4 kwi 2017

#2 TREND : Jak nosić mom jeans?

Cześć! Na wstępie chce zaznaczyć, że wciąż nie mam aparatu, więc nie mogę zrobić porządnej sesji, ale postanowiłam sobie, że nazbieram sama na lustrzankę, co prawda trochę mi to zajmie, ale jestem dobrej myśli.

W dzisiejszym poście przyjrzymy się trendowi, który jest już z nami od dłuższego czasu, ale jest teraz bardzo zauważalny. Czyli spodniom typu mom jeans. Dopiero ostatnio sama kupiłam swoje, bo z początku ten trend mi się nie podobał, aktualnie jestem zakochana.

Charakterystyka 




Mom jeans są to spodnie modne głównie w latach 90. Teraz powróciły i są wręcz idealnie dla dziewczyn, które już mają dość jeansów typu skinny. Charakteryzują się wysokim stanem i prostą nogawką zwężającą się ku dołowi. Dobrze wyglądają w nich szczupłe osoby, bo dzięki temu fasonowi spodni zyskują trochę kształtów.Są trochę podobne do jeansów typu boyfriend, ale w przeciwieństwie do nich wyglądają bardziej kobieco, bo nie są tak szerokie i obszerne. Oczywiście mogą zarówno poprawić jak i pogorszyć naszą sylwetkę, ale myślę, że najważniejsze jest to czy my się w nich dobrze czujemy.Pasują do stylu grunge'owego, ale z odpowiednimi ciuchami mogą też wyglądać nonszalancko.

Jak je nosić? 



czapka - Nastydress - CLICK
bluzka - Berhska
spodnie - Bershka
buty - Bershka
koszulka - DDOB
  • Mom jeans bardzo dobrze wyglądają z czarnymi, szerokimi paskami.
  •  Najlepiej jeśli góra jest obcisła lub odsłaniająca brzuch, dzięki temu zachowane są proporcję i nie wyglądamy tak bardzo oversize. 
  • Dużo lepiej też wyglądają z podwiniętymi nogawkami, można do nich założyć kabaretki, jeśli ktoś lubi. 
  • Jeśli chodzi o buty to pasują zarówno do sportowych jak i eleganckich, więc tutaj można poszaleć. 


Gdzie kupić? 


Bershka - 159 PLN
New Look - 34.99 EUR

Zara - 119 PLN
A Wam podoba się ten trend czy niekoniecznie? Dajcie znać czy macie mom jeans! Zapraszam też na mojego snapa!




24 komentarze:

  1. Ja osobiście uwielbiam ten trend. Jeansy są bardzo wygodne i odpowiednio dobrane wyglądają świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sobie ostatnio kupiłam ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam dzinsy z New Looka :D sa bardzo wygodne i ladnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się mom jeans, ale jeszcze nie znalazłam tych idealnych :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spodnie, chociaż nie dla mnie. Sylwetka mi na nie nie pozwoli ^^ Ale ty wyglądasz w nich ładnie. Pasują ci.
    No i napisałaś super post. Podoba mi się. :)
    http://stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie to bardzo podoba i sama takich szukam. Ladne sa te z new looka , chyba dzisiaj odwiedze ten sklep :-) ogolnie to masz swietnego bloga i bardzo przydatne posty, obserwuje!!!

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blok klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomina mi się jak kiedyś dziewczyny nosiły takie spodnie dżinsowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Są genialne, zwłaszcza że nigdy nie lubiłam biodrówek. Dodatkowo są bardzo wygodne i nie krępują ruchow, nadają się do pracy i na wyjście. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie spodnie, aczkolwiek figura mi nie pozwala je nosić, ponieważ bym wyglądała jeszcze grubiej. Jednak jak schudnę na pewno je sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam sobie takie spodnie, bardzo je lubie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie spodnie, wyglądają mega oryginalnie. Zapewne na nie zapoluję za jakiś czas :)

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie sztos :D
    i wkońcu wiem gdzie je znajdę ;33

    http://adriannakedziora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam je idealnie zakrywają niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie, bardzo orginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama posiadam te spodnie i jestem z nich zadowolona :) Naprawdę ten tend bardzo mi się podoba i nawet zastanawiam się nad zakupem kolejnej pary.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie bardzo mi się podobają, niestety tak jak stwierdzilas na początku posta - są to spodnie dla osób szczupłych a ja do takich nie należę i pewnie by mnie jeszcze bardziej pogrubiały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprost kocham spodnie typu mom jeans, swoje mam z Pull and Bear i ubóstwiam je. Masz wspaniały blog, który od dawna śledzę <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post! Bardzo lubię jeansy zwłaszcza te ze streachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry poradnik. Uwielbiam jeansy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak były kiedyś modne. Ja jestem za niska na ten fason, ale na szczupłych wysokich dziewczynach takie jeansy wyglądają super!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny post, poradnik. Uwielbiam jeansy.
    pozdrawiam

    http://moniqa-blog.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się te spodnie z kabaretkami :) świetnie to wtedy wygląda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń