8 mar 2016

6 trendów, których mężczyźni nie zrozumieją

Cześć, Dalmatyńczyki! Niektórzy mówią, że mężczyźni są z marsa, a kobiety z wenus. I jest w tym wiele prawdy. Jednak niektórych naszych trendów mężczyźni nie mogą pojąć szczególnie. Oto kilka z nich!

Na samym początku byłybyśmy wdzięczne, jeśli klikniesz w link poniżej :



Za napisanie ceny w komentarzu możesz liczyć na kreatywny komentarz na swoim blogu!

1. Sweter oversize VS zwykły sweter




Dla Ciebie sweter oversize to idealny sposób na zakrycie kilku zbędnych wałków i mankamentów nie zawsze idealnej figury, ale jeśli myślisz, że oszukasz naturę i facetów, to się mylisz. Niestety, według nich sweter oversize przypomina raczej worek na ziemniaki i domyślają się, że próbujesz zakamuflować kilogramy. Zresztą w owym worku na ziemniaki raczej nie wyglądasz zachęcająco, takie swetry zachowaj raczej na samotne, zimowe wieczory.




2. Golf VS zwykła bluzka




Kolejnym niezachęcającym ubraniem jest golf. Mężczyźni nie rozumieją jak można zakrywać przed nimi swoje atuty. Jak to śpiewał Wuwunio - Za noszenie golfu pójdziesz do piekła, a więc idąc jego logiką, jeśli chcesz być grzeczną dziewczynką, lepiej załóż zwykłą bluzkę. 

3. Tapeta VS naturalny makijaż




Codziennie spędzasz przed lustrem ponad 20 minut by nałożyć zestaw małego tynkarza? Skończ z tym. Chłopacy wolą naturalność, a mocny makijaż kojarzy im się raczej z najstarszym zawodem świata. Czy nie lepiej pospać te 10 minut dłużej, zamiast się malować? No chyba, że umiesz robić makijaż tak, by wciąż wyglądać jak Ty, a nie Cher.

4. Duże okulary VS zwykłe okulary




Tobie duże okulary kojarzą się z elegancją, szykiem i dobrym stylem. Niestety dla mężczyzn wyglądasz raczej komicznie, bo przychodzi im na myśl skojarzenie z muchą. W dodatku myślą, że masz coś do ukrycia, skoro przykrywasz nimi pół twarzy.

5. Długa sukienka vs. mini




Trzeba przyznać, że długie sukienki potrafią wyglądać seksownie i podobać się płci przeciwnej, ale najczęściej jest po prostu tak, że w swojej sukni po kolana wyglądasz jak siostra zakonna. Poświęć więc przed wyjściem kilka minut, ogól swoje nogi i załóż coś krótszego.

6. Niedobrana konturówka vs. naturalna szminka



Jeśli wydaje Ci się, że im ciemniejsza konturówka, tym lepiej, niestety się mylisz. Twoje usta wcale nie powiększają się optycznie, a wyglądają komicznie. Wbrew pozorom, nie tylko dziewczyny z Twojej klasy ujrzą tą kosmetyczną wpadkę- chłopacy także nie znoszą, kiedy wyglądasz jak uboga wersja Kim Kardashian. Zainwestuj więc w konturówkę pod kolor lub postaw na naturalność (patrz punkt 3).


Zgadzacie się z nami? A może znacie inne trendy, których chłopacy nie potrafią pojąć?

45 komentarzy:

  1. Zgadzam się ze wszystkim :) Ja osobiście nienawidzę golfów, więc ich nawet nie noszę. Stawiam również na naturalny makijaż. :)
    Uwielbiam Waszego bloga!

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem facetem, lecz nie zgadzam się ze wszystkim. Swetry oversize są OK, i niektórzy naprawdę dobrze w nich wyglądają, ale hola hola - nie przesadzajcie, worek na ziemniaki nie jest "zbyt atrakcyjny". Co do dużych okularów - innym osobom płci mojej, one nie przeszkadzają, a cześć z kobiet nawet "uwydatniają" ;) Świetny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :D (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, a mój chlopak uwielbia golfy z kolei ja za nimi nie przepadam :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. "Niedobrana konturówka"? :) Raczej "źle dobrana konturówka". Co do tej listy to dodałabym jeszcze emu. Chociaż tego, nawet niektóre dziewczyny nie rozumieją.. :D

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post !
    zgadzam sie z tobą
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio słyszałam od kolegi, że najgorsze, co może być, to laska w superstarach. Ja tam nie wiem XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio słyszałam od kolegi, że najgorsze, co może być, to laska w superstarach. Ja tam nie wiem XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalny makijaż najlepszy. Po co nakładać na siebie tonę tapety XD


    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam lubię golfy, ale chodzę w nich tylko po domu XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak chcesz wyglądać jak Cher, to trza sobie też wyciąć parę żeberek. Rano, przed lustrem! :v

    Współczuję Lisełowi tej prezentacji fatalnych makijaży... Z internetów nic nie znika! :D

    A te dwie pary okularów jakoś mega-mega się rozmiarem nie różnią chyba, co? ;>

    Ja tam lubię zbyt duże swetry, pod warunkiem, że nie ukrywają ciałka, a raczej stanowią kontrast dla smukłej sylwetki, kusząco odsłaniają jedno ramię czy cuś! Długie, zwiewne sukienki z rozcięciem do opalonego uda też spoko!

    Oho, ale się rozpisałem! Nagroda Solidnego Komentatora wędruje do Pionka, juhuu!

    KULTURA & FETYSZE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah to z tapetą megaa ;D
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko ja pałam zniechęceniem do golfów...
    A trochę na temat tych swetrów z początku to chociaż jakoś mnie nie olśniewa wygląd dziewczyn w swetrach oversize, to osobiście uważam, że duże bluzy w niektórych przypadkach wyglądają całkiem fajnie lub uroczo ;>
    Post jak zwykle genialny i całkowicie prawdziwy!

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  13. Post z humorem, jak zwykle, co tu dużo gadać :D
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię swetry over size i golfy. Cóż, okulary na tych zdjęciach wyglądają podobnie xd, gdybym miała wiedzieć z których jest beka to potrzebowałabym pomocy. Długość sukienki to indywidualna sprawa, cóż. Zgodzę się z tobą, że nakładanie makijażu w dużych ilościach to zło, z konturówką też masz rację.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, praktycznie ze wszystkim się zgadzam! :D No może poza swetrami (i dorzucę jeszcze koszulki) oversize, niektórzy chłopcy uważają, że dziewczyny wyglądają w nich uroczo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się :) Nie lubię golfów, a kilo tapety na twarzy to najgorsze co można spotkać!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie ! :D

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chłopakom sie nie pdobaja kolczyki raczej haha
    ale jednak mowimy tu u wiekszosci, sa jednak tez inne osoby ;)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam się, że rzuciłyście mi wyzwanie! Postanowiłem się przekonać, czy rzeczywiście nie rozumiem. No i chyba tym razem wygrałyście :D No bo jak można robić sobie tapetę na twarzy to ja nigdy nie zrozumiem chyba. Podobnie rzecz ma się z golfami - nie dość, że to okropnie wygląda, to jest paskudnie niewygodne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha dlaczego wy zawsze macie rację ? Teraz golfy takie modne, a ja ich nie cierpię.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłowy post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> ♥Zaobserwuj mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, dużo takich rzeczy jest - szczególnie jeśli chodzi o modę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cała prawda. Jest jeszcze dużo innych rzeczy, których nie rozumieją, haha. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba w ogóle fenomen za dużych, rozciągniętych ciuchów nie jest przez facetów uwielbiany... łatwo im powiedzieć, skoro spodnie zaczynają im się w pół tyłka i mają własną grawitację. Dla nich, my, baby, mamy zawsze mieć tyłki idealnie opięte leginsami. Sorry, panowie. Dresy: 1, wy: 0.

    perehendeza.blogspot.com
    (pędzle 5.19$ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się że wszystkim, choć mój chłopak stwierdził ostatnio, że do twarzy mi w sweterku oversize :)
    5.19$

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze to nawet ja nie rozumiem takich fenomenów, haha :D Ale no cóż, moda kiedyś przemija :D Sweterki oversize są straszliwie urocze ^^

    Troszkę o toksycznym związki, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery! :)
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja do tej listy dodałabym jeszcze długaśne skarpety, które nosi się po domu ^^ Mój chłopak nie rozumie tego, że chodzę w nich i w krótkich spodenkach xD A co do swetrów oversize to dodałabym jeszcze za duże bluzy.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Faceci rzeczywiście nie lubią kobiet w wielkich, workowatych ciuchach (a są takie wygodne...) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jeszcze chodzenie po dwie osoby do łazienki publicznej:D
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2016/03/comeback.html zapraszam na post o moim powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  32. mega ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Supcio !
    Zgadzamy się z tymi rzeczami na tak i nie.
    Zapraszamy do nas: Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo ja wiem... Facetem nie jestem, więc nie mogę się za nich wypowiadać, ale tak między nami - czy oni zauważają aż tyle rzeczy? Bo ja to mam szczere wątpliwości. Może nie powinnam, ale w końcu, który facet komentuje, że masz nowy ciuszek? Raczej tego nie zauważają, biedaki. Idąc za moim tokiem rozumowania można dojść do wniosku, że faceci są ślepi (albo, że widzą tylko tyłki i cycki). Ale jestem wredna, o matko...
    Ej, ale wyciągnięte swetry są całkiem spoko! Tylko niech co nieco odsłaniają i będzie git. A golfów nigdy nie lubiłam, więc z tym akurat problemu mieć nie będę hihi.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, ta - jesteśmy ślepi... BABSKA PROPAGANDA!

      Usuń
    2. No daj spokój! Nie wmówisz mi, że jest inaczej!

      Usuń
  35. Haha, ciekawie :D Kurcze, a ja tak lubię swetry oversize! Słyszałam też, że faceci nie lubią kiedy dziewczyna nosi kombinezony.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Co to za twórcza niemoc? Ostatni pościk prawie 3 tygodnie temu! ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie ciemny kontu wygląda niezbyt...
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zabawny post, jak zawsze.
    Cena -> 20.45 zł

    http://alternatyvna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się zgadzam z Waszym postem. Ostatnio pomalowałam usta (a bardzo rzadko to robię) a mój chłopak do mnie "po co tak mocno malujesz usta, lubię ich naturalny kolor". W ogóle im mniej makijażu tym dla niego lepiej.
    Jeszcze faceci nie lubią "udźiwnień" kup sobie asymetryczną koszulę i zaraz "a co to masz na sobie"?
    5.19 US
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  40. Okulary w stylu muchy strasznie mi się nie podobają, lepiej faktycznie ich unikać :)















    OdpowiedzUsuń
  41. o boże, zastrzelcie mnie, bo nie wiem co przeczytałam. chuj mnie to, że facetom nie podoba się tona makijażu (KTÓRY DOBRZE WYGLĄDA), swetry oversize, golf czy długość mojej spódnicy/sukienki. zgaduję, że chciałyście dać trochę porad, ale wyszło raczej okropnie. a wydawało się, że jesteście całkiem fajne, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż wszystkie te rzeczy nieudolnie dobrane/wykonane są ZŁE. Ale również wszystkie te rzeczy perfekcyjnie dobra/wykonane są DOBRE. :)
    Przykład taki: przez większą część swojego życia nienawidziłam golfów i traktowałam je jako aseksualne COŚ, dopiero po odkryciu kilku poważnie seksownych zdjęć z udziałem golfu. No.. No. :) Podobnie jest z długością spódnicy/sukienki. To co ukryte rozbudza wyobraźnię. :)

    OdpowiedzUsuń