11 kwi 2016

Jak zostać Tumblr Girl?

Cześć Dalmatyczyki, witajcie po długiej przerwie, z której nie mamy zamiaru wam się tłumaczyć, bo to głupie. No więc bez głupiego przedłużania! Mamy dzisiaj dla Was wyjątkowy poradnik, jak zostać modną, sławną i zawsze na topie TUMBLR GIRL. Wbrew pozorom, to bardzo proste i wystarczy, abyście jedynie zastosowali się do naszych rad! Zapraszamy więc do przeczytania naszych 10 rad, jak zostać prawdziwą tumblr girl!

Zanim przeczytacie będziemy wdzięczne jeśli klikniecie w ten oto link - KLIK



1. Zawsze na topie


Oczywiście jak każda tumblr girl, musisz być na bieżąco z wszystkimi nowościami kosmetycznymi i każdym nowym trendem, który opatentowała u siebie na instagramie Kylie Jenner znana z tego, że... jest znana. Tak więc wywal ze swojej szafy wszystko, co je passe i już teraz dołącz do 90% społeczności dziewczyn, która zakłada na siebie to co tzw. it girl.

2. Fryzura.



Nawet jeśli Twoje usta są pomalowane najdroższą szminką z MAC-a, nigdy nie zostaniesz tumblr girl bez odpowiedniej fryzury. Aktualnie modne są dwa warkoczyki na głowie, ale pamiętaj, że moda wciąż się zmienia. Nawet nie próbuj wymyślać innej fryzury, niż ta, którą ma na głowie armia  polishgirl- w tej branży kreatywnością i indywidualnością możecie się jedynie podetrzeć.

3. Marka, marka i jeszcze raz marka


1. zegarek - KLIK
2. pędzle do makijażu - KLIK
3. podróbka beauty blender - KLIK
5. kredka do brwi - KLIK
6. okulary - KLIK
7. szminki M.A.C  - KLIK

Typowa tumblr girl nie sięga po produkty dla plebsu, ale tylko kosmetyki i ubrania najwyżej jakości i półki. Zapomnij o szmince z Maybelline. Jest stanowczo za tania dla takiej dziewczyny jak Ty. Postaw na szminkę z M.A.C.-a, a będziesz mogła się nią pochwalić na swoim instagramie. Pamiętaj tylko, żeby było widać logo!

4. Biały pokój


Kolejną zasadą jest pokój niczym wyjęty z psychiatryka. Białe ściany, podłoga, meble oraz wszystkie dekoracje. Wszystko musi być w dopasowanym kolorze i minimalistyczne. Najlepiej mieć też toaletkę [ Oczywiście białą! Ewentualnie białą. ] W niej nie może zabraknąć organizera na wszystkie kosmetyki z M.A.C-a oraz innych prestiżowych firm. Wszystko musi być idealne, w końcu musisz pokazać pokój światu.

4. Kaktusy


Jeśli chcesz należeć do elity, koniecznie musisz się zaopatrzyć w kaktusy, w końcu każda z nich robi sobie z nimi zdjęcia, więc i u Ciebie ich nie może zabraknąć! Oczywiście, moda na kaktusy z pewnością niedługo przeminie, ale jeśli właśnie teraz chcesz być na topie, to właśnie te kwiaty powinny zajmować 1/4 zdjęć na Twoim instagramie i tumblrze.

5. Hashtagi.



Twoje zdjęcie widnieje na instagramie, tumblrze i każdym innym możliwym portalu już od 5 minut, a liczba lików stoi w miejscu? Najwidoczniej zbyt słabo się promujesz. Nawal więc pod swoim nowiutkim zdjęciem tysiące hashtagów, napisz, jaka to z Ciebie polishgirl, tumblrgirl i crazygirl, i ciesz się fejmem! Nie zapomnij o oznaczeniu wszystkich przyjaciółek, niech i one cieszą się tą jakże ulotną sławą.

6. Pozowanie


Jeśli jesteś brzydka, nie martw się. Tumblr girl i tak zasłaniają sobie twarz ręką lub robią zdjęcia połowy twarzy. Robisz inaczej? W takim razie nie jesteś fajna. Pokazywanie całej twarzy nie jest dla prawdziwych tumblr girl, więc nawet jeśli pomalowałaś się swoim najdroższym eyelinerem, to i tak możesz pokazać tylko pół swojego oka.


7. Okulary na pół twarzy.




Twoja ręka nie zasłania Twojej twarzy dostatecznie dobrze? Nie przejmuj się! Tumblr girl wymyśliły genialny sposób, aby sobie z tym poradzić. Wystarczy, że zakupisz sobie ogromne okulary, które zasłonią wszystkie Twoje niedoskonałości i idealne zdjęcie murowane.


8. Filtry.



Jeśli Twoja ręka i okulary nie pełnią funkcji tak, jak byś chciała, i niektóre skrawki twarzy są jeszcze odsłonięte, to i na to znajdziemy sposób! Nie przejmuj się, jeśli na Twojej cerze znajduje się źle nałożony podkład, czy chamski pryszcz. Filtry odwalą robotę za Ciebie. To łatwy i szybki sposób, żeby z Ireny Santor zrobić prawdziwą Kim Kardashian.

9. Cytaty





Dodając zdjęcie, nie zapominaj o jakże głębokim i życiowym cytacie, którym je podpiszesz. I w tym przypadku nie musisz popisywać się kreatywnością- wystarczy, że skopiujesz jakikolwiek cytat z internetu, a efekt murowany. Najlepiej, aby dotyczył on nieszczęśliwej miłości lub tego, jak bardzo życie kopie Cię w Twoją 11-letnią dupę. 

10. Na pokaz


Nie ważne co robisz- chwal się tym na instagramie, tumblrze i każdej innej stronie, na której masz konto. Jesz? Powiedz to ludziom! Srasz? No już, pochwal się tym! Nie ważne, że nikt Cię nie zna i nikogo nie obchodzi Twoje życie. Niech wiedzą, że Twoja mama zrobiła dziś na obiad bigos. Dodaj trochę dramaturgi i dopisz, że właśnie tego dnia miałaś ochotę na schabowego, ale oczywiście życie nigdy Cię nie pieściło. Wszystko zamknij genialnym, pasującym do tej ciężkiej sytuacji cytatem i dopieść hashtagami. Nie przejmuj się, jeśli ktoś Cię wyśmieje- i tak masz zakryte pół twarzy i nikt Cię nie rozpozna. LAJKI, LAJKI, LAJKI!


A tak serio!


Kopiowanie stylu innych i ubieranie się tak, jak wszystkie inne tumblr girl jest tak samo bez sensu, jak obchodzenie miesięcznicy wypadku w Smoleńsku. Bądźcie sobą, a tumblr girl niech posłużą wam jedynie za inspirację do waszego własnego, stworzonego przez was, indywidualnego stylu. Olej modę i to, co narzucają Ci inni. Niech to z Ciebie biorą przykład i niech to Twoje cytaty dodają pod swoje mało kreatywne zdjęcia! 


To są Liseł i Agrafka.
Liseł i Agrafka robią co chcą. 
Liseł i Agrafka mówią co chcą. 
Liseł i Agrafka słuchają czego chcą, 
Liseł i Agrafka mają swój własny styl.
Liseł i Agrafka są sobą.
Liseł i Agrafka są mądre. 
Bądź jak Liseł i Agrafka! 

53 komentarze:

  1. świetny post, mega podoba mi się to jak to wszystko przedstawiłaś :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post. Świetnie się czyta i cala prawda z tym byciem tumblr girl

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega post. Świetnie się czyta i cala prawda z tym byciem tumblr girl

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę szybko pobiec do kwiaciarni po kaktusy!!1!1!!1!
    Jak zawsze świetna notka :D.
    NOWY POST [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, najczęściej takimi typowymi Tumblr Girl są gimbuski. Przynajmniej ja takowe widuję.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kaktusa na parapecie! Ale nie mam szminki z maca......................./Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiałam się, ale to wszystko prawda! So true... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze przedstawiłyście tę całą żałosną sytuacje. Nic nie poradzimy na głupotę innych.
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Wasze posty ! SĄ zawsze pełne humoru i jak to czytam śmieję się sama do siebie, haha. Szerze - twierdzę że " TAMBLER GERL " są żalosne bo najczęściej myślą żę sa fajne i piękne... ale pomijając to, post świetny! <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha toaletka, oczywiście biała, ewentualnie biała :D Ja nawet nie mam toaletki w swoim pokoju, po pierwsze, dlatego że łazienka jest mile przystosowana tak bym mogła zadbać o siebie i rano i wieczorem, po drugie nawet nie mam miejsca :p
    Cytaty pod zdjeciami jeszcze mogą być z piosenek, najczęściej tych jakże mądrych i życiowych :p
    Świetny post, uśmiałam się :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze genialny post i dużo śmiechu <3
    nie mam szminki z maca, w warkoczach wyglądam jak kupa, a mój pokój jest za mały na toaletkę.. Chyba nie zostanę #tumblrgirl, a szkoda.. ;)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Wasze poczucie humoru i podejście do oryginalności. Grunt to nie naśladować innych, tylko iść własną ścieżką.
    Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Humor aż kipi z waszych postów, miło się je czyta i jednocześnie wraca do takich blogów. Oby tak dalej! A tumblr girl jakoś nigdy mi się nie podobały.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post! hehe;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatny post! hehe;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nam byłoby miło gdybyś przeczytała chociaż jedno zdanie z posta.

      Usuń
    2. hahahahaha teraz już się nie dziwię, dlaczego na maturze wprowadzili czytanie ze zrozumieniem :P hehehe

      Usuń
  16. Zdecydowanie popieram. Teraz jest moda na fit, ale jeśli za miesiąc zmieniłaby się ona na wpieprzanie fast foodów, to pewnie połowa z tych 'zwolenników zdrowego trybu życia', rzuciłaby się na hamburgery i frytki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahahahha, uśmiałam się totalnie czytając twojego posta w szczególności na temat fryzury, pozowania i filtrów :). Najważniejsze to robić coś co się kocha, w sposób dla nas odpowiedni/przydatny, a nie podążać ślepo za trendami, które nie zawsze są odpowiednie dla naszej urody, budowy ciała, czy nawet możliwości finansowych :)

    Taki mały żarcik związany z podążaniem za trendami: Jaka jest obecnie najbardziej znana wersja ruletki dla hipsterów? :) Położyć 6 bułek i tylko jedna jest bezglutenowa :D.

    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uffff tak brnęłam przez te wszystkie wskazówki i już zaczynalam się bać, że to wszystko jest na serio :O
    uśmialam się do łez- świetnie to wszystko zebralaś w jedną calość hahahahaha idealniej nie moglabym tego wszystkiego opisać - brawo ! :D

    Grunt to pozytywne nastawienie <3

    a o tych kaktusach, to szczerze powiedziawszy nawet nie wiedzialam ;) ale ja sto lat za murzynami jestem, bo nie mam przecież instagrama i nie nagrywam snapow :P hehehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahah świetny post! :) Przykre jest to,że niektórzy nie mają pomysłu na siebie i za wszelką cenę chcą być jak inni, rouzumiem że można się czymś inspirować, ale nie kopiować, a czasami mam wrażenie, że na ulicach widzę same kopie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Supi post! :D Prawie się nabrałyśmy :D Oczywiście obserwujemy i liczymy na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hahah,mega!:D

    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah,mega!:D

    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się podoba tumblrowski styl, tylko jeszcze jak go oglądałam na tumblr a nei na każdym blogu.. Taki styl już panował na tumblr od roku? może i więcej haha a teraz taka plaga się z tego zrobiła
    Ale pomimo to, uwielbiam kaktusy
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :)
    pozdrawia, Agadiar ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko wpadam na Waszego bloga ale podobają mi się te posty z dystansem :D Są bardzo pozytywne :) Dużo osób próbuje kopiować właśnie ten styl ale im się nie przetłumaczy, że to bez sensu.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post z dystansem, nic dodać nic ująć w dodatku świetne zdjęcia, wyszłyście jak prawdziwe modelki
    Buziaki ;*
    Wpadnij do mnie xmyxlittlexworldx.blogspot.com jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! :D
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! ślepe podążanie za trendami.. mówię temu NIE :D najlepiej zawsze być sobą, inspirować się, a nie kopiować

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, nie wiedziałam, że kaktusy są takie modne :D A jakiś czas temu kupiłam sobie te, z Ikei :D
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzie były robione zdjęcia na łóżku, w sypialni rodziców? ;d

    Ciągle tylko ten MAC, MAC... Inne firmy nie są no topie? :O No i gdzie macie SWOJEGO kaktusa? ;>

    Ja wiem czemu tak długo nie było postów - poszczypałyście się o hajsy na pewno! ;]

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgryzłeś nas! A myślałyśmy, że to nie wyjdzie..

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. A co mam zrobic jesli te rzeczy tumblrowe mi sie podobaja? 😂 Chodzi mi o ciuchy
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie mówimy, że te ubrania są złe, bo nam też podobają się niektóre elementy ubioru tumblr girl. Bardziej chodzi nam o kopiowanie stylu innych, nie biorąc pod uwagę własnych upodobań, a tylko ślepe podążanie za modą ;]

      Usuń
  33. Mi bardzo się podoba ten styl, ale nie wyglądam zupełnie jak typowa tumblr girl, tylko raczej łączę też swoje połączenia :)
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawie zrobione, aczkolwiek uważam, że trochę przesadzone ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię tego typu posty! Najważniejsze jest wyrażanie siebie wykorzystując nie tylko te najmowdniejsze ubrania i rekwizyty;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapomniałyście dodać o obnoszeniu się wszędzie o swoim nowym, największym ajfonie;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Smieszy mnie trochę faza na super stary, warkoczyki. Kiedy widzę 10 dziewczyn ubranych tak samo to naprawdę mam ochotę sie rozesmiac.

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super przydatny post :)
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jak wpadniesz :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Lisel i Agrafka sa cudowne i wywoluja usmiech na twarzy kazdego!
    Uwielbiam wasze podejscie do zycia pokazalyscie takie prawdziwe oblicza tumblr girl az niektore dziewczyny mnie irytuja no ok takie zdjecia sa ladne ale gdzie oryginalnosc? Gdzie jest taka naturalnosc? Ush szkoda gadac. Super zdjecia idealne na tumblr <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  40. Macie naprawdę świetne posty! :D
    Uwielbiam Was czytać dziewczyny! :*
    Nominowałam Cię do LBA :) - http://wiksss.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html#_=_

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Haha :D dobre! :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Hahahhaha fajne :D bardzo mnie to roześmiało!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Post - MISTRZ! Początkowo sądziłam, że to prawda, ale coś mi nie pasowało. Prawdziwy i ciekawy post! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fakt faktem aktualnie szukałam wpisów aby nie napisac identycznie tego samego tematu ale szybko sobie juz darowalam ten temat do pisaniu bo napisalas wszystko o czym sama myslalam.
    Brawo Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  46. super post! zapraszam do mnie , tematyka podobna ;) littleblueberrygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahah ejj mam 22 lata a nawet nie wiedzialam CO to jest ta 'tumblr girl' chcialam poczytac z ciekawosci ;) dzieki! Post świetny! ^^

    OdpowiedzUsuń