26 lis 2016

Jakie wybrać prezenty dla bliskich? : Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda

Cześć! Dzisiaj do Was nie piszę Klaudia i Agata, ale tylko Klaudia. Pewnie Ci, którzy kojarzą naszego bloga zauważyli zmiany. Nazwa bloga to teraz moje imię i nazwisko, a nie jak jeszcze niedawno Dumb or Happy. Wiążę się to z odejściem Agaty z blogosfery. Prowadzenie bloga w dwie osoby, mimo iż ma swoje zalety, ma też niestety minusy i tak samo było w tej współpracy.  Po prostu miałyśmy różne zdanie na temat bloga i Agata stwierdziła, że lepiej będzie się rozejść. Jest mi trochę przykro z tego powodu, bo blog był prowadzony prawie 2 lata i mamy do niego sentyment, ale szanuję jej decyzję. Mimo to blogowanie jest dla mnie na tyle ważne, że postanowiłam kontynuować tego bloga sama.




A teraz przechodząc już do tematu - Każdy z nas zapewne nie raz zmagał się z problemem co kupić swoim najbliższym by ich uszczęśliwić. Wiadomo, że chcemy sprawić radość ludziom, na których nam zależy, ale czasem nie mamy pomysłu. Prezenty dobieramy zazwyczaj indywidualnie dostosowujac do wieku, płci i przede wszystkim zainteresowań. Ale ja chcę Wam przedstawić prezenty, które spodobają się prawie każdemu.




1. Dla Rodziców


tace - KLIK
kubki - KLIK

Dla rodziców dobrym prezentem będą kubki z zabawnym tekstem. Właśnie takie wzięłam moim, bo zawsze się śmiejemy z moim tatą, że mama ma zawsze rację. Do tego wzięłam urocze tacki z serduszkami po bokach,na których zaniosę im śniadanie do łóżka. Oczywiście do tego kawa w ich nowych kubkach.

2. Dla brata 


KLIK

Jeśli tak jak ja macie młodszego brata/siostrę to proponuję coś co będzie rozwijać. Ja mojemu czteroletniemu bratu wzięłam tablicę kredową w kształcie jabłka żeby mógł rozwijać swoją pasję do rysowania. Wybrał ją sobie sam więc myślę, że gdyby ją dostał bardzo by się ucieszył.

3. Dla chłopaka 

KLIK

Dla mojego chłopaka wzięłam zegarek z naturalnej skóry, który sobie sam wybrał z tego względu, że totalnie nie wiedziałam co mu wziąć. Jakoś wszystko na tej stronie wydawało mi się nie dla niego, ale jak już powiedziałam mu żeby sobie coś wybrał to co chwilę się czymś zachwycał. Jak twierdzi spodobał mu się ten zegarek, bo jest taki inny i elegancki. Myślę, że jest to dobry prezent dla chłopaka, sens tylko, żeby trafić w jego gust.

4. Dla przyjaciółki 

KLIK
Dla mojej przyjaciółki wzięłam przeuroczy planner we flamingi, bo wiem jakiego fioła ma na punkcie organizacji. Na bieżąco zapisuje sobie co musi zrobić w ciągu dnia, więc jestem pewna, że przyda jej się taki zeszyt. Jeśli Wasze przyjaciółki też lubią zapisywać różne rzeczy to z pewnością zeszyt/planner/kalendarz z uroczą okładką będzie dobrą opcją. 

5. Dla mnie 

KLIK

Dla siebie wzięłam mini toaletkę, ponieważ zawsze chciałam mieć coś tego typu. Póki co kosmetyki zalegają mi w szufladzie, a do takiej toaletki włożyłabym wszystko czego używam na co dzień. Podoba mi się bardzo wizualnie i jestem ciekawa jak się sprawdzi w użytkowaniu i przede wszystkim ile kosmetyków w niej zmieszczę.


To wszystko jeśli chodzi o prezenty jakie wybrałam. Jeśli Wam się spodobał post to możecie pomóc i docenić go na ddob :) Dacie znać w komentarzach czy podobają Wam się pomysły na prezenty i nowy wygląd bloga. 

3 komentarze:

  1. te pelikany !! Boskie są^^

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Planner w pelikany <3 Zakochałam się!
    https://wartowiedziecwiecej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że Agata odeszła :( uwielbiałam Wasze wspólne posty, z punktu widzenia czytelnika wasza współpraca była świetna :)
    ciekawe pomysły :) niedawno kupiłam rodzicom właśnie kubki z zabawnymi teksami to bardzo trafiony pomysł! :P
    planner jest mega uroczy *.* tak samo jak toaletka, chciałabym taką ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń