21 mar 2017

#1 NOWY TREND : Bluzki z chokerem

Cześć! Ostatnio wpadłam na pomysł serii, w której przyglądałabym się dokładniej różnym gorącym trendom, a także pokazywała Wam gdzie możecie dostać te właśnie ubrania. Jeśli się to przyjmie, to z pewnością będzie więcej tego typu postów, co byłoby dla mnie też wygodne, ponieważ jestem w stanie sesję robić raz w tygodniu. Bez przedłużenia przechodzimy do tematu tego posta, czyli bluzek z chokerami!

Bershka - 49,90


Bershka - 49,90

Chokery są z nami już od naprawdę długiego czasu, aczkolwiek ciągle ewoluują. Z początku w modzie były zwykłe chokery z małych rozciągających się sprężynek, później były to zwykłe sznureczki z zawieszkami, później królowały chokery przypominające sznórówki, a jeszcze później ozdobne np. z diamencikami. Teraz przyszedł czas na coś nowego!

Stradivarius - 69,90
Stradivarius - 69,90


Od jakiegoś czasu w sieciówkach można znaleźć bluzki/sukienki/t-shirty z chokerami. Z pewnością jest to coś nowego, a więc i oryginalnego. Ważne by choker był tego samego materiału co ubranie. Więc jeśli znudziły Wam się już zwykłe chokery to na pewno dobre rozwiązanie.
Zara - 59,90

Zara - 119,90



Jeśli o mnie chodzi trend mi się całkiem podoba, ale bardziej w przypadku obcisłych bluzek, niż takich rockowych t-shirtów, głównie z tego powodu, że przy t-shirtach wygląda to trochę jak poszarpana dziura. A wy co uważacie? Tak czy nie?



Zapraszam też Was na mojego snapa, na którym już niedługo recenzja produktów Batiste, które aktualnie testuję. Jakoś za tydzień będę też robiła open boxa paczek z ubraniami, które dotrą, więc na pewno wszyscy, którzy mnie obserwują na snapie będą widzieli ubrania szybciej i usłyszą o nich moją opinię :)

35 komentarzy:

  1. Ja mam zupełnie inne zdanie od twojego. Obcisłe bluzki kojarzą mi się z "modą ze sieciówek". Podoba mi się taki styl jak trzecia i czwarta bluzka. No cóż każdy woli co innego... Pozdrawiam :)

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super trzecia bluzka :D
    zapraszam do mnie kochana
    http://loveshinny.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo zdanie jak ty :) Bluzki są świetne. Sama chyba kupię sobie podobną, bo wyglądają ślicznie :)
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    http://the-life-of-victory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście, ten trend podoba mi się tylko w kilku przypadkach, tak jak napisałaś - przy niektórych t-shirtach to wygląda troszkę jak dziura w materiale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te bluzki. Chyba pokuszę się kupić mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie podobają mi się takie bluzki, ale o gustach się nie rozmawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sweterek z chokerem i bardzo go lubię nosić :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajnie to wygląda :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba, ale te bluzki mają dość duży dekolt, więc do szkoły nie za bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten trend! Taki w stylu lat 90-tych! Chcę taką bluzkę!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szara ze Stradivariusa mnie urzekła! Ja czekam teraz na sweter z chokerem ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. Na modzie się nie znam,ale mi się to podoba. Naprawdę fajnie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz u mnie,Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ten trend nie podoba. Czasami dziwinie to wygląda :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to weszło w modę że u mnie w szafie co drugi sweterek tak wygląda, mi osobiście bardzo to się podoba jest bardzo kobiece i taką bluzkę można założyć do prawie każdej stylizacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ten trend, wybrane ubrania fajne, świetny post, czekam na więcej:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nie przepadam za chokerami tak nie przepadam za takimi bluzkami
    wiktoria-komisarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo nie podobają mi sie chokery, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ubrania, ja mam sweterek z chockerem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne bluzki! Najbardziej do gustu przypadły mi te, bez żadnych zdobień :)
    Ciagle sie zastanawiam nad zakupem takiej bluzki, ale boje sie ze nie będzie mi pasować :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te z zary i stradivarius są super! Teraz to mega modny trend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama posiadam sweter z chokerem i jestem w 100% zadowolona takie ubrania to fajna sprawa mi się osobiscie podobają ;*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. One są oszałamiające!! Chyba wybiorę się na zakupy bo i tak miałam odświeżyć garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio zamówiłam sobie bluzkę z chokerem, ale do końca nie wiem czy to mój styl :)
    Fajna seria!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam że mi chokery się nie podobają. Totalnie nie mój styl.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm... te chokery nie są totalnie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. To złączenie bluzki z chokerem tak średnio mi się podoba .Ogólnie to jestem fanką chokerów , uwielbiam je , ponieważ są eleganckie , wydłużają szyję i dodają do stylizacji czegoś nowego .Nawet przy zwykłej , luźnej stylizacji choker działa cuda :)

    http://dori98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te ze stadivariusa są super :D

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja preferuję obcisłe bluzki, mam wrażenie, że te szerokie strasznie mnie pogrubiają :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam chokery,więc bluzki z chokerami jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chokrey są świetne. Jak na razie mam 2 w swojej kolekcji. Myślę, że bluzka z chokerem to super połączenie. :)

    http://windowofmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. trzeba przyznać, że takie bluzeczki z chokerem to jeden z większych trendów ostatnio. Podobają mi się, jednak nie wiem czy bym się w nich dobrze czuła. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na razie mam tylko jedną bluzkę z chokerem, ale bardzo mi się podobają :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi bluzki z chokerami się nie podobają. Każdy ma swoje zdanie i nosi co mu się podoba. Ale moim zdaniem to wygląda tandetnie. I jak komuś się to podoba to tego nie hejguje ale to jest tylko moje zdanie.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację, że zdecydowanie lepiej choker wygląda przy obcisłych bluzkach, niż takich szerszych. Dobre porównanie z tą dziurą.
    Ja bym się jednak bała tak świecić dekoltem o tej porze roku. Ale zobaczę - może latem bardziej mnie one przekonają.

    OdpowiedzUsuń