13 kwi 2017

Co warto kupować w chińskich sklepach?

Cześć! Po internecie krążą różne opinie o chińskich sklepach, jedni twierdzą, że można trafić na ubrania w porządku, a inni, że to totalne buble. Z racji tego, że ostatnio przyszły mi kolejne paczki stwierdziłam, że podzielimy je na kilka kategorie i zobaczymy czy warto.


Ubrania 


czarne spodenki
spodenki w paski
strój kąpielowy
stanik bralette
Jeśli chodzi o ubrania to w tej paczce zamówiłam czarne typowo letnie spodenki, spodenki w paski stanik bralette z paskami i strój kąpielowy. Jeśli chodzi o czarne spodenki to jest to rzecz, z  której chyba jestem najbardziej zadowolona z ubrań, które teraz do mnie dotarły. Bralette był za duży w obwodzie, a znowu góra od stroju kąpielowego za mała. Także trzeba przy ubraniach bardzo uważać z rozmiarami, najlepiej przed zamówieniem na bieżąco się mierzyć lub raz porządnie się zmierzyć i spisać swoje wymiary. I trzeba brać pod uwagę to, że często nasza M to tamta S. Zauważyłam też, że często rękawy w bluzkach są na mnie za krótkie ( no chyba, że ja mam dłuższe ręcę niż azjatki ). Dodatkowo trzeba zwracać uwagę na materiał, bo większość ubrań jest tam z poliestru, a ten materiał ma też różne jakości. Raz da się nosić, a raz tak elektryzuję się do włosów, że aż strzela i nie da się nosić. Tak więc w kwestii ubrań trzeba uważać i wszystko dokładnie sprawdzać, bo zdarza się, że przyjdzie szmatka. Do kupna ubrań polecam Wam Zaful gdzie ubrania często mają jakość niczym z sieciówek, ale też kosztują podobnie.



Dodatki 


torebka
różowa czapka
czarna czapka
choker aksamitny
choker diamentowy
Z dodatków dotarły do mnie dwie czapeczki, dwa chokery, pasek oraz torebka. Zacznę od czapeczek, jak dla mnie jakość mają dobrą, aczkolwiek mi nie do twarzy, więc raczej je sprzedam. Chokery jak najbardziej Wam polecam! Tyle chokerów zamówiłam już z tego typu sklepów i właściwie z każdego jestem bardzo zadowolona, no i są też dużo tańsze niż sieciówkach, gdzie czasem musimy się liczyć z kosztami około 20-30zł za choker. Paski również Wam polecam, bo z moimi się nic nie dzieję, a mam taki, który prawie codziennie noszę. A torebki są tam śliczne i naprawdę przyciągają uwagę, ale z jakością bywa różnie. Mam dwie torebki i plecak, z czego z jedną torebką coś się zaczęło dziać po krótkim czasie, a mianowicie zerwał mi się pasek na ramię, mimo, że nie obciążałam jej za bardzo rzeczami. W każdym razie moja mama mi go zszyła i teraz wszystko dobrze się trzyma.

Buty 

Buty
W butach za wiele się nie wypowiem, bo dopiero teraz zamówiłam swoją pierwszą parę na spróbowanie. I powiem Wam, że z wyglądu jest tak jak na zdjęciu, aczkolwiek jeśli chodzi o jakość, to jeszcze nie bardzo mogę coś napisać. Ubrałam je raz na dłuższą trasę i obtarły mnie do krwi, więc zaprzestałam noszenie i spróbuję jak mi się trochę te rany zagoją. Na tą chwilę powiem tylko tyle, że trzeba też bardzo uważać z rozmiarem i mierzyć stopę, najlepiej za każdym razem.


Kosmetyki 

Kredka do brwi
W tej paczce zamówiłam tylko kredkę do brwi, aczkolwiek wcześniej sporo kosmetyków zamówiłam. Ogólnie rzecz biorąc są to kosmetyki, które działają jak trzeba i wszystko jest z nimi w porządku, ale jest jeden haczyk - ich trwałość. Czy to cienie do powiek, czy właśnie kredki do brwi, czy pomadki, wszystko nie trzyma się zbyt długo, co niektórych może bardzo irytować. Ja głównie korzystam z kredek do brwi, a cienie czasem, aczkolwiek denerwuję mnie ich słaba pigmentacja. Pomadki też bardzo lubię, ale tak jak wspominałam trzymają się krótko. Ale coś co warto kupować to na pewno pędzle do makijażu! Bo są z naprawdę dobrej jakości ( przynajmniej te na, które ja trafiałam ).


Dajcie znać co wy uważacie o chińskich sklepach i czy według Was warto z nich kupować! 

Zapraszam też na mojego snapa!


29 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jeżeli chodzi o rzeczy typu jakieś dodatki i kosmetyki to chińskie sklepy są na plus, ale jeżeli chodzi o ubrania to zdarzają się często takie, które albo mają zły rozmiar, albo zły kolor.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj zamawiam ubrania, czasami jestem zadowolona, a czasami nie :) Wiem też, że warto zamawiać pędzle, bo zachęcają wyglądem i są fajne jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W chińskich sklepach z reguły nie kupuję, ale można znaleźć tam ciekawe drobiazgi.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo wszystko można znaleźć tam ciekawe rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 3 rzeczy: bluzę, sukienkę i ogrodniczki chińskiej stronki i trafiły mi się naprawdę te rzeczy dobrej jakości!

    mary-jozwiak.blogspot.com - mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. zależy od jakości, jak jest to naprawdę warte uwago to czemu nie mam kupić. A tak wogóle teraz wszystko jest chińskie , więc jeśli nawet nie kupić w typowum sklepie chińskim i tak kupić chińską rzecz

    http://iamemilia.blog.pl/stop-pozarom-traw/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na nie, jeśli chodzi o ubrania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne czapki :D
    Zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great post! love it!
    happy easter :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktycznie wszędzie można znaleźć ładne rzeczy. Trzeba tylko umieć dobrze szukać.
    Te spodenki w paski kojarzą mi się z Oświęcimiem. ;\ Eh, miałam kiedyś takie legginsy, które mama z babcią mi dobrze obrzydziły.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=fq-Q8bYT6UA

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wyglada fajnie, aczkolwiek urzekły mnie czapki i chokery! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam młodsza to tam kupowałam sobie kosmetyki, a teraz nie wyobrażam sobie tego :) Jednie mogę tam kupować dodatki lub rzeczy "na raz" :)
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy na naszego bloga:
    https://eclectic-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niczego jeszcze nie zamawiałam z chińskich stron, ale wielokrotnie spotkałam się z pozytywnymi ocenami, ale były też negatywne, dlatego uważam, że samemu należy sprawdzić i wyrobić sobie opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czarny staniczek jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na taką różową czapką poluję ! :) Fajne rzeczy :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubie kupować ubrania w chińskim, bo jest duży wybór i mają cenę adekwatną do jakości. Pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodatki i ciuchy są ok,ale na kosmetyki trzeba uważać :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wygląda całkiem ok, ale na kosmetyki bym się nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zagranicznych stronach nie zamawiam jedynie spodni.
    Dwa razy nie trafiłam z rozmiarem, wolę nie ryzykować :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamawiam na azjatyckich stronkach i jestem zadowolona! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. O Zaful słyszałam już wiele dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że akurat dokładne sprawdzenie produktu przed kupnem pod względem materiału czy rozmiaru jest ważne zarówno w chińskich sklepach, jak i na takim Allegro, żeby potem nie było rozczarowania ;) urocze czapki!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie zamawiałam z chińskich sklepów, ale słyszałam o nich dużo pozytywów jak i negatywów. Skusiła bym się jednak na dodatki, bo jesli chodzi o kosmetyki bałabym się korzystac..

    OdpowiedzUsuń
  25. Przekonałaś mnie tym postem! musze cos kupić na próbę! Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba jednak nie ufam chińskim sklepom. Jakoś nie jestem do nich przekonana, wiele ray się zawiodłam i wolę nie ryzykować :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam, że kosmetyków nie powinno się zamawiać, bo często skład jest oszukany i nie wiadomo z czego są zrobione.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń