5 lut 2016

Polska - kraj kwitnącej cebuli

Witajcie Dalmatyńczyki! Japonia nazywana jest krajem kwitnącej wiśni, we Włoszech zaś znaleźć możemy ogromne plantacje winogrona. My także mamy swoją charakterystyczną roślinkę. Jest to cebula, która kwitnie w przerażającym tempie, dając owoce takie jak sandały ze skarpetkami czy moherowe berety stojące godzinami przed kościołem. Zapraszamy Was więc na post poświęcony w 100% nam- Polakom Cebulakom. UWAGA! W trakcie pisania posta nie ucierpiał żaden uchodźca. Niestety.

I pamiętajcie ! Polska to nie tylko kraj. Polska to stan umysłu.



Bitwy pod Lidlem

Polacy już nie raz dowiedli, jakie z nich cebule. Kiedy tylko w Lidlu pojawią się oryginalne torebki Wittchena czy buty Pumy [ Nie, to nie jest reklama. Niestety nikt nam za to nie płaci. ] wszyscy wykorzystują tą niesamowitą okazję i czekają już od 5 rano by zapłacić 100zł mniej. A po otwarciu biegną jak dzikie zwierzęta rozdrażnione długim czekaniem i biorą pięć torebek każda innego koloru - Bo czemu by nie? Później można je opchnąć na Allegro dwa razy drożej, czyż nie? To po prostu czysta przedsiębiorczość. Oczywiście postawmy znicz [*] wszystkim, którzy polegli w Bitwie pod Lidlem. Jeszcze trochę i będziemy się o nich uczyć na historii w Polskich podstawówkach hehe.




Niedorozwój polityków

Skoro już o tym mowa. Chyba każdy słyszał o tym, iż Polskie gimnazja mają zostać zlikwidowane na rzecz podstawówek. Widocznie z PiSu nieźli tradycjonaliści, skoro chcą wrócić do jakże pięknych czasów PRL-u i znów zrobić 8 klas. Bo po co iść do przodu i się rozwijać, jeśli można się cofnąć? Wypadałoby też poruszyć sprawę usunięcia niezdrowej żywności ze sklepików. Już niedługo w polskich szkołach nie masowe handlowanie kokainą, a cukrem! [ Nie wypróbowujcie tego w swoich szkołach, bo jeszcze skończycie w poprawczaku ]. Tak więc dobra rada od PO, zamiast chipsów- chrup pietruszkę, a gwarantujemy, że chuja Ci to da, bo i tak w domu nażresz się snickersów. 

Typowi sąsiedzi cebule

Niektórzy sąsiedzi mają syndrom '' boli mnie głowa i nie mogę spać '' więc pozapierdalam kosiarką o 6 rano. Jeśli masz tak troskliwego sąsiada, to tylko Ci pozazdrościć. To swego rodzaju eko budzik. A jeśli mieszkasz w bloku, to mimo tego i tak sąsiedzkie uroki nie są Ci obce. Pewnie nie raz spotkałeś się z wierceniem ścian, włączaniem głośno muzyki, czy jakimś pukaniem [If you know what i mind]. Co ty byś zrobił bez tych sąsiadów, tylko życie umilają. Doceniaj ich póki możesz, tak szybko odchodzą! Tym bardziej za czasów uchodźców nie masz pewności, czy jutro nie przyjdzie jakiś '' Za Allaha '' i nie rozsadzi Twojego sąsiada. Wypadki chodzą po ludziach...



Spotkania przy rodzinnym stole

Jeśli o uchodźcach już mowa, niedawno zrobiło się bardzo głośno na temat nie zawsze chcianych gości z zagranicy. Nie to jest jednak przejawem cebulactwa w naszym kraju lecz zacięte dyskusje przy wigilijnym stole, kiedy to połowa typowej, polskiej rodziny jest już nawalona w trzy dupy. W tym momencie nawet Twój zapijaczony wujek Władek zamienia się w filozofa po studiach i polewając kolejny kieliszek, zaczyna rzucać życiowymi mądrościami. Któż nie kocha takich rodzinnych spotkań?


Mohery

Znasz te babcie, które krzywo na Ciebie patrzą, jeśli nie ustąpisz im miejsca w autobusie? Które kładą siatki z zakupami z Biedry na drugie siedzenie BO TAK? Które krytykują nastolatków pod każdym względem? Tak, my niestety też. Wydają się być biednymi, schorowanymi staruszkami? Tak naprawdę te babcie mają w sobie więcej siły niż Ci się wydaję. Nie mogą postać 15 minut w autobusie, bo doskwiera im ból nóg, kręgosłupa i dupy, za to w kościele na różańcu mogą klęczeć godzinę i nie ma żadnego problemu. A po kościele wyjdą na ulicę manifestować, bo za małe emerytury, a pieniądze ze zbiórek idą na biedne dzieci, zamiast na księdza Rydzyka. Szkoda tylko, że nie są przykładnymi katoliczkami, a chodzą do kościoła z zasady. Bo co powiedzą sąsiadki?!

Wakacje za granicą 

Gdziekolwiek nie mieszkasz, z jakiego kraju nie jesteś, bez problemu rozpoznasz Polaka na wakacjach. Nie tylko po ubiorze, ale i po narzekaniu. A że w tym kraju źle, a że nie dbają o obcokrajowców, a że te lody mrożone...[żarciki Magdy Gessler]. A kiedy wracają do swojego kraju, opowiadają znajomym jak to za granicą fajnie, a jaka to ta Polska nie zadbana i jaki tu chlew. Wróćmy jeszcze na chwilę do ubioru. Brązowe sandały i naciągnięte do kolan skarpetki z dziurą na największym palcu są chyba najbardziej rozpoznawalnym outfitem w dzisiejszych czasach. Do tego rybaczki i koszula w palmy a'la Cejrowski. Takiej stylizacji nie powstydziłaby się sama Jessica Mercedes.


A jak często Ty trafiasz na takich Polaków Cebulaków? A może sam jesteś jednym z nich i uprzykrzasz życie rodzinie, sąsiadom i obcym osobom na ulicy? Czekamy na Wasze historie w komentarzach!


92 komentarze:

  1. Świetne przedstawienie prawdziwej Polski <3 ,,Bo Polska to nie kraj, to stan umysłu" >.<
    Kocham Wasze posty, dziewczyny ^^

    in-my-fake-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy post, który mnie nie rozśmieszył. I nie świadczy to bynajmniej o braku dystansu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, często spotykam takich Polaków-Cebule. Czasami mnie coś trafia ale jeszcze jakoś sobie z tym radze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem akurat w autobusach jest tak, że faktycznie idzie schorowana staruszka i trzeba jej ustąpić miejsca a nie mówić, że pewnie klęczała w kościele i dała rade, a nie może ustać 10 minut w autobusie. Po drugie czasem też należy się szacunek do osób starszych, które żyły przypuśćmy za czasów wojny, było im ciężko a my żyjemy w czasach gdzie nam jest czasem aż za dobrze w dupie (bo taka prawda, zwłaszcza te dzieciaczki których rodzice zapierdzielają by im kupić nowe iphony, bo to wynika z bycia fajnym teraz). Co do ogólnie Polski to jest to faktycznie naród, gdzie aż kwiczy o złym zachowaniu, o pijakach, ćpunach, byciu właśnie takim typowym cebulakiem. Czy też z chwalenia się sąsiadkom o tym, kto odprawił nowennę w kościele ;)
    Jednak w każdym kraju zawsze coś będzie nie tak, nie dotyczy to tylko Polski CHOĆ Polska często wygrywa w rankingach jako najgorszy kraj Europy. We Włoszech wcale też nie jest kolorowo, a wiem bo byłam - tam już można spotkać 8 letnie dzieci, które palą i powiedzą ci, ze to normalne bądź jak idziesz ulicą możesz natknąć się na 14 letnią dziwkę, która ci powie że zarabia by kupić nowe kosmetyki chanel.
    Post dobry :)

    MÓJ BLOG-KLIK!❤
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasze posty są mega. Jest w nich prawda ale i nie braknie humoru. Jeśli chodzi o te polaki cebulki ja na szczęście nie należe do tego grona, ale przyznam szczerze nie raz słyszałam takie typowe zachowania. Mieszkam za granicą i nie raz również przypadkiem ntrafiłam na Polaka, który tylko narzekał jak to w UK źle itp. Ale kiedy ktoś powiedział, że dlaczego do Polski nie wróci to narzekał, że tam jeszcze gorzej. Prawda jest taka, że nie warzne jakbyś naszym rodakom w dupe wchodził i tak im nie dogodzisz. Jeśli chodzi o stylówke skarpety i sandały mieszkając w Londynie zauważyłam że już nie tylko u nas panuje taka moda hah. Znany w Polsce jest również tak zwany osiedlowy monitoring czyli troche podobne do tych babć osoby, które wiedzą wszystko o wszystkich i o wszystkim.

    Super notka. Trochę się naśmiałam :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego wstępu nie ogarniam ;)Tak,Lidl- dlatego się do niego zniechęciłam... A o uchodźcach też mam niemiłe zdanie, mąż ma na nich alergię :D Większość jest takich starych ludzi, i bardzo niemili! Większość młodych daje lepszy przykład. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie wnerwia to osobiscie najbardziej to z staruszkami, kazda by chciała tak czy tak ale zawsze maja bol dupy o cos do nastolatkow
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. DOKŁADNIE ! Zgadzam się w 100%
    Cebula w naszym kraju opanowała wszystko co się da i sama zastanawiam się jak to jest możliwe w XXI wieku. Wszystkie kraje idą do przodu a my się cofamy "bo tak"

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś będzie poważny komentarz, ponieważ dopadł mnie melancholijny nastrój... Ja naprawdę chciałbym kochać mój kraj, być dumny z tego, że jestem Polakiem, ale za ch*ja się nie da, bo tutejsi mieszkańcy mają cebulę zamiast mózgu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wasze posty sa pisane z humorem i to jest fajne :)
    Bardzo fajnie piszesz i życze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Co do postu ja taka nie jestm :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/cos-o-blogu-i-zazdrosc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha musze przyznać, że mimo tego, że jest to święta prawda to niźle się uśmiałam! No coż taki kraj... Miejmy nadzieje, ze wkrotce sie to zmieni!
    Świetny post!:)

    rose-mary-rozkminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Polska - kraj kwitnącej cebuli! Brzmi tak pięknie a śmierdzi okropnie :')
    Co do punktu trzeciego - ja mieszkam w bloku i serdecznie (nie) polecam. Nie ma to jak w środku nocy ćwiczyć grę na flecie lub oglądać filmy ustawione na maksymalną głośność... Prawda kochani sąsiedzi? :')
    Co do całego posta: nic dodać, nic ująć. Idealnie odwzorowane!

    A zapomniałabym! Znicz dla poległych w Bitwie pod Lidlem! Nasi bohaterzy! [*]
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  13. święte słowa, dlatego mam w planach po skończeniu szkoły wyjechać z tego kraju :)
    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten "punkt" o Niedorozwój polityków, opisałaś bardzo idealnie do dzisiejszego stanu w naszej polityce. :) Ja akurat jestem w wyższej szkole (mam na myśli liceum) to już, a raczej jeszcze nie na pewno mam w planach, żeby wyjechać z Polski. Ja rozumiem, że Polska to moja Ojczyzna, ale... ąc z punktu polityki to odechciewa mi się tutaj dalej rozwijać. :( Świetny post!
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post!
    Ja mam sąsiadkę, która co noc gada od 23 do 4, a i czasami i zadnia. Bez dziwnych skojarzeń. Nie muszę oglądać telewizji, żeby się dowiedzieć co w Faktach na kłamali, co się komu stało z naszego bloku + jakieś religijne gadanie.
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo ze wiem, ze ten post mialbyc humorystyczno-ironiczny to uwazam za np. starszym osobom nalezy sie szacunek i rownie dobrze molodsza osoba tez moze postac w autobusie. Po drugie polak-cebulak to typowy stereotym a wiadomo ze stereotypy sa złe :)

    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie opisane co się dzieje w tej naszej kochanej Polsce. Macie genialny styl pisania, aż miło się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tymi torebkami z Lidla trafilas w samo sedno 😂 to przykre, ale prawdziwe :/ z sąsiadami to samo...
    Można tylko dodać, że jak ktoś pochodzi z małej miejscowości gdzie sie wszyscy znaja, nie mozna sie swobodnie piwa napi,, nawet po ukonczeniu pelnoletnosci, bo zaraz pol miasteczka o tym wie. To taka mentalnosc: lodowke po jednej stronie miasteczka otwprzysz, z drugiego konca Ci "smacznego" wolaja.
    Niezly wpis!

    http://platinumredhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tymi torebkami z Lidla trafilas w samo sedno 😂 to przykre, ale prawdziwe :/ z sąsiadami to samo...
    Można tylko dodać, że jak ktoś pochodzi z małej miejscowości gdzie sie wszyscy znaja, nie mozna sie swobodnie piwa napi,, nawet po ukonczeniu pelnoletnosci, bo zaraz pol miasteczka o tym wie. To taka mentalnosc: lodowke po jednej stronie miasteczka otwprzysz, z drugiego konca Ci "smacznego" wolaja.
    Niezly wpis!

    http://platinumredhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety na takich polaków trafiam dosyc często :D Tacy już są i niestety nic z tym nie damy rady zrobić :)
    Świetny post :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post haha! Z każdym zdaniem się smiałam! :D Tym bardziej fajnie, że takich blogów jest mało, więc mega plus za oryginalność! Z wielką chęcia obserwuję! :D
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny post :) pozdrawiam
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :)
    Jak to mówią Polaka na wakacjach poznasz nawet z dużej odległości, a nasz bojowy charakter też jest dosyć znany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisane. Cała prawda o Polsce. Najbardziej nieznośni są sąsiedzi cebule. Posiadam tak owych dwóch koło mojego domu i gdy jest dzień szkolny, oni sobie śpią nie wiem do której, ale oczywiście w weekendy, ferie czy wakacje muszą człowieka budzić o 7 rano, gdy chcemy sobie pospać... Po prostu nasz kraj jest taki, a nie inny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehehe :D zdecydowanie masz racje ja zawsze jak jade do szkoły to pod lidlem mega wielka kolejka wszyscy czekają na otwracie, szczerze nie chciałabym widzieć jak wbiegają tam na promocje i wyrywają sobie wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się ze wszystkim, oprócz szkół. Akurat ja bym się cieszyła gdyby zrobili znowu te 8 klas, chociaz mnie to nie dotyczy. Ale odkąd powstało gimnazjum młodzież się jeszcze bardziej zepsuła, wiec moze powrócenie do starego systemu trochę by poskromiło taką młodzież :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem to wszystko zależy od tego gdzie się mieszka i jakie ma się towarzystwo. Może i Polska nie jest najfajniesza, ale są gorsze kraje :)
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny i zabawny pomysł na posta :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha super post! Świetnie piszecie :D Pff Polska cebula jest przeciez najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie opisana "prawdziwa polska" Uważam że Polska nie jest jakimś super krajem, ale są gorsze gdzie jest dużo zabójstw itp. zapraszam do mnie: MÓJ BLOG<---klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł na posta :D Świetnie się czyta :)
    Ja najbardziej nie lubię polskiej polityki...
    Pozdrawiam :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahah <3 Jeju, ten post jest taki prawdziwy :D


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny post! Uśmiałam się do łez! Zapraszam do siebie - kosmetyczny post! http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahah świetny wpis poprawiający nastrój.
    Było by mi miło jak byście wpadły na mojego bloga
    i zostawiły po sobie ślad. Pozdrawiam i życzę miłej
    nocy!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny post! Fajnie zebrałaś wszystkie sytuacje, które to opisują!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy. Nigdy tak się nie uśmiałam! Boże, jesteś genialna! Cały blog jest genialny. Tak dawno nie spotkałam żadnego, równie ciekawego i niesamowicie wciągającego, życiowego hah posta.
    Wszystkie opisane sytuacje... jejku, są takie prawdziwe, takie realne. Naprawdę wspaniały. Nie mogę się doczekać kolejnych, tego typu właśnie, postów. Bez zawahania dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam ;)
    stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post ! :D badzo czesto trafiam na Cebulaków a zwłaszcza w autobusie tych starych dziadków ;/
    Mega piszesz aż chce się czytać ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow świetny i wnoszący coś mądrego post. I teraz wiem, że Polaki to cebulaki nie wzięło się z nikąd. :D

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś byłam nie do końca świadoma poziomu cebulstwa Polaków. Mało tego, wydawało się, że ludzie przesadzają. Dopiero styczność z innymi kulturami dała mi szeroki obraz naszego społeczeństwa. Jesteśmy cebulakami. Na szczęście młode pokolenia skutecznie wyzbywają się złych nawyków
    Świetny wpis :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie opisani ! O nie tylko nie mohery. Mieszkam na wsi a tu praktycznie widzę je na każdym kroku rzyg i ich gadanie rzyg. Ploteczki rzyg
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pewna że nie tylko tak w Polsce :-) A sąsiedzi teraz nie z kosiarką tylko łopata do odśnieżania :-)
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Post według mnie bardzo kontrowersyjny, gdyż każdy człowiek troszkę inaczej sobie może tłumaczyć różne rzeczy. Z większością się zgodzę, ale są niestety wyjątki.

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. O, dziewczyny, już Was uwielbiam! Świetne spojrzenie na świat. Mam nadzieję, że niedlugo uda nam się zmienić Polskę.
    Te moherowe berety nie mogą już chyba narzekać, bo w końcu Rydzyk dostał 20 mln zł ;p
    http://pisanewoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Z tym wracaniem do 8 klas i 3 klas liceum to b. B dobry pomysł. A to dlaczego? Jeśli jesteś w liceum, to wiesz, że rozszerzenia są od 2 klasy, bo 1 to kontynuacja gimbazy co jest beznadziejne, no bo jak tu się w defacto półtora roku przygotować do matury- to jest właśnie cofanie się. Więc niechże już przywrócą stary system to może będzie normalnie. Idąc dalej to słodkości podobno mają za pisu wrócić do sklepików zobaczymy hyhy. Co do sąsiadówwl, którzy hałasują.. Hmm czasami nic nie pomaga. Ogólnie spoko przemyślenia, narzekanie nt. narzekania na przykład :D. Nie no nie ironizuję, serio oryginalnie podeszłaś do tematu.:)
    Pozdrawiam!
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Z tym wracaniem do 8 klas i 3 klas liceum to b. B dobry pomysł. A to dlaczego? Jeśli jesteś w liceum, to wiesz, że rozszerzenia są od 2 klasy, bo 1 to kontynuacja gimbazy co jest beznadziejne, no bo jak tu się w defacto półtora roku przygotować do matury- to jest właśnie cofanie się. Więc niechże już przywrócą stary system to może będzie normalnie. Idąc dalej to słodkości podobno mają za pisu wrócić do sklepików zobaczymy hyhy. Co do sąsiadówwl, którzy hałasują.. Hmm czasami nic nie pomaga. Ogólnie spoko przemyślenia, narzekanie nt. narzekania na przykład :D. Nie no nie ironizuję, serio oryginalnie podeszłaś do tematu.:)
    Pozdrawiam!
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. "zamiast chipsów- chrup pietruszkę, a gwarantujemy, że chuja Ci to da, bo i tak w domu nażresz się snickersów." kocham was po prostu :D
    w 100% się zgadzam ze wszystkim, co jest tu napisane niestety :|

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie trochę zbyt krytycznie, ponieważ nie wydaje mi się, że tylko w Polsce można spotkać takich ludzi…tacy ludzie są wszędzie i nieważne czy u nas, we Francji czy w Stanach…Co do niezdrowego jedzenia w szkole to jak dla mnie to bardzo dobry pomysł, lecz nie powinno to obowiązywać szkół ponadgimnazjalnych, bo to raczej mówi już samo za siebie :/ A co do wracania do 8 letniej podstawówki, dla mnie jest to zły pomysł, ponieważ należy pomyśleć o tym, że sporo ludzi straci pracę i zresztą nowy rząd ponownie będzie chciał to zmieniać…ale uważam, że w Polsce obecnie dzieją się poważniejsze sprawy niż brak cukru w szkole czy wracanie do tego starego systemu ;)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wyobrażam sobie bym tkwiła z jedną klasą 8 lat.A czy ja sie spotykam z takimi zachowaniami? Raczej nie patrzę na innych. Za bardzo bym sobie nerwy rozszarpała. A co do narzekania, ja mam to we krwi i jakoś wcale a wcale nie uważam, że to złe. No, ale cóż to już kwestia indywidualna. Lubię Polskę i ludzi ale jakoś smuci mnie fakt, że niektórzy nazywają kogoś cebulakiem. Sądzę, że każdy powinien mieć do siebie szacunek :)
    http://zwyczajny-dziennik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Tobą w każdym calu :)


    Zaczynam z blogiem od nowa, więc zapraszam na pierwszą notkę 'about me'!

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    Będzie mi niezmiernie miło za obserwacje, komentarz czy nawet przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hah świetny post! Naprawdę mega podoba mi się jak piszecie c; Piszecie poważnie z dodatkiem śmiechu ! ;3

    Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Powiem Ci tak miałam okazję raz być na bitwie w Lidlu o kurtki. Na mojej stopie został piękny odcisk czyjegoś buta ,a w gratisie jeszcze paznokieć złamany do połowy.... Czasmi wstydzię się za Polaków.... :(

    sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Nasz kraj taki piękny.. heh :D
    Świetne zdjęcia, fajnie piszecie.
    http://heroblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Naprawdę Wasz blog jest taki... wyjątkowy, bo prowadzony z ogromnym dystansem do siebie, ludzi i świata :D Oby tak dalej dziewczyny ;)
    Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w blogowaniu <3
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/ !!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteście wyjątkowe, tak jak wasz blog i tak jak wasz post :) :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Mohery i wakacje za granicą hahah
    Śmiałam się sama do siebie jak to przeczytałam.
    Bardzo fajny post :D
    Pozdrawiam


    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Rozwaliła mnie ta "Bitwa pod lidlem" :D
    Oj tak niestety Polska taka jest za granicą im źle w Polsce też (Polakowi nie dogodzisz)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Haha :) mozna sie posmiac ale duzo prawdy jest w tym co piszecie. Super post! Pierwszy raz tu jestem i bardzo mi sie spodobalo :)


    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. bitwa pod lidlem XDD padłam. haha :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeszcze mi nie przyszło uczestniczyć w bitwie pod Lidlem. xD O jednej takiej słyszałam, ale chodziło o buty. Ba, nawet nie przepadam za tym sklepem. Czasami tylko mają fajne tygodnie tematyczne.
    8 klas podstawówki jest lepszym pomysłem od gimnazjum, uwierz. I nie mówię tak dlatego, że nienawidziłam tego miejsca bardziej niż cokolwiek innego. U mnie w szkole przepisów dotyczących tej żywności nie przestrzegają. Z automatów zniknęły drożdżówki bez cukru, a pojawiły się 7days'y.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezuuu! Rozwalasz... á la Cejrowski, Gesslerowa ;D Ajjj skąd Wy się wziełyście?!

    (Też tam chce)


    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zawsze rozpoznaje polaka na wakacjach :)

    Obseruję pod nazwą katrin, może rewanż? :) Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post! Poplakalam sie ze smiechu! Kocham wasze posty! Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. HAHAHAHA. Super post.
    W żadnej bitwie pod lidlem jeszcze nie uczestniczyłam. U nas w szkole połowa osób, które jadły obiady w szkole zrezygnowały z nich (nie wiem czemu, ostatnio jadłam i nie czułam różnicy, nadal są dobre) i chodzę do sklepu, bo jest parę kroków od szkoły.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/i-am-amateur.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  65. Bitwa pod lidlem... no nie HAHAH popłakałam się XD
    Jeżeli o mnie chodzi, chciałabym żeby zlikwidowali gimnazja :)
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przeczytałam parę waszych postów i fajne jest, że młodzi mają tak dużą dawkę dobrego humoru i dystansu do świata, a jeżeli chodzi o wakacyjnych turystów to masz rację, ale to samo można powiedzieć również o Niemcach i obywatelach innych państw :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgadzam się, że ten pomysł ze sklepikami jest dosyć słaby. Jeśli chodzi o gimnazja, moim zdaniem są zbędne. I racje ma "Olla", która pisała w komentarzu gdzieś wyżej o problemie licealistów z przygotowaniem się do matury. Generalnie pomysł na wpis całkiem niezły, ale nie wiem czy do końca udało Wam się ugryźć temat. Pozdrawiam.
    http://paniuznam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Trafione spostrzeżenia !:)

    http://tanieurzadzanieewyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne ! Bardzo mi się podoba wasz szyderczy styl, naprawdę to jest strasznie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny post! Uśmiałam się :D http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny blog! :)
    Zapraszamy w wolnej chwili do nas, mogłybyście poklikać? *.*
    KLIK<=NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  72. Szczerze mówiąc ja nie mam w swoim otoczeniu "polaków cebulaków" , chyba mam wielkie szczęście to otaczania się właściwymi ludźmi. Faktycznie Polacy mają swoje wady, ale nie ma co ukrywać każdy naród je ma :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ajaja, wolę operować terminami typu "imigranci ekonomiczni", "przestraszenie mężczyźni w wieku poborowym" lub chociaż "uchodźcy" w cudzysłowie, bo jednak ze zwykłych uchodźców, tych kilku tysięcy naprawdę szukających spokojnego azylu, bardzo nie lubię się śmiać :C

    I co to są te... "plantacje winogronu"? xD

    Pościk ostry, oj ostry, balansujecie na granicy dobrego smaku, choć nie można odmówić celności niektórym z kąśliwych uwag ;> No i co za rotacja w komentarzach! OSTRE ZAZDRO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Pojechałyście po bandzie, pierwsze stwierdzenie mnie zagięło "polska to stan umysłu", no to czytam dalej. Hahahaha bitwy pod lidlem, no nieźle, ale w sumie patrząc na to, to szczera prawda. Smutne. Oooo tak sąsiedzi w Polsce to zło. Nie dają żyć, poważnie. Polaka to można jeszcze poznać po słownictwie za granicą!
    Pozdrawiam ciepło, uśmiałam się przy tym poście :)
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Hahahha nie no, świetny post naprawde :D
    Będę tutaj częsciej wpadac
    Zapraszam do mnie
    http://ideal-everything.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojj, te babcie w autobusach są czasem naprawdę zrzędzące haha i to jeszcze niepotrzebnie :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog, nie co śmieszny ale oparty na faktach ;) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Podoba mi się sposób w jaki został napisany post. Niby poważnie a z humorem. ;)

    zapraszam do siebie :)
    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Haha masz niezłe poczucie humoru, czytając trochę się uśmiałam. Musze przyznać troche racji w tym co napisałaś.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny post, naprawdę :)
    Bitwy pod lidlem xd Skąd ja to znam :P
    Kiedyś poszłam przed szkolą do Lidla kupić sobie moją ulubioną wodę i drożdżówkę do szkoły
    Po przyjściu na mniejsce( było to ok 5min przed otwarciem) zrezygnowałam

    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. HAHAHAHA!
    dOBRY pOST!
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Post bardzo dobry, ale jesli chodzi o przymiotniki 'polski' i 'polskie', to piszemy je z małej litery.
    (Przepraszam, po prostu nie mam pomysłu na komentarz, a chcę napisać coś sensownego XD)

    OdpowiedzUsuń