22 kwi 2017

Jak nosić mom jeans?! cz.2

Część! Dzisiaj wyjątkowo nie będzie posta na konkretny temat. Od kilku dni cierpię na brak weny, więc postanowiłam zrobić samą stylizację na wspominany już przeze mnie temat, czyli jak nosić mom jeans. Tutaj możecie przeczytać tego teoretycznego posta, jeśli nie wiecie jeszcze wszystkiego o mom jeans ---> KLIK. A dzisiejsze zdjęcia pokazują jak nosić te spodnie w praktyce. Postawiłam na obcisłą i krótką bluzkę z chokerem, szeroki pasek i metaliczne buty oraz torebkę. Obcisła bluzka sprawia, że są zachowane proporcję i nie wyglądam przez to oversize. Przy okazji dodaję odrobiny kobiecości, bo wiadomo, że te spodnie odbierają trochę kształtów.

Oprócz tego postanowiłam, że opiszę trochę co tam u mnie. Właściwie to nie jestem w tym dobra, ale żaden dobry pomysł mi nie przyszedł do głowy, a ja nie lubię zaniedbywać bloga. Mam dużo pomysłów na stylizacje za to jest dużo gorzej z napisaniem czegoś o tematyce modowej co mogło by Was przyciągnąć i zainteresować, bo czuję się jakbym wiele pomysłów już wyczerpała.


 W święta udało mi się dostać trochę ''łatwej'' kasy, a co za tym idzie moja szafa wzbogaciła się o dwie bluzki i upragnioną marynarkę. Ostatnio miałam hype na czarne marynarki i ogólnie takie klasyczny styl jak np mule od gucci. Ale jeśli chodzi o marynarkę to z pewnością prędzej czy później pojawi się na blogu. Jest oczywiście z Bershki jak 70% moich ubrań. Wy też tak macie z jakimś sklepem?  Muszę przestać tam kupować, bo niedługo będę żywą reklamą ich nowej kolekcji.




W zeszłym tygodniu byłam też w Żaganiu odebrać mojego nowego psiaka i go też muszę chyba częściej pokazywać na snapie, gdyby się tylko tak nie kręcił przy zdjęciach haha. Same święta spędziłam z rodziną i chłopakiem. Urządziłam sobie z nim maraton filmowy i muszę Wam polecić ''Dziewczynę z pociągu'', ''Sing'' i ''Dlaczego on?''. Oglądaliśmy też klasykę, czyli ''Titanica'' i spekulowaliśmy co zrobić żeby przeżyć.

torebka - Nastydress KLIK

Za to przez przerwę wielkanocną byłam mało aktywna na snapie, więc chcę to jakoś wynagrodzić, więc zapraszam Was na mojego snapa! Bo im więcej widzę dodań od Was tym bardziej się nakręcam do regularnego snapowania, pokazywania ubrań, które kupiłam, outfitów itd. Po prostu będę aktywna jak i Wy będziecie aktywni!



Możecie też posuwać pomysły co do tego jakie posty chcielibyście przeczytać, może mnie do czegoś zainspirujecie :) 

buty - Dresslily KLIK



14 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Niedawno upolowałam spodnie tego fasonu, ale nie miałam pomysłu z czym je zestawić. Zainspirowałaś mnie. :)
    MÓJ BLOG - • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie, jednak nie są one w moim stylu.
    Niestety nie miałam okazji nigdy kupować ubrań w tym sklepie, bo w mojej okolicy nie ma ich sklepu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka !

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie stylizacje, jednak sama nie odważyłabym się na odsłonięty brzuch, może kiedyś, jak zrzucę kilka kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) super te buty ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. jako właścicielka nie koniecznie boskiej figury między Nicki Minaj a Seleną Gomez to raczej u mnie KIM KARDASHIAN więc w wieku 17 lat noszę raczej spódniczki z wysokim stanem lub obcisłe sukienki. Muszę przyznać jednak że ta stylizacja bardzo mnie przekonała a jeżeli chodzi o torebkę to mogłabym za nią zabić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka skradła moje serce! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam mom jeans (chodź jeszcze nie mam ich w szafie bo nie upatrzyłam dla siebie idealnych) ale ogólnie kocham jeans i wszystko co jeansowe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że znasz się na tym o czym piszesz ♥ Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ale ja jeszcze nie przestawiłam się na mom jeansy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam mom jeans! Może zrobisz post - mom jeans na trzy sposoby- 3 różne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam przekonana do mom jeans ale bardzo fajnie na Tobie wyglądają.

    klaudiakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Figurę masz ładną, tyle mogę wywnioskować że zdjęć z tego posta, ale ja nigdy bym nie nałożyła mom jeans. To nie w moim stylu i nie każdemu pasuje. A dlatego, że jest teraz na topie, ja się nie będę męczyć. Niech noszą ci, którym pasują.masz.ładny brzuszek to go pokaż :) takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń