8 sty 2017

5 MUST HAVE ZIMY 2017 CZ.1

Cześć! W ciągu kilku ostatnich dni przeglądałam różne magazyny modowe w poszukiwaniu aktualnych trendów, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Wybrałam 10 tych, które mi osobiście przypadły do gustu i postanowiłam, że się z nimi podzielę. Każdy z trendów postanowiłam pokazać na sobie, a nie z cudzych zdjęć instagramowych. Także zapraszam do czytania i oglądania jeśli interesuje Was co warto mieć w swojej szafie.



rajstopy - Gatta
spódniczka - House
bluzka - Bersha
spodnie - Bershka
pasek - New Yorker
choker - Zaful

Jest to trend wylansowany głównie przez instagrama, który jest już popularny od jakiegoś czasu, ale na popularności nie traci i prawdopodobnie zostanie z nami co najmniej do końca zimy, jeśli nie dłużej. Ja swoje kupiłam ostatnio w Gattcie i jest bardzo zadowolona. Są genialnym dodatkiem do dopełnienia stylizacji. Wyglądają dobrze zarówno w wersji eleganckiej jak i punkowej i nie koniecznie muszą nam się kojarzyć z rajstopami do łóżka. 


bluzka - H&M
choker - Zaful

Wiązania są już z nami jakoś od lata, ale wciąż są bardzo modne, więc jeśli jeszcze ich nie masz możesz się zaopatrzyć. Mi z początku nie bardzo się podobały, ale teraz nawet się do nich przekonuje. Są to na pewno bluzki pokazujące kobiece atuty i według mnie wyglądają lepiej przy małym rozmiarze piersi, aczkolwiek nie ma żadnych ograniczeń.


pomadki - Nastydress - KLIK
 Matowe pomadki także są modne od dłuższego czasu, a zostały wypromowane głównie przez Kylie Jenner, której pomadki nazwane jej imieniem odniosły światowy sukces. I mimo ceny, która jest dość duża jak na pomadkę ludzie namiętnie kupują jej kosmetyki. Aktualnie takich pomadek jest pełno i to za dużo mniejsze pieniądze, dlatego, gdy kogoś nie stać lub najzwyczajniej w świecie szkoda mu tylu pieniędzy na pomadkę zawsze można kupić tańszy zamiennik.


kurtka jeansowa - Nastydress - KLIK
choker- Zaful
bluzka - Bershka
rajstopy- Gatta
pasek - New Yorker
spodnie - Bershka

 Kolejny trend wypromowany przez instagrama. Na większości zdjęć wszystkie tumblr girl mają na sobie kurtkę jeansową. Ale w rzeczywistości taka kurtka jest ponadczasowa, a swoje lata świetności miała w latach 90.

buty - Vans
rajstopy - Gatta
spodnie - Bershka

Mimo, że jest zima, krótkie buty wciąż są modne. Łączymy je z podwiniętymi nogawkami, a żeby nam nie było zimno to trzeba podciągnąć mocno skarpetki, najlepiej jeśli były by wzorzaste lub kolorowe tak żeby były oryginalnym elementem stylizacji. Ewentualnie mogą być to też rajstopy np. kabaretki.


To wszystko jeśli chodzi o pierwszą część. Druga się pojawi jak tylko dotrą do mnie paczki ze sklepów Dresslily i Zaful abym mogła Wam pokazać trendy na sobie tak jak w tym poście ;)
Koniecznie dajcie znać czy słyszeliście o tych trendach i czy Wam przypadły do gustu

3 komentarze:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do kabaretek :/
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis , a twój blog jest bardzo estetyczny i ładnie wykonany ;)
    Pozdrawiam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabaretki mega mi się nie podobają!

    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń