12 sie 2016

7 rzeczy, które robi każda dziewczyna, ale o tym nie mówi + wishlista Zaful

Cześć Dalmatyńczyki! Wiadomo od dawna, że ciężko jest zrozumieć kobietę i udałoby się to tylko i wyłącznie wtedy, kiedy można by było w nią wejść (if you know what i mean).

Dlatego postanowiłyśmy zrobić dziś dla Was post pod tytułem: 7 rzeczy, które ROBI KAŻDA DZIEWCZYNA, ALE O TYM NIE MÓWI, aby chociaż trochę rozwiać tą aurę tajemniczości, która wisi nad piękniejszą płcią. Zapraszamy!

1. Robienie kupy



bluzka - JHK
spódniczka - Pepco
buty - HD Heavy Duty
zakolanówki - Sklep chińśki

Wiemy, że zaczynamy tą listę ''kontrowersyjnym'' punktem, ale czego się nie robi, żeby zwrócić uwagę czytelnika. Może to być dla was spore zaskoczenie, ale tak - dziewczyny też robią kupę.




2. Granie w gry komputerowe



bluzka - Bershka
koszula - Pimkie
jeansy- Bershka
buty - Converse

Każdy gamer marzy, aby jego dziewczyna kochała gry tak samo jak on. I w większości przypadków tak jest. Dziewczyny wprost uwielbiają grać w gry, ale nie zawsze mają odwagę się do tego przyznać, gdyż często nasze umiejętności zatrzymują się na zmienianiu broni w CSie. Jednak prawie każda z nas skrycie marzy o wspólnym graniu ze swoim ukochanym.

3. Oglądanie meczów



Wydaje Ci się, że Twoja dziewczyna nie potrafi rozróżnić Realu Madryt od FC Barcelony, a jedyny spalony, którego widziała, to wczorajszy kotlet? Bzdura! Może nie zawsze się tym chwalimy, ale oglądanie meczów to dla nas ogromna frajda. Nie ważne, że robimy to jedynie dla przystojnych piłkarzy.

4. Wypatrywanie przystojnych facetów



Wbrew pozorom, to nie jest jedynie męska cecha. Każda kobieta w ukryciu uwielbia obserwować przystojnych chłopaków, którzy mijają ją ulicą, a uśmiech z ich strony to dla nas istny orgazm. 

5. Picie soku prosto z butelki



Twoja dziewczyna zawsze pije przy Tobie sok ze szklanki, a kanapkę je sztućcami? To tylko pozory. Zresztą po co myć naczynia i niszczyć swój manicure? Podsumowując każda z nas uwielbia wypić sok prosto z gwinta, ale po prostu to ukrywa.


6. Wykonywanie typowo męskich czynności


Jeśli myślisz, że dziewczyna nie umie wbić równo gwoździa lub odkręcić słoika to jesteś w błędzie. Tak naprawdę wiele z nas to potrafi, lecz wolimy udawać, by móc dam się popisać swoją siłą i zręcznością. Miło z naszej strony, prawda? 


7. Noszenie brudnych ubrań i nie dbanie o higienę



Twoja dziewczyna na randkach wygląda jak modelka, a w zaciszu domowym jak Frodo, który zgubił drogę do Mordoru? To normalne! Mało tego, gdy w pobliżu nie ma żadnych niepowołanych gości, nie przeszkadza jej, że chodzi w zaplamionej koszulce, albo co gorsze, w okresowych majtkach.



Mamy nadzieję, że post Wam się podobał. Oprócz tego, chciałybyśmy pokazać Wam kilka rzeczy z asortymentu Zaful - KLIK, z którym od niedawna mamy współpracę. Jeśli ubrania Wam się spodobały, prosimy tradycyjnie o kliknięcie w linki.




KLIK           KLIK           KLIK          KLIK

29 komentarzy:

  1. haha, bardzo ciekawy post ! i masz rację :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha podsumowując- wszyscy jesteśmy ludźmi ;D

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo kobiety nie robią kupy tylko wypuszczają motylki ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne jak zawsze, fajna lista ubrań ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania z Zaful wyglądają super :) Własnie czekam na moją przesyłkę !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, chyba każda dziewczyna ma okresowe majtki :D ja w sumie zawsze pije sok z gwinta, tylko kawę pije ze szklanki :o
    asiajaniszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko i na temat. Takie posty lubię :D Ja zazwyczaj pije sok z gwinta :D

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/2016/08/lipiec-zdjecia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie oczywiste, a nie każdy zwraca na to uwagę :p

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle kilkakrotnie wybuchłam śmiechem :)
    Kto nie pije napojów z gwinta?
    Kiedyś słyszałam, że dziewczyny pierdzą fiołkami, to prawda, haha :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Picie ze szklanki odbiera przyjemność picia! Tak samo jak mycie owoców! Co do dbania o siebie, to tak. Prawda. Poco golić nogi, skoro nosze spodnie?! xd
    Kocham wasze posty, są zabawne i mądre.

    JASNYMI BARWAMI PISANE

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia we współpracy, poklikane! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sok to tylko z gwinta! Z szklanki traci smak :D Bardzo fajny post. Poklikałam w linki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Punkt o gwoździu przypomniał mi jak na początku mieszkania z moim chłopakiem, kłóciłam się, kto ma złożyć świeżo zamówioną ramę łóżka. Ostatecznie, ja go nadzorowałam on wykonywał polecenia. Zawsze coś :D
    A tak, dziewczyny też robią kupę. Potwierdzone info.

    OdpowiedzUsuń
  15. sok z gwinta najlepiej <3 i mleko z kartonu <3/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. 7 latem to u mnie częsty przypadek. Czasem rano się ubrudzę i już nie przebieram. A wspomnę, że mieszkam na wsi i generalnie codziennie pracuję więc to nie uniknione;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś z żadną z tych rzeczy się nie kryję. Ale post fajny, humorystyczny. :)

    Pozdrawiam,
    https://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ajć, no i wszystko się wydało. Świetny tekst
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ja wiem czy do grania w gry się nie przyznają dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, tym bardziej jeżeli czyta go chłopak. Pozdrawiam.


    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę fajny post! Ale nie do końca mogę się zgodzić z punktami 2, 3, 5. Jasne, że dziewczyny to robią, ale zwykle się z tym nie kryją. :D Przynajmniej takie są moje obserwacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Okresowe majtki! <3 Jakie to babskie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jest tak, że ja się bardziej fascynuję grami komputerowymi niż mój chłopak :D

    OdpowiedzUsuń
  24. sądzę, iż oglądanie meczów jest skierowane nie tylko do męskiej części publiczności...
    w końcu my kobiety chciałyśmy równouprawnienia to je mamy... kwestia tylko na ile je wykorzystujemy...

    Pozdrawiam zapraszam do siebie ---> wiecznie zapracowana siostra

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny robią kupę, ale ona pachnie jak kwiatki :) A co do 6, to ostatnio udało mi się samej zamontować rolety (aż się zdziwiłam, że dałam radę)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń