach.

5. Klapki z futerkiem



Klapki tego pokroju zawsze kojarzyły mi się z polakami na wakacjach. Do takich butów tylko białe skarpetki. Tymczasem teraz ten fason noszą znane blogerki i nie tylko. Jednak nie są to takie zwykłe klapki, bo są one obszyte futerkiem. Do tego obowiązkowo pomalowane paznokcie. Jak dla mnie to wygląda to strasznie nieelegancko i jedyne gdzie się nadają to do chodzenia po domu.

6. Puma Fenty



Cała kolekcja Puma Fenty by Rihanna jest teraz bardzo na czasie. Są w niej między innymi futrzane klapki, ale oprócz tego buty, które mi się bardzo spodobały. Na podeszwie typu creepersy, a u góry wyglądające jak zwykłe sneakersy. Być może je sobie zakupię, ale to bardziej w sezonie letnim.


Zapraszam Was też na mojego snapa, na którym niedługo będzie relacja z sesji oraz pokaże Wam nowo zakupioną bluzkę!

A Wam które z tych trendy butów się podobają, a które nie?


20 komentarzy:

  1. nie podobaja mi się te buty .

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej przyciągają baleriny :)
    Już się obkupiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym je wszystkie <3 Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie buty najbardziej przypadły mi do gustu, aczkolwiek zostaję przy zwykłych trampkach :)
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne buty, które mi się spodobały to szpilki, reszta niestety odpada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Baleriny i wiązania jak najbardziej do mnie przemawiają, ale reszta... nie nie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc żadne z nich mi się nie podobają.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. numer dwa to dla mnie hit! Właśnie czekam na dostane moich ;)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpileczki z wiązaniami i trampki od Pumy koniecznie muszą znaleźć się w mojej garderobie! :)
    Bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że kitten heels mogą być całkiem spoko, mam nadzieję, że gdzieś je dorwę w przystępnej cenie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako mężczyzna uważam, że hitem mogą być te wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puma Fenty przypadły mi do gustu!
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne szpilki są obłędne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podobają mi się buty z wiązaniami! :)
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O niektórych butach nigdy nie słyszałam. AŻ WSTYD! :D Jednak w oko wpadły mi tylko te pumy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te klapki puma to miazga 😘
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wprost ubóstwiam baleriny !
    A czólenka potrafią dodać cudownej klasy :)
    http://lovett-lov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozycja nr 4 to coś dla mnie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń