6 sty 2016

Życie samotnej foki

Znasz to uczucie, kiedy nie masz się dla kogo golić? Kiedy jesteś jak Leonardo DiCaprio, a chłopcy są niczym Oscary? Twój status w związku to - jem?  Jeśli odpowiedziałaś ''tak,tak,tak'' ten post jest o Tobie! Życie samotnej foki to pasmo codziennych wyzwań, takich jak samotne odkręcanie słoika pełnego ogórków kiszonych. Dlatego w tym poście postaramy się jeszcze bardziej Cię zdołować poprawić ci humor! Zaczynamy!


Wszystko co kochasz

No dobra, zacznijmy od rzeczy, które kochasz singielko. Ubrania, kosmetyki, biżuteria - za drogie. Słodycze, fast foody - pogrubiają Cię. Twój obiekt westchnień - Nie odpowiada na Twoje wiadomości. Upss. Ale wiesz co? Chociaż Twój kot Cię kocha. O ile masz kota...





Nieporadna życiowo

Jeśli należysz do osób, które są nieporadne życiowo, to szukaj chłopaka rozważnie. W końcu, kto  otworzy Ci ten głupi słoik ogórków kiszonych, kiedy już będziesz w ciąży i najdzie cię ochota na ogórki z nutellą? Nikt inny jak Twój przyszły mąż, którego i tak mieć nie będziesz.





Desperacja

Jeśli jesteś singielką, z pewnością znasz te desperackie dni, w których za wszelką cenę chcesz znaleźć sobie chłopaka. Wychodzisz na miasto, szperasz po internecie, a w rezultacie kończysz na przeglądaniu głupich filmików z kotami. Słodko nurkują w kiblu, prawda?

Samotne wieczory 

Leżenie w łóżku i oglądanie filmów ze swoim ukochanym to z pewnością ciekawa forma spędzania nudnych wieczorów. Ale co zrobić, jeśli twój przyszły chłopak świetnie bawi się w chowanego i jeszcze go nie znalazłaś, a kot preferuje inny gatunek filmów? Opcji jest wiele, ale najskuteczniejszy jest pistolet.



Golisz nogi..ale po co? 

Znasz to uczucie, kiedy stoisz przed lustrem już kolejną godzinę, poprawiając swój idealny makijaż, tapirując swoje delikatne, jedwabne włosy i nagle coś zaczyna Ci nie pasować? O tak, w pewnym momencie do każdej z nas dociera, że jest samotną foką i nie potrzebnie się myła.

Plusy bycia singielką 

Pomimo, że bycie samotną wiąże się z wieloma minusami, nie posiadanie drugiej połówki ma w sobie także dobre strony. Na przykład taki, że nie musisz używać dezodorantu,  ALE TAK NAPRAWDĘ ŻYCIE SINGIELKI JEST DO DUPY I NIE MA PLUSÓW XD



Kiedy już ci się spodoba...

Czujesz szybsze bicie serca? Wiesz, że to ten jedyny i najchętniej klęknęłabyś przed nim oświadczając się? Niekoniecznie. Bo kiedy ktoś ci się już spodoba jest :
- sławny
- zajęty
- gejem
- za stary
- nie żyje 

Udało się!

Wreszcie znalazłaś kogoś kto jest Ciebie wart. Kogoś kto otwiera ci słoiki, smaży naleśniki z nutellą, ogląda z Tobą komedie romantyczne, przynosi Ci kwiaty, głaszcze po włosach. Stajesz się najszczęśliwszą kobietą pod słońcem. A na końcu się budzisz.


 Zrobiło Ci się smutno, kiedy uświadomiłaś sobie brutalną prawdę? Spokojnie! Mamy coś na pocieszenie - Faktycznie jesteś sama, ale to z wyboru. Co prawda to nie Twój wybór, ale dalej wybór...


                                                     A czy ty jesteś samotną foką?


83 komentarze:

  1. ja nie jestem, ale i tak uśmiałam się z waszego posta :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem samotna foka, ale fajny wpis. mozna sie posmiac :)



    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe... Zainspirowałyście mnie do dobrego pocisku na brzydkie koleżanki: "Ej, a Ty co Marzenka, przyszłaś dzisiaj sama na imprezę? Czyżby Twój chłopak był mistrzem świata w chowanego, bo nigdy go nie widziałem..." :D

    Zgrabny pościk, propsik szalone gimbazjalistki! x)

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Świetny post! Można było się pośmiać :D

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem poprawiło mi humor---> zwłaszcza plusy bycia singielka XD

    kajeczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post ! Pierwszy raz chyba się z takim spodkalam!

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo humorystyczny post, mozna sie usmiac. Fajny i oryginalny blog pierwszy raz sie z takim spotkalam- bede zagladac tu czesciej. :* jestescie GENIALNE!!


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę szczera - wasze posty są tak dobijające i rozśmieszające jednocześnie że to aż mnie przeraża... Ale przynajmniej są całkowicie prawdziwe hahah
    Ogólnie genialne! Uwielbiam wasze wpisy :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post, nigdy się z takim jeszcze nie spotkałam szczerze mówiąc :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie podeszłaś do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śmieszny post ! w sumie troche mnie dobił ale też rozśmieszył hahaha

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha takie to prawdziwe :D przez chwile zastanawialam sie czy piszesz o mnie :D uwielbiam ten blog trafia do obserwowanych :) Pozdrawiam :)

    http://atouchofluckxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, no niezły post. ;) Cóż, jestem samotną foczką. :D I tak w sumie myślałam czy ty piszesz o mnie, haha. :D Nie no świetny post! :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu !
    hah, post jest naprawdę świetny, rozbawiłaś mnie do łez ":)

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Jestę samotną foką :D Uśmiałam się :D A tak całkiem serio, kto mi odkręci ogórki?! :C :D
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. inspirujący post, naturalnie napisany, jakbyś mówiła do przyjaciółki.. idealny dla osób, które użalają się nad sobą, bo są samotni.. to kwestia wyboru, ale miłość sama przyjdzie, wiem coś o tym.

    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaa dobey post!! :D

    Ładne zdjęcia :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane! Uśmiałam się jak to czytałam :D Ja po ostatnim związku wolę sobie na razie odpuścić :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, napisany inaczej niż wszystkie!
    Mimo, że nie ze wszystkim się zgadzam, bardzo mi się podoba :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Po części jestem :(
    Bardzo fajny blog tak ogólnie <3
    Myślałaś nad założeniem kanału na YouTubie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywny post, cały czas się śmiałam i na pewno inny niż wszystkie! W większości się zgadzam haha :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wasze poczucie humoru !

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne poczucie humoru ! :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahaha, to jest takie prawdziwe! :D świetny post, nieźle się uśmiałam :D

    wankostories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, biedne te samotne foki :P
    Mimo wszystko myślę, że życie singla nie jest takie złe, wszystko zależy od nastawienia :)
    Post cudowny, mega pozytywny i przezabawny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Samotność ma wiele plusów :D Uczy niezależności. Chyba też jestem samotną foką.
    Serdecznie zapraszam: http://www.lukanukaadv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. post bardzo zabawny i pozytywny. wszystko ma swoje plusy i minusy :)
    http://maniamodnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba niewiele mi brakuje do takiej samotnej foki... :P hahahah

    OdpowiedzUsuń
  29. Bo w tym cały ambaras, aby dwoje chciało na raz. Chłopaki wolą gierki, piwo ostatecznie pogadać o panienkach, allllle w męskim gronie. Dopiero jak się napiją, załącza im się tańcor, gadulec itd.........

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia :3
    A w poście czysta prawda :D
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. byłam samotną foką przez jakieś 19 lat i kurde, nigdy nie powiem, żę nie było fajnie, bo było! ale... jako mężatka propsuję małżeństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał świetny post! :) Śliczne zdjęcia :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle optymistycznie! XD ty chyba najlepszy post jaki przeczytałam... od dwóch tygodni? Wreszcie! :D
    Uwaga, jest jeden plus..! Nie musisz z nikim dzielić się jedzeniem :') osobiście jeszcze nie narzekam na brak chłopa u boku, robię bicka, żeby samej otwierać słoiki (siła, masa, moc, kiełbasa) a w długie, zimne wieczory hulam po internecie podziwiając sławnych/bogatych/zajętych/za starych facetów :) KLUB SAMOTNEJ FOKI poleca!

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaczę. Szczerze. Najlepszy blog roku ! ♥ Płaczę, bo to takie prawdziwe. Ten facet, w którym się zakochałam jest stary i to tego znany. :'( Stary, w sensie starszy o dwa lata od mnie. xd Ale masz rację - życie samotnej foki, a raczej orki w moim przypadku, jest do dupy. Ale niestety w moim regionie Polski coś ciężko o porządnego faceta ... A z resztą, pieniądze podobno szczęścia nie daja, to faceci tez nie. xD
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnie zdanie mnie kupiło. Nie Twój wybór, ale jednak wybór... To otwiera wiele ścieżek do dowolnej interpretacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post ! Super sie czytało ;) Niestety albo stety jestem samotną foką, ale wcale nie narzekam :) Chce to zmienic w dalekiej przyszłości. Ogórki i nutella? pierwsze słyszę i chyba się nie skuszę. ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o mnie to już mieszkam z Narzeczonym, ale pamiętam kiedy sama byłam samotną foką, jakieś 4 lata temu... Haha, stare dzieje. Nie miałam kota. :( Ale miałam psa, który chyba nadal mnie kocha mimo tych ponad 200km od rodzinnego domu. xD
    Lubię czytać Wasze posty, ironię łączycie z poczuciem humoru i wychodzi to dość zabawnie. Pozdrawiam! :)

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Niedawno rozstałam się z chłopakiem i no cóż poniekąd jestem teraz samotną foką xD Ale od odkręcania słoików, czy oglądania filmów mam.. mamę xD Rodzicielka najlepiej potrafi zastąpić każdego faceta, pod prawie każdym względem xD ! Zapraszam do mnie ! (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się nie śmiałam... Problemy sercowe, ot co. Nie najlepszy moment na czytanie takich rzeczy, ale może kiedys jakbym tutaj zajrzała to zrywałabym boki. Teraz mam ochotę wyć i wpierdzielać ten słoik nutelli... Szkoda, że taka droga, szkoda, że dieta, itd...

    Chciałam poinformować, że pojawił się nowy post oraz, że zmienił się adres strony.
    Zapraszam na http://mowiacslowami.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skąd spodnie? Szukam takich od dawna *.* Idealnie dla punka albo punko-metala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie były kupione w New Yorkerze, ale już dawno temu :c

      Usuń
  42. Świetny post. Tak jestem samotną fotką, a jedynym w którym jestem zakochana to mój Tofiś, no cóż nie ma wyboru jest na mnie skazany xD Super fotki
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post i zdjęcia ;) Jestem, natomiast nie żałuję, chłopaka zajmują mi przyjaciółki i siostra <3
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post z dużą dawką poczucia humoru, brakuje mi takich blogów :D Dobry temat i jego rozwinięcie z dużą dawką ironii. Jestem samotną foką, a mój pies już nie wytrzymuje z ciągłych przytulasów i buziaków, które mu daję!

    Dziękuje za komentarz u mnie i pozdrawiam,
    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ok, nie powiem że się nie uśmiałam ;p Ja nie jestem samotną foką ;p Ja jestem samotnym wilkiem ;p Do tego podpunktu "A co jeśli Ci się spodoba" dodałabym:
    - okazuje się że za kilka dni się żeni
    - mieszka na 2 końcu Polski
    -Mieszka na 2 końcu świata

    Najgorsze jest jednak to, że nie ma kto mi robić za wielbłąda na zakupach. I muszę te siatki sama dźwigać ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeeeju cudowny wpis, świetny haha :D Ja osobiście niby samotna nie jestem, ale czasami sie tak czuje :D Bede wpadała cześciej ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo niespotykany post :)😉 Byłyście szczere. Fajne zdjęcia
    Zapraszam magia-przyjazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale świetnie napisany post! Tak mi się dobrze czytało :) Jest inny niż wszystkie, nie taki schematyczny. Musze tutaj częściej zaglądać, dlatego zaraz zaobserwuje. + Widzę Nirvanę :D

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mam nawet kota. Dzięki za podniesienie na duchu o.O Ale przynajmniej nie muszę używać dezodorantu XD
    Świetny wpis!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za poprawę humoru.

    Bardzo fajny wpis,wiecej takich :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Haha, genialnie napisany post! Bardzo podoba mi się wasz luźny i zabawny sposób pisania. kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. hahahaha C U D O W N E! XD Porównanie z DiCaprio i Oscarów mnie powaliło :P

    Zapraszam do mnie : http://miloscjestzaprzeczeniemegoizmu.blogspot.com/ Mam nadzieję, że też wywołam uśmiechy na twarzach :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak świetnie humorystycznie napisane!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Samotne foki łączmy się ♥ uwielbiam was/ Kingaa

    OdpowiedzUsuń
  55. Od 5 miesięcy nie jestem już samotną foką haha, ale każdą z nas czeka samotny pan foka hah :D :*.
    Świetne przedstawienie sytuacji singielki, trochę anegdotkę zrobiłyście :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Haha świetny tekst :D Ja jednak mam tą swoją drugą połówkę jak to się mówi ;D

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię ten wasz sarkazm :)
    A samotną foką nie jestem już od 4 lat :)

    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Hahhaa! Powaliłyście mnie, macie specyficzny sposób pisania.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  59. Najpierw spojrzałam na Wasz wiek..później mnie zatkało. Czegoś takiego jeszcze nie spotkałam. Krejzole taki z Was. Świetny post. Mogłabym dodać z doświadczenia: Z wiekiem singielki stają się coraz bardziej kochliwe i najchętniej rzuciłyby się na każdego. Bam! I go wycałowały, zamknęły w bagażniku, a później hodowały, a i lubią podrywać na łydeczkę, w koszuli nocnej...Pfff

    OdpowiedzUsuń
  60. Całe moje życie w jednym poście (kota jakby co mam!) ;) A punkt "Udało się" po prostu mnie rozwalił :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny post :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Och, proszę. Wystarczy napisać, zawsze odpowiadam. <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie mam chłopaka, ale bardzo bym chciała. W głębi duszy wierzę, że gdzieś czeka na mnie mój książę... ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Pierwsze zdanie mnie rozwaliło xD Świetny blog! Od razu, jak tu weszłam, to go pokochałam, czekam z niecierpliwością na następne posty!Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥
    ModowyDesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Hahahaha, świetny post!
    Bardzo oryginalny :)
    Z chęcią się czytało!
    Czekam na więcej taki pozytywnych postów :)
    Pozdrawiam.
    http://lavzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hhehe fajnie to napisałyście zwłaszcza o tym dezodorancie loll :D nie noo sama prawda :PP
    zapraszam do mnie :D

    pozderkiii:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Hah ;p mimo iż, ja mam drugą połowę już kilka dobrych lat to jestem zdania że trzeba być samodzielnym i samemu otwierać słoiki ;p Kot natomiast przyda się ZAWSZE!!!;>
    Aaaaa, i są plusy i minusy obydwóch stanów ;p Jednakże ostatecznym rozrachunku jednak lepiej jest mieć kogoś, przynajmniej dla 99% populacji ;>
    spokojnie, powoli każdy znajdzie kogoś dla siebie ;)

    Zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowny post ,najlepszy ze wszystkich które czytałam na pewno będę zaglądać na tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale genialny post! :D
    Przy niektórych punktach naprawdę się uśmiałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Hahahaha, nie :D nawet jak byłam przez chwilę bez chłopaka po zerwaniu 5-cio letniego związku to byłam ogarnięta życiowo i nie marudziłam bo było nadal spoko, tylko inaczej. :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Hahahah świetny post :D Uwielbiam czytać takie wpisy :) Ja jestem samotną foką, ale mi to nie przeszkadza :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajny post :) Ja już od ponad 3 lat jestem w szczęśliwym związku :)
    Życzę znalezienia drugiej połówki :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/genialna-marka-esent.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Jestem samotną foką haha śliczne fotki *O* zapraszam myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem samotną foką haha śliczne fotki *O* zapraszam myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Mimo ze jest samotna foka to i tak się usmialam xx

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Niezłe fotki podoba dziewczyna na pierwszym zdjęciu w sliderze https://www.samotneserca.pl/samotni/ / dobry typ urody :) zapraszam do mojego bloga ciepla.livejournal.com

    OdpowiedzUsuń