10 sty 2016

TOP 4 : Typowi użytkownicy facebook'a.

Co robiłeś dzisiaj po przebudzeniu? Co robisz zawsze, kiedy idziesz spać? A kiedy robisz kupę? Jesteśmy wręcz pewne, że właśnie w takich wiekopomnych momentach masz nos wlepiony w telefon i siedzisz na facebooku. Strona Zuckerberga, która miała z początku służyć do zaspakajania męskich potrzeb i oceniania kobiet z jego uniwersytetu ogarnęła całym światem. Użytkownicy podzielili się na kilka typów. Te najbardziej charakterystyczne osobowości opisałyśmy poniżej. Zapraszamy!

1. Nowicjusz



Z początku twierdzi, że facebook jest nie potrzebny nikomu do życia. Z czasem jednak przekonuję się i zakłada konto. Nagle nadchodzi lawina lajków. Lajkuje i udostępnia wszystko co wpadnie mu w ręce. Dosłownie. '' 14 latka zaszła w ciążę ze swoim nauczycielem matematyki podczas wycieczki szkolnej ZOBACZ VIDEO '' już niedługo tego typu linki pojawiają się na jego tablicy. Ten typ jest nieszkodliwy póki nie zaśmieca Twoich powiadomień milionami zaproszeń do gier, wydarzeń i grup.
RADA - Po prostu zablokuj gościa i ciesz się życiem.





2. HEJ, CO TAM?


Czekasz, na ważną wiadomość od swojego chłopaka o ile nie jesteś samotną foką lub od najlepszej przyjaciółki, od której zależy całe Twoje życie. Nagle do Twoich uszu przypływa niebiański dźwięk powiadomienia z facebooka. Drżącą ręką sprawdzasz, kto napisał. To ani nie Twój chłopak, ani nie Twoja przyjaciółka. Ale kto to do cholery jest? Tak, to właśnie ta sama dziewczyna, z którą nigdy nie zamieniłaś ani jednego słowa na korytarzu, ale za to bardzo obchodzi ją co tam u Ciebie dzisiaj słychać. W końcu pisze to po raz kolejny...
RADA - Po prostu zablokuj gościa i ciesz się życiem.


3. Pani Selfie




Taką znajomą ma chyba każdy. Nieważne czy jest ładna czy brzydka i tak musimy okrągło na nią patrzeć, bo jej ryj wciąż pojawia się na naszej stronie głównej. Selfie w lustrze, selfie w autobusie, selfie przy swojej kupie. Na każdym zdjęciu ta sama mina i podpis '' ale brzydko wyszłam '' i oczywiście oczekiwanie na lawinę pocieszeń w komentarzach. Dodawanie zdjęć co 2 godziny i oznaczanie na nich wszystkich swoich znajomych, w tym panią, która sprzedaję Ci rano bułki, jest złym pomysłem.
RADA - Po prostu zablokuj gościa i ciesz się życiem.

4. Wciąż online. 


Jeśli nie wiesz, co było zadane, a nie chce Ci się wychodzić z domu i pytać, typ 4 odpisze Ci po 5 minutach, nawet w środku nocy. Jednak jeśli chcesz porozmawiać z nim w realu, nawet nie łudź się, że odpowie Ci dłuższym zdaniem niż 'MHM'. W końcu ma wlepiony nos w telefon i nawet nie ma czasu aby spojrzeć na takiego plebsa jak ty. Zawsze wie co kto dodał na fejsa, pierwszy składa wszystkim życzenia na urodziny i nigdy nie zostawia żadnego posta bez komentarza. Jeśli masz taką osobę w znajomych to wiedz, że jesteś obserwowany.
RADA - Po prostu zablokuj gościa i ciesz się życiem.

Podsumowując, blokowanie jest lekiem na wszystko.

Myślałeś, że to koniec posta? SURPRISE! Czas na reklamy, ale spoko spoko nie media expert.

Grupa - KLIK



Po nieudanych próbach rozbudowania fanpage'a postanowiłyśmy zrobić coś zupełnie innego. Jako, że jesteśmy dość oryginalne i skromne założyłyśmy własną grupę na facebook'u dla każdego blogera. I to nie byle jaką. Nie chodzi o to by nachalnie spamować linkami do siebie i pisać '' obs za obs? ''. Sens w tym, żebyśmy się poznali lepiej. W końcu łączy nas ta sama pasja prawda? No chyba, że blogujesz tylko dla współprac w takim razie wypier.... niczaj.

Instagram- KLIK



Skoro już zareklamowałyśmy grupę to czemu i by nie zareklamować instagrama - KLIK
Jak na razie niezłe z nas tam fejmy - w końcu 7 obserwujących to niezły wynik. W każdym razie zapraszamy do obserwacji i podawajcie w komentarzach swoje instagramy, a na pewno najciekawsze zaobserwujemy!


PAMIĘTAJ. NIE MASZ FACEBOOKA- NIE ISTNIEJESZ.

54 komentarze:

  1. znam każdy typ, ale nie blokuje. Ja rzadko przeglądam w sumie fejsa :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha pani selfie ?
    nigdy takiego kogos nie znałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. z wiekiem facebookowe typy się zmieniają. Np. dochodzi taka osoba jak: "hot mamuśka", ktora własnie urodziła dziecko i opowiada o tym co minutę, wrzucając setki zdjęć dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z postem, fajny pomysł na post :)
    http://oliv-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... Kiedy było się nowicjuszem to jeszcze miało się życie. Aż się łezka w oku kręci :')

    ravens-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ze wszystkim co przedstawiłyście. Blokujmy! :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej nie lubię tego Co tam :/ Czekasz na ważną wiadomość, a tu ktoś pisze hej i co tam jak by go to obchodziło :) :(
    http://ragazzainsolita.blogspot.com/2016/01/wazna-sprawa-zmiana-nazwy-z-killlia76.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha, uśmiałam się :D
    Dobry pomysł z tą grupą! Już do niej dołączam :)


    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam takie typy osób... Chyba każdy je zna :P Nie blokuje ich..po prostu ignoruje :)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam jeszcze parę innych typów. Chociaż ich jest bardzo dużo bo nie wszyscy muszą być tacy sami. Mogą być oryginalne stworzenia ;)

    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam w "znajomych" (huehue) takich beznadziejnych przypadków :D Ale jakby co, to i tak nie siedzę tam aż tak długo, by się irytować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe spojrzenie na świat 😉
    http://mojarozowabajka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze to napisałyście :) czekam na więcej takich postów :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne odwzorowanie realiów na fb:') Trafiłam na każdego z tych typów i czasem korzystam z tego niezawodnego sposobu czyli blokowania

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM (ig: lamorozec55)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej, ale jak każdego blokować, to nie ma się potem z czego pośmiać... Poza tym typ numer cztery jest wielce przydatny, tylko trzeba go "odptaszkować" w obserwowanych! :v

    Btw. przekreślone "o ile nie jesteś samotną foką" powinno być podlinkowane do poprzedniego posta o tej tematyce! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. mega fajny post, juz dolaczam do grupy! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Usunięcie facebooka było moją jedną z lepszych decyzji w życiu. Ja istnieje na twitterze i tam traktujemy się jak jedną wielką rodzinke ^^ Jest super!

    Świetny post.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką znajomą która dodaje po 3 selfie dziennie.Ja rzadko bywam na fb , za to mój kolega jest caały czas dostępny :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Typ "Pani Selfie" jest dla mnie najgorszy. Szczególnie gdy dorwą jakąś stronę z "głębokimi przemyśleniami" lub zaczną cytować fragmenty książek, wierszy etc., których w życiu na oczy nie widziały, nie mówiąc o przeczytaniu. Jest to doprawdy żenujące. :p

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie chyba już ta faza minęła ;) Co prawda wciąż jest dużo spamu i zaproszeń do gier (dzieci też mają konta), ale dużo fajnych rzeczy też się tam dzieje. Teraz facebook to jak lokalna encyklopedia - wchodzisz i wiesz co gdzie z kim :) Czasem takie małe "newsy" zaspokają naszą ciekawość o ludziach, którzy byli/są nam bliscy, a nie mamy z nimi kontaktu face to face. Albo chat - napiszesz i za kilka minut możesz otrzymać wiadomość, bo nawet jak ktoś jest poza domem to i tak ma Messengera w komórce ;)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hah bardzo fajnie napisane :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiecie co? Czytając pierwszy opis od razu miałem w głowię jednego kolegę... Przeczytałem go współlokatorowi to też wiedział o kogo chodzi :P Pozostałe typy też są mi znane, aczkolwiek zwykle nie blokuję takich osób, bo przynajmniej jest z kogo bekę kręcić, zwłaszcza z Pani Selfie (albo Pana Selfie - tacy też są...)

    Bardzo podoba mi się Wasza aktywność na serwisach społecznościowych! Do grupy już dołączyłem, a Instagrama zaobserwowałem. Jakby coś, mój Instagram: bz_ind.obs
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawie i trafnie opisane;) Dodałabym świeże mamuśki które wrzucają setki, dosłownie setki zdjęć swoich "niuni".

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Te rady wygrały, idę blokować połowę moich znajomych c; Niestety, ja też jestem oznaczana ciągle przez tą samą osobę, która żyje robiąc sobie "słit fotki". Blok przyszedł szybciej niż ta dziewczyna mogła pomyśleć :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wśród moich znajomych jest osoba opisana we wszystkich punktach waszej listy. Chyba czas posypać falę zablokowań XD Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na szczęście nie korzystam z facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 3 takie prawdziwe haha ! :D
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah, mnie irytuje kiedy widzę, że ktoś jest dostępny, ja do niego piszę, a on wyświetla i nie odpisuje :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, miałam raz taką dziewczynę w znajomych, co codziennie pisała do mnie "Hej, no co tam"". Pisała do mnie, chociaż prawie się nie znałyśmy. Na szczęście ogarnęła się i teraz tak nie robi XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nienawidzę tego typu osób. Kiedy ktoś do mnie nachalnie pisze po prostu przestaję mu odpisywać :D Już kilka osób wyleciało z moich znajomych przez notoryczne spamowanie mi tablicy zdjęciami.
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy typ osoby tak bardzo wkurzający... dodałabym jeszcze osoby, które wierzą w to, że wygrają iphone 6, klikając w reklamę ;A;

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak najbardziej prawdziwe, uwielbiam takie wpisy!;D
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. facebook niezle uzależnia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z wyborem wszystkich typów. Masakra! Najbardziej wkurza mnie 'Pani Selfie', zdjęci dodawane co godzinę, a mało tego na wszystkich muszę być oznaczona, mimo że nie zamieniłam z nią w szkole słowa, ale musi przyszpanować ile to ona ma znajomych... Super post!
    nothinghappenswith.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Najsmieszniejsze są osoby, które ciągle coś dodają... Znaczy, chodzi mi o wpisy, gdzie prezentują nowe, beznadziejne zdjęcia robione aparatem w telefonie, nie mającym nawet 5 Mpx, gdzie nie do końca mogą byc ubrane. Taki przypadek znam. Dodatkowo, ta osoba pisze tak fascynujące rzeczy... ale biedna myśli, że ma fanów, ale życie to już sobie przesrała. Tym razem nie jetem sarkastyczna, a nawet mogłabym tej dziewczynie współczuć.
    Facebook czasami (a może i coraz częściej) zaczyna denerwować.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, nominowałam cię do LBA, które pomoże ci się wybić, mam nadzieję, że je zrobisz :) Zajrzyj do mnie, aby dowiedzieć się jakie masz pytania.

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post taki trochę luźny! :D Obserwuję i zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/2016/01/jak-miec-duzo-obserwatorow-w-krotkim.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Razem prowadzicie świetnego i bardzo zabawnego bloga :) wszystkie wpisy są zawsze mega ciekawe, zastanawiam się kto dokładnie wpada na te wszystkie pomysły :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Nr 3 w 100% prawda. Najgorzej gdy dziewczyna nie jest zbyt urodziwa i dosłownie PRZEŚLADUJE Cię swoimi zdjęciami dodawanymi co dzień lub dwa..

    Świetny blog! Zapraszam do siebie ↓
    http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Post bardzo trafiony i prawdziwy, ah te fejsbuki!; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam wszystkich typów. Ale ani razu nikogo jeszcze nie zablokowałam.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo oryginalny i ciekawy post XD Znam tych typowców, zwłaszcza tych którzy piszą "HEJ, co tam"?

    Mój blog - klik♥ -> Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  44. Porady po prostu genialne xd Na Facebooku najbliżej mi chyba do 4 typu, ale zmieniłabym słowo online na offline :))

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. A co tu taki zastój, co? ;>

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny Blog! Zyczę Wam samych sukcesów :) Mam prośbę, czy mogłabyś mi pomóc w współpracy wystarczy kliknac w 3 linki nad zdjęciami ubrań. http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny pomysł na post, ale nie do końca dopracowany i zakłamany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie to prawdziwe! :) Super zrealizowany post. Pozdrawiam i obserwuję.

    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł na post. Uwielbiam Waszego bloga. Znam wszystkie 4 typy. Obyście dalej prowadziły bloga z taką pasją jak do tej pory. Pozdrawiam.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/ideal-winter.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  50. Posłucham twoich rad i będę miała łatwiejsze życie. Najgorszym typem jest Pani Selfie. Mam taką znajomą. Gdyby była ładna i miałaby się czym pochwalić to rozumiem dodawanie codziennie zdjęć, ale tak nie jest. Już mam dosyć oglądania jej na mojej stronie głównej facebooka... Fajny pomysł na post ogólnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Posłucham twoich rad i będę miała łatwiejsze życie. Najgorszym typem jest Pani Selfie. Mam taką znajomą. Gdyby była ładna i miałaby się czym pochwalić to rozumiem dodawanie codziennie zdjęć, ale tak nie jest. Już mam dosyć oglądania jej na mojej stronie głównej facebooka... Fajny pomysł na post ogólnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. NIE MOGĘ PO PROSTU. MOGĘ BŁAGAĆ O AUTOGRAF ? JEZU, WŁAŚNIE RYCZAŁAM JAK BÓBR I POPIJAŁAM SOBIE JAKŻE SZLACHETNĄ WODĘ GAZOWANĄ Z BIEDRONKI, ŁYKAJĄC SŁONE ŁZY WIELKOŚCI PIĘŚCI, KIEDY PRZECZYTAŁAM PARE WASZYCH POSTÓW, KTÓRYCH WCZESNIEJ NIE WIDZIAŁAM NO I ... KONIEC LAPTOPA. BYŁ CAŁY OPLUTY. :')
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Faktycznie, niektórzy są trochę (TROCHĘ) irytujący, ale jeszcze nigdy nikogo nie zablokowalam. Chyba najwyższy czas *lenny*

    OdpowiedzUsuń