22 lut 2017

Ocenię Wasze blogi na Snapchacie?!

Cześć! Dzisiaj troche krótszy post niż zwykle i wyjątkowo nie powiązany z modą. Otóż ostatnio zachciało mi się bardziej z Wami zbliżyć i zastanawiając się w jaki sposób mogłbym to zrobić wpadłam na pomysł by zacząć udzielać się na snapchacie.




Oczywiście oprócz szybkiego dowiadywania się o nowych postach na blogu planuję też dodawać m.in :
Swoje codzienne outfity
Pokazywać Wam co nowego kupiłam
Nagrywać filmiki podczas robienia sesji
Robić openboxy
Pokazywać Wam swoje prywatne życie tak żebyście wiedzieli coś poza moją działalnością w internecie
Być może jakieś q&a jeśli byście chcieli

Ale jak wiadomo najpierw muszę uzbierać widzów, bo dla siebie nie ma sensu tego robić. Więc zapraszam do dodawania. Żeby Was trochę zachęcić proponuje krótką recenzje Waszych blogów na moim snapie :)
Wystarczy, że
1. Dodacie mnie na snapie klaudixooo
2. Napiszecie w komentarzu swoją nazwę snapa i link do bloga. Blogi ocenie jutro lub pojutrze :)

Następnie ja mówie co mi się podoba w Waszym blogu, a co nie i wystawiam końcową ocenkę. Także zapraszam do dodawania, warto :)

21 komentarzy:

  1. Super pomysł :D Za około godzinkę Cię dodam :* moja nazwa: marysiaa_256
    blog: http://marysiachudy.blogspot.com/
    Chętnie się dowiem co sądzisz o moim blogu :D
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym snapem, szkoda, że sama na to nie wpadłam :) ale dzięki temu będziemy mogli się dowiedzieć o Tobie więcej, a po przejrzeniu Twojego bloga widzę, że warto! Oczywiście dodałam i będę na bieżąco Cię tam śledzić. Jestem początkującą blogerką, więc każda forma "promowania" jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam!

    kajaspelniamarzenia.blogspot.com <- mój blog
    mijalaque <- snap

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam snapa, moze kiedyś się odważę :)
    https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł fajny, sama kiedyś na grupowym snapie oceniałam :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, to bardzo dobry sposob na zbliżenie się z czytelnikami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłaś na super pomysł :) Zaraz Cię dodam na swojego snapa i będę Cię obserwować.
    snap: rroksiii
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na swoim snapie dodaje podobne rzeczy co Ty planujesz dodawać :) wrzucam też często fotograficzne i motywacyjne inspiracje. Nazwa na snapie- d0nciablog :)

    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję :)
    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę w tym udział.
    Blog: ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com
    Snap: kaaaroolaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagrywanie filmików to naprawdę fajny pomysł, dzięki temu Twój blog może powiększyć liczbę obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na zachęcenie ludzi do dodania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł, każdy może wysłuchać opinii innej osoby na temat swoje bloga i później dzięki temu może wiedzieć nad czym popracować :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł, dodam jak tylko mój telefon wróci z naprawy :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym Snapem ♥
    Oddaje obs i mam nadzieje że zostanę tu na dłużej :)
    daktylowskyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa inicjatywa i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z takim pomysłem.
    Dodałam, a moja nazwa to - papierowykubek 🙂
    Link do bloga - www.papierowykubek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś nowego w internetach widzę będzie, chyba nikt tego nie robił. Gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Snap: mlecznyraj
    BLOG: www.milleremilia.blogspot.com
    Jak dla mnie świetny pomysł! Sama prowadzę grupowego snapa (a dziś jest mój dzień - seven_bloggers), gdzie robimy dokladnie to co sama bedziesz robić na swoim snapie, więc mnie to całkowicie przekonuje ;) Szczegolnie lubie Q&A ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. dodałam Cię jako amandaniedrich,
      a mój blog to www.xavilove.com ;)

      Usuń
  18. To świetny pomysł!
    Mój blog : galantyka.blogspot.com
    Snap: turkusove
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń