2 maj 2016

Typowe zachowania singielek

Cześć Dalmatyńczyki! Pamiętacie nasz post dotyczący życia singielek? Postanowiłyśmy zainspirować się nim podczas tworzenia naszego pierwszego filmiku na youtubie. Chcemy, aby ten kanał w końcu ruszył, bo zabieramy się już za to dobre dwa lata.

Zapraszamy do komentowania i oceniania filmiku, bo wasze opinie są dla nas szczególnie ważne!










Wiemy, że jakość nie powala, ale to dlatego, że nasze twarze w jakości HD mogłyby sprawić u Was palpitacje serca.

Kolejny post pojawi się w tym tygodniu, więc nie opuszczajcie nas na długo!

Jeżeli też zaczynacie na youtubie i wasz kanał dopiero się rozkręca, zostawiajcie linki w komentarzach- chętnie do Was zajrzymy i też zostawimy swoją opinię. 




42 komentarze:

  1. Zabieram się za oglądanie. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagrywacie ! :) My nie mamy takich problemów :D Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To z depilacją - sooooo true :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrywajcie dalej! :) :D Ja też mam kanał na yt, pisałam o tym w ostatnim poście, także zapraszam!
    -N.

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Czekam na więcej filmików!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zaczęłyście też nagrywać na Yt. Mnie filmik bardzo się podoba, ponieważ widać waszą pasję!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam ze macie kanał na yt :'D
    Ale z wielką chęcią obejrzę :)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia dziewczyny - dobrze Wam idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz zabieram się za oglądanie, sam tytuł zachęca hahah :D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie,
    jullyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha świetny pomysł na filmik :D Z chęcią będę oglądała wasz kanał ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega filmik. Na pewno odniesiecie kiedyś popularność na yt:) takie filmy ciesza sie uznaniem :)
    Efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy filmik :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na filmik!
    Życzę sukcesu:)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmik naprawdę fajny, niestety wszystko psuję jakość :/ Zdecydowanie zainwestujcie w kamerę :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny filmik,widać,że robicie to z pasją! Zaobserwowałam bloga,sub pewnie też poleci! :D
    Zapraszam do mnie,mile widziane sugestie i komentarze ;)
    http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny filmik,widać,że robicie to z pasją! Zaobserwowałam bloga,sub pewnie też poleci! :D
    Zapraszam do mnie,mile widziane sugestie i komentarze ;)
    http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny filmik, widac, że jesteście sobą i wkładacie w to serce! Uwielbiam wasze posty a teraz najprawdopodobniej zostanę również wielbicielką kanału Xd Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie nagrywacie, koniecznie róbcie to dalej, bo swietnie Wam wychodzi :)
    http://ovless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem fajny filmik jak na początek:) / http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Palec sam zabłądził na przycisk 'obserwuj' już podczas czytania informacji o Was - wydajecie sie byc super dziewczynami!
    Filmik oglądało sie bardzo lekko i przyjemnie, ale i tak najbardziej mnie urzekło to golenie nóg - to najprawdziwsza prawda. Coś kosztem czegoś, co zrobisz. Narobiłyście mi ochoty na nutelle, a próbuje sie odchudzac... Dzieki dziewczyny.
    Czekam na wiecej filmików i życze duuuużo cierpliwości przy ich przerabianiu!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromna dawka pozytywnej energii - brawo Dziewczyny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabieram się za oglądanie!
    Zapraszam do nas:)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że chcecie się wciaż rozwijać! Oby tak dalej :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahah, super filmik! Musiałam dać suba :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na film i rozpoczęcie pracy na YT. No ale ta jakość sprawia że trochę ciężko się ogląda i słucha, ale to tylko jedna uwaga, która jest moim zdaniem. Mimo to tą Metallicą na końcu kupiłyście sobie moją subskrypcję :)
    http://cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nad jakością obrazu na pewno będziemy jeszcze pracować ;)

      Usuń
  26. Gratuluję rozpoczęcia pracy na YT, przyznajmy szczerze, że mało jest na nim dziewczyn. Trzymam za Was kciuki bo na prawdę nadajecie się do tego. A co do bloga to bardzo podoba mi się jego wygląd.
    Pozdrawiam :)
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha, świetny filmik!
    Fajnie zrobiony, humorystyczny. Podoba mi się.
    Jedyne, co w nim boli to jakość.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha uśmiałam się trochę! Świetna robota, gratuluję rozpoczęcia przygody z yt i życzę dalszych sukcesów i rozwoju! Mam nadzieję, że wkrótce zaskoczycie nasz troszeczkę lepszą jakością filmów wtedy będzie już w ogóle idealnie ale wiadomo każdy kiedyś zaczynał i naprawdę nie jest źle :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry początek;) Następnym razem trochę więcej życia i będzie świetnie! ;) Powodzenia z kanałem na YT ;)
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hahah świetny, z humorem zrobiony filmik! liczę na więcej w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobre początki. Życzę wam dużo widzów i rozwijania się. Fajnie, że robicie to, co kochacie! :)

    http://b-saandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny filmik, macie ode mnie łapkę w górę i suba :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej to jest serio super! :D
    Ok, ok, może jakość coś tam, bla, bla, bla...ale mi się bardzo podoba!
    Szczególne ukłony dla osoby, która pisała scenariusz - jeżeli wymyśliłyście go razem, to brawo dla Was - jest naprawdę świetny ^^

    Trzymam kciuki i czekam na następne filmiki :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołem Wam łapkę w górę, ale na subskrypchę musicie sobie zasłużyć! :v

    Z życzliwością czekam i obserwuję na jakie inne formaty postawicie na YouTube! Nie będę Wam pisał o niedoróbkach i drobnych minusikach, bo pewnie zdajecie sobie z nich sprawę, a i inni zdążyli już o nich wspomnieć. Jak na pierwszy film nie jest chyba najgorzej ;)

    A ja piję sok z gwinta, a niby jestem w związku (był kom bek, o czym więcej w radosnej, spontanicznej notce) i piłem/piję zawsze z gwinta! Jeśli robi się to odpowiednio, to nie wpuszcza się statków!

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam ludzi którzy decydują się na nagrywanie. Jak dla mnie to wielkie wyzwanie, która być może zrealizuję, ale jeszcze nie jestem gotowa. Podziwiam i życzę powodzenia!
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteście mega pozytywne, oby tak dalej:D!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń