4 lut 2017

11 HITÓW WIOSNY 2017!

Cześć! W związku z tym, że został nam ostatni miesiąc zimy coraz więcej się słyszy już o trendach na nadchodzącą wiosnę. Postanowiłam zebrać te wszystkie trendy i zrobić duże zestawienie :) Niestety zdjęcia będą z internetu, bo jeszcze nie mam tych wszystkich ubrań :D






1. Kolory 


Najmodniejszymi kolorami przyszłego sezony będą te mocne nasycone między innymi żółty, niebieski i różowy, który został okrzyknięty kolorem wiosny. Z tym, że nie różowy pastelowy jak zeszłej wiosny, ale róż zdecydowanie mocniejszy w kolorze fuksji niczym w latach 80. Jednocześnie projektanci nie rezygnują z metalicznych tkanin na, które boom był właśnie w tą jesień-zimę.

2. Gorsety 

jessica mercedes


Ten trend trochę mnie zadziwił, bo w sumie gorsety zawsze mi się kojarzyło z kiczem. Jak się okazuję teraz wracają do łask po wielu latach. 

3. Buty kaczuszki 




Czyli inaczej tzw. kitten heels. Według mnie buty są okropne i jest to trend, który zdecydowanie do mnie nie przemawia. 


4. Kolczyki nie do pary


pokaz Marni

Wreszcie trend, który przypadł mi do gustu, pewnie z tego względu, że sama tak noszę i mi to odpowiada. Kolczyki nie do pary dało się zauważyć na pokazie Dior'a.

5. T-Shirty z poglądami/ nadrukami


jessica mercedes

Kolejny trend, który mi się spodobał. Koszulka z napisem '' we should all be feminists '' jest już mocno znana, bo nosiła ją między innymi Rihanna czy Chiara Ferragni. A modę na to zapoczątkował Dior. Ostatnio furorę robi też koszulka z logiem Gucci, którą widziałam między innymi u Jessiki Mercedes. Zresztą koszulka strasznie mi przypadła do gustu.


6. Ramiona w roli głównej


pokaz Saint Laurent


Wiele projektantów skupiło się na damskich ramionach czy to je odkrywając, czy przyszywając jakieś falbany lub bufki jak np. w kolekcji u Saint Laurent. 

7. Szerokie rękawy 


Leoni Hanne

Szerokie rękawy na pokazach pojawiały się bardzo często czy to przy koszulach, czy sukienkach czy swetrach. Wbrew pozorom wygląda to bardzo dobrze i elegancko.

8. Oversize'owe koszule i spodnie


pokaz Celine

Zamiast ołówkowych spódnic i dopasowanych koszul teraz w biurze królują oversizowe koszule oraz spodnie, które są trochę niczym wyjęte z męskiej garderoby. Z pewnością trend dla kobiet odważnych.


9. Asymetria 

pokaz Lanvin

Występuje zarówno w ubraniach jak i dodatkach. Tyczy się to właśnie kolczyków nie do pary [ patrz na punkt 5 ]. W przypadku ubrań będą to np. bluzki bez jednego rękawa lub bluzki, których szerokość rękawów będzie różna jak na pokazie Lanvin. 


10. Safari 

pokaz Balmain

Z safari kojarzy się przede wszystkim kolor khaki jak i różne odcienie brązu. Tym razem te kolory nie tylko pojawiły się na ubraniach militarnych, ale też na delikatnych sukienkach. Dało się to zauważyć między innymi u Dior'a czy Balmain.


11. Plisy

Spódnica - Bershka


Plisowanych spódniczek w sieciówkach już jest pełno. W Bershce ostatnio widziałam taką srebrną i chyba się nad nią zastanowię, bo łączy dwa ciekawe trendy, a mianowicie plisy i metaliczne tkaniny. Jeśli uda mi się ją zdobyć to na pewno się pochwalę na blogu, na razie zbieram pieniądze na płaszcz z House'a :)

Mi zdecydowanie do gustu przypadły T-shirty z przekazem, kolczyki nie do pary i plisy. Ale coś co jest moim ulubionym trendem wiosny 2017 to metaliczne tkaniny co można zauważyć po moich ostatnich stylizacjach :) Zresztą niedługo pojawi się na blogu stylizacja z metaliczną srebrną kurtką i srebrnymi butami w roli głównej póki co próbkę możecie zobaczyć na moim instagramie - KLAUDIXOO - KLIK

A Wam który trend spodobał Wam się najbardziej? 

35 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że wszystko co tu zobaczyłam zdecydowanie nie jest w moim typie.
    Z gorsetami jestem zdecydowanie na nie, nie wyobrażam sobie ich nosić, z resztą, nie potrzebuję :)
    Życzę Ci, abyś wszystkie must have spełniła :)
    Obserwuję!
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie powyższe trendy mi się podobają, ale akurat kolor khaki mi bardzo odpowiada. Buty kaczuszki - 3 razy nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że chyba jedyne trendy, które mi się podobają, to T-Shirty z poglądami/ nadrukami i oversize'owe koszule i spodnie. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich trendów najbardzej podoba mi sie T-Shirt. Reszta nie jest w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie, zawsze lubię czytac takie posty 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Plisy i szerokie rękawy - jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post! Niektóre "trendy" są bardzo dziwaczne np. kolczyki nie do pary xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie plisy :) Ciekawa jestem jak czy te kolczyki nie do pary przyjmą się w praktyce:)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega nam się podobają T-Shirty z nadrukami, a ta z Gucci cudowna <3 thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio podobają mi się tegoroczne trendy, niestety, ale w ogóle do mnie one nie przemawiają...
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podoba się że tshirt z nadrukami wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie co mi przypadło do gustu to t-shirt z nadrukiem ;) reszta zdecydowanie NIE! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Plisowaną spódnicę już mam :D i własnie w kolorze khaki, który uwielbiam <3 więc cieszy mnie, że moja stylizacja, którą planuje na wiosnę, będzie na czasie :)
    tshirty z nadrukami, suuuper! Też lubię nosić! I oczywiście cieszą mnie wszelkiego rodzaju ovesize, bo jestem ogromną fanka takich ubrań! <3
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze powiedziawszy nie przepadam za trendami - noszę to, co mi się podoba i w czym jest mi wygodnie!
    Ale niektóre rzeczy faktycznie ładnie się prezentują :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zdecydowanie "za" koszulkami z nadrukami! ♥
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  16. jedyne co mnie przekonuje to koszulki z nadrukami haha :D

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm. fajne zestawienie trendów. Szerokie rękawy ...ekstra
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto przygotować się wcześniej do wiosny chociaż coś ta zima nie chce nas opuścić,suoer post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post :) Osobiście jestem wielką fanką moje Capsule Wardrobe, poza tym w ogóle nie kieruję się trendami wybierając ubrania do CW. Mam swój styl i wiem w czy czuję się dobrze. Bardzo fajnie, że wracają do "mody" obcasy kaczuszki - lubię tę wysokość i mam 2 pary butów właśnie tego typu - tak więc chcąc nie chcąc jestem trendy w przyszłym sezonie - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie najlepsze są koszulki w stylu Jess i asymetryczność, bardzo przydatny post. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre z tych hitów wydają się bardzo... dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnia spódnica mib się podoba, jednak mi by było nie ładnie w niej bo jestem niska ;(

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tegoroczna moda raczej nie dla mnie, ale może się jeszcze przełamię. :)
    www.all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W miarę podoba mi się ta wiosenna moda, zwłaszcza koszulki z nadrukami i żywa kolorystyka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszulki z nadrukami jak najbardziej uwielbiam, ale kitten heels nienawidzę 😂
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się zaopatrzyć w plisowaną spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten post jest świetny! Wszystko jest równocześnie piękne i brzydkie. Połowy z tych rzeczy nigdy bym nie założyła, ale w pewien sposób fascynuje mnie ta moda :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niektóre są nawet spoko fajny post czekałam na taki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam oversize i asymetrię, więc nie mogę się doczekać! Wiosno przybywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post :) Ja uwielbiam różnego rodzaju t-shirty to będzie zdecydowanie mój ulubiony trend :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post, ciekawie się to wszystko zapowiada ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post.
    Z wymienionych trendów do gustu przypadły mi tylko kolory oraz T-shirty z nadrukami.
    Pozdrawiam. :)

    http://windowofmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń