21 sty 2017

5 MUST HAVE ZIMY 2017 CZ.2

Cześć! Witajcie w drugim przeglądzie must have zimy 2017! Jeśli jeszcze nie widzieliście pierwszej części to zapraszam do niej ----> KLIK









T-shirt - H&M
Ramoneska - Dresslily - KLIK
Spódniczka - New Yorker
Okulary - Dresslink
Choker - Dresslily
Rajstopy - Gatta
Buty - Dr. Martens



Trend, który jest zdecydowanie najmocniejszym i najbardziej wyróżniającym się. Można powiedzieć, że sieciówkami zawładnęły metaliczne tkaniny. Zarówno kolor srebrny jak i złoty są jak najbardziej w modzie czy to na kurtkach, butach czy spódniczkach. Mi ten trend bardzo się spodobał i przez długi czas polowałam na srebrne buty, aż w końcu znalazłam :)


Choker - Zaful
Bluzka - Zaful - KLIK


Dla tych co nie wiedzą total look jest to stylizacja składająca się tylko z jednego koloru w różnych odcieniach i o różnych materiałach. Tej zimy takie stylizacje są mile widziane. Ja postawiłam na klasyczną czerń. Głownie ze względu, iż jest to mój ulubiony kolor. Ale wy oczywiście możecie bardziej zaszaleć z kolorami.

buty - Bershka

Niskie sportowe buty ma pewnie większość z nas i co dziwne moda na nie jest właśnie teraz w zimę. Pasują zarówno do jeansów jak i spódniczek. A wszystko po to by przełamać tą dziewczęcość i stworzyć inny oryginalny i bardziej sportowy look. Polecam to chociażby ze względu wygody, ale może lepiej nie na śnieg. 




Choker - Zaful
T-shirt - Bershka
Pasek - New Yorker
Jeansy - Bershka
Rajstopy - Gatta
Buty - Bershka

Trend, który z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nie. Podoba mi się, bo słucham ciężkiej muzyki i fajnie kiedy nie mam problemu sobie kupić koszulki ulubionego zespołu, bo są one szeroko dostępne, ale z drugiej strony przykre, że dużo osób kupuje te koszulki, bo są modne. No, ale cóż każdy ma do tego prawo.

ZDJĘCIA : PATRYK WITEK
Choker - Dresslily - KLIK


Są już w modzie o dłuższego czasu, ale wciąż z nami zostają. Jest to trend, który nie każdemu się spodoba. Takie chokery przypominające sznurówki nosimy do bluzek z głębszym dekoltem tak by choker był bardziej na widoku.


Zanim mi ktoś wytknie, że nie umiem liczyć to jest to celowy bonus dla Was. Niestety cekinowa bluzka, którą zamówiłam nie zdążyła dotrzeć więc pokaże ją przy kolejnej okazji. Cekiny również dało się zauważyć w sklepach, szczególnie były reklamowane przed sylwestrami, ale nawet po wciąż sporo ich w sklepach. Mnie ten trend nie do końca przekonał, ale postanowiłam zamówić bluzkę i sprawdzić to na sobie.


Dajcie znać, który trend podoba Wam się najbardziej! :) 

17 komentarzy:

  1. Cekiny i chokery może nie koniecznie ale reszta zestawienia jest jak najbardziej dla mnie :) Muszę w końcu wybrać się do sklepu i upolować jakąś fajną bluzkę z logo zespołu bo już od jakiegoś czasu mi się taka marzy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;) Moim faworytem zdecydowanie jest choker. Cekiny też lubię, jednak wyłącznie w postaci sukienki. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden z tych trendów mi się nie podoba :) Może dlatego, że gdy widzę większość osób ubraną podobnie, to od razu przestaje mi się to podobać. Jednak wolę wyróżniać się na tle innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kabarertki, ubrania metaliczne, chokery i portaski podarciuchy- to jak najbardziej moje klimaty <3
    bardzo podoba mi się zestaw z metaliczną ramonką- jest tak trochę z lat 90'tych, fajnie grunge'owo wyszlo ! :)

    11,78$, 3,16$, 38,35$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa ta ramoneska jest piękna, te holograficzne buty też.
    A te chokery bardzo mi się podobają, mimo że raczej sama bym nie nosiła.

    (PS jestem ciekawa, czy mnie pamiętasz XD)
    TEKST

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się trend z koszulkami, mam swoje ulubione zespoły, więc chętnie nosze t-shirty z ich logiem :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te metaliczne dodatki w postaci trampków, czy kurtki. Bez wątpienia, dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie jesteś ubrana! Ramoneska wygrywa...ZDECYDOWANIE.
    Zapraszam do nas :)
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe zdjęcia! Świetna stylizacja na schodach! Łał! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi się te trendy. Chyba wszystkie przypadły mi do gustu. Lubię kabaretki i chokery! :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo odważne stylizacje. Widać że nie boisz się pokazać swoją osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna odważna stylizacja nie mój must ale świetnie wyglądasz i widać że dobrze ze się w tym czujesz a to jest najważniejsze;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych butkach ! Naprawdę świetne !!

    www.kingandqueen.pl

    OdpowiedzUsuń