1 lut 2017

Jak znaleźć swój własny styl?

W czasach, gdy coraz więcej jest kopii, a co trzecia osoba wygląda tak samo nie tak ciężko o to by się wyróżniać. Ludzie chcą być modni i podążają za modą, nie zwracając szczególnej uwagi na to, że właściwie nie mają swojego stylu tylko po prostu kupują to czym pomachają im przed nosem w sklepach. Według mnie warto budować swój styl. Niezależnie czy to co nam się podoba jest w modzie czy nie - ważne żebyśmy my się czuli dobrze i żebyśmy stylem mogli wyrazić co nam gra w środku, bo przecież ubiór między innymi też po to został stworzony, by dzięki niemu wyrażać swoją osobowość.



sweter - Zaful - KLIK
kurtka  - Solar


Inspiracja


Kiedy nie macie pomysłu jak się ubierać, zainspirowanie się innymi będzie bardzo przydatną rzeczą. A inspiracji jest ogrom. Warto przyjrzeć się stylizacją swoich koleżanek, modelek w magazynach, blogerek czy gwiazd na dużym ekranie. Może akurat spodoba Wam się coś co będziecie chcieli wypróbować u siebie? Przeglądając różne outfity umiemy określić co nam się podoba, a co nie i przełożyć to do swoich codziennych stylizacji. Albo zobaczyć jakieś ciekawe połączenie, na które sami byśmy nie wpadli. Jeśli nie wiecie gdzie szukać takiej inspiracji polecam instagrama i lookbooka. A jeśli wolicie formę filmików, a nie zdjęć to polecam oglądanie lookbooków na you tubie. I tutaj bardzo polecam kanał Jimi Filen, która tworzy nie dość, że genialne outfity to jeszcze lookbooki są tak świetnie nakręcone, że aż miło oglądać. Tutaj link do kanału ---> KLIK


buty - Lasocki



Próbowanie


Przede wszystkim próbowanie jest kluczem do sukcesu. Bo to co może nam się podobać na kimś niekoniecznie może na nas dobrze leżeć. A nawet jeśli leży dobrze, to niekoniecznie musimy się w tym dobrze czuć, a pamiętajmy, że ubrania mają nam podnosić poziom pewności siebie, a nie go obniżać. Właśnie, dlatego tak ważne jest by starać się samemu próbować różnych stylizacji. I nawet jeśli nigdy Wam się nie podobał jakiś styl to nie oznacza, że nie możecie spróbować. Bo kto wie, może okaże się, że czujecie się w tym dobrze? Dla przykładu z życia wziętego ja nigdy nie lubiłam spódniczek. Czułam się w nich po prostu źle, dlatego w nich nie chodziłam. Do czasu, gdy nie zaczęłam eksperymentować z różnymi fasonami i okazało się, że spódniczki nie są takie złe, a ja je polubiłam za to, że dodają dużo punktów do pewności siebie. Więc pamiętajcie, że warto kombinować.



Choker - Dresslily


Kilka mini rad :


  • Nie musicie mieć jednego określonego stylu. Nie ograniczajcie się jeśli lubicie być raz rockowe, a raz romantyczne. Zresztą zawsze można to połączyć. 
  • Jeśli zastanawiacie się czy dobrze będziecie się w czymś czuć najlepiej jeśli np pożyczycie od jakieś koleżanki na jedno wyjście. Czasem pod wpływem emocji kupujemy ubrania, które nie pasują do naszego stylu, ale nam się podobają. Później lądują na dnie szafy, bo okazują się, że albo nie ma do czego ubrać albo źle się w tym czujemy. 
  • ''Moda przemija, styl pozostaje '' - Tak mawiała znana chyba wszystkim Coco Channel. Pamiętajmy więc, że trendy są drogowskazem, a nie drogą docelową. 
  • Nie zniechęcajcie się! Czasem poszukiwanie własnego stylu trwa latami. Zresztą z wiekiem styl też się zmienia, po prostu próbujcie, a z czasem się uda. 
organizer - Zaful - KLIK
zegarek - Nastydress - KLIK

Na zdjęciach sweterek, który dostałam ze sklepu Zaful i muszę obiektywnie przyznać, że jest to jedna z lepszych rzeczy jaką miałam okazję dostać ze współpracy, bo jest wykonana z naprawdę przyjemnego materiału. Nie gryzie, ładnie leży, dlatego postanowiłam, że zrobię z nim osobną sesję.
A powyżej dwie inne rzeczy zamówione przeze mnie. Organizer na kosmetyki i zegarek, który zamówiłam dla mojego chłopaka.


 Dodatkowo mam pytanie do Was : Który płaszcz bardziej Wam się podoba i który lepiej na mnie leży? Bo zastanawiam się nad kupnem, a między dwoma jest 50zł różnicy. Niby podobne są, ale jednak kilka różnic jest, a mnie ciężko się zdecydować. 



Napiszcie też jak Wam się podoba stylizacja oraz czy macie swój własny styl, a może go jeszcze poszukujecie?

37 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje,jestes bardzo fotogeniczna:) Ja też chciałabym i nadal szukam swojego stylu,bo podobają mi się właśnie osoby oryginale ;D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! Te butki są cudowne! :)
    Ja swój styl mam i jest dość kontrowersyjny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że często oryginalność oznacza superstary, spodnie z dziurami, brwi mewy i chooker. :|
    Bardzo fajnie piszesz, będę tu wpadać częściej.
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/02/lody-swan.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze skomponowany post, miło się go czytało i całkowicie się zgadzam :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Wszystko świetnie do Siebie pasuje. Wyglądasz ślicznie ☺ śliczny choker. Mam swój własny styl i czasem to wygląda śmieszne bo łącze rzeczy które nie pasują. A mi sie udaje to jakoś połączyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę jak byś przeczyła samej sobie, piszesz o kopiach a jednak wiele Twych stylizacji również wygląda na kopie.
    Sądzę żeby eksperymentować i łączyć to w czym człowiek czuję się dobrze. Nigdy do końca nie znajdzie się jednego własnego stylu bo jesteśmy tylko ludźmi, którzy są napędzani trendami.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mieć swój styl niekoniecznie oznacza być całkowicie oryginalnym, bo zgadzam się z Tobą, że się tak naprawdę nie da. To takie określenie tego co nam się podoba. Gdybym ja miała opisać swój styl to takie tumblr'owy grunge :)

      Usuń
  8. Teraz mam wrażenie że wszyscy ubierają się "na jedno kopyto". Nie szukają swojego stylu, tylko ubierają to co jest modne, choć nie zawsze każdemu to pasuje. Bardzo fajnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Ja nie mam własnego stylu i jakoś nie mam poczucia, że muszę go znaleźć. Cały post mi się bardzo spodobał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, że warto! ;) moda przemija a nasz styl zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że najważniejsze to próbować i eksperymentować. Nosić to w czym czujemy się dobrze. Jeszcze rok temu chodzilam z koszulkach zespołów metalowych i podartych spodniach. Teraz ciężko opisać mi mój styl. Dużo osób mówi mi, że go lubi, a ja go nie dostrzegam. Ubieram to na co mam ochotę danego dnia. Czasem się wystroje jak nigdy, a kiedy indziej chodzę w wytartym swetrze i przetłuszczonych włosach (ale chyba każdej z nas się to zdarzyło :p)

    Bardzo pomocne rady.
    Powodzenia, wytrwałości i życzę Ci pokonania slomianego zapału ;)
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzisiejszych czasach osoby które są inne i nie podążają za modą są po prostu wyśmiewane. Sama spotkałam się z taką sytuacją, gdzie ktoś krytykował chociażby fakt że zamiast szpilek wolę glany. Moim zdaniem powinniśmy podążać za własnymi upodobaniami a nie kopiować od innych.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! A za kilkoma rzeczami z twoich stylizacji się rozglądnę, bo są całkiem fajne :D A eksperymenty są najlepsze do wypracowania własnego stylu

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post i masz świetne zdjęcia. Teraz ciężko o oryginalność...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie. Nie lubię dziewczyn, które mówią, że są inne niż wszystkie, oryginalne, a koło nich stoi inna dziewczyna identycznie ubrana, haha. decydowanie płaszcz 2 :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie warto jest się inspirować czymś, niż to kopiować. co do własnego stylu nie zawsze jest go łatwo znaleźć, zawsze jednak bardziej przekonujące są trendy na wieszakach w sklepie :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje super:) Z wyborem płaszcza chciałabym Ci pomóc ale nie widzę różnicy :(

    http://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to jest mi obojętne, czy mam jakiś styl, czy nie. na świecie jest siedem miliardów ludzi, więc zawsze znajdzie się osoba, która będzie się ubierała podobnie do mnie. Nie znam się na modzie, nie interesuję się nią, choć lubię patrzeć na ładne stylizacje.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten z lewej :) Ogólnie to ja noszę co popadnie, co lubię, co wyhacze w sh, jakoś rzadko przeglądam magazyny modowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre rady. Trzeba jak najwięcej próbować, inaczej się nie odkryje co się nam podoba i w czym jest dobrze ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny sweterek :)
    Ja swój styl już mam ale czasami dodaje do niego jakieś nowości - próbuję :)
    Bardzo dobry post!

    obserwuję :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! What a cool sweater! Love your look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie, moda przeminie a styl pozostaje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, ja też nie mam jednego stylu, tylko łączę ich wiele :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rady! Podoba mi się sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybrałabym ten pierwszy płaszczyk ;)
    Ten pająk na zdj mnie przeraził 😂
    maksimilion.wordpresa.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam swój styl. Podążam jednak za modą,ale nie kupuje tego jeśli nie jest to w moim guście.Bardzo przydatne rady. Z tego co widzę to mamy podobny gust.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post. Ja ciągle szukam swojego stylu, czasami moje stylizacje mnie zadziwiają. Mój gust zmienia się z miesiąca na miesiąc - coś co mi się podobało, za chwilę staje się okropne. :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Supeer wpisik zostaje na dłużej mega mi się podobał ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. O ku.... ten paj.... to prawdziwy? o mój boże moje serce!!!! :o

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post :) Cudowne stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie drugi płaszcz lepiej na Tobie wygląda. Ja niedawno znalazłam swój styl, przez co moja samoocena bardzo się podniosła. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń