6 gru 2015

Pierwsze urodziny bloga!

Cześć! Dzisiaj Mikołajki, a co za tym idzie, nasze pierwsze urodziny bloga! Postanowiłyśmy podsumować więc cały ten rok i napisać, co planujemy dalej. Poza tym doszły do nas akurat ubrania z DRESSLINK ale spokojnie- nie mamy zamiaru robić o tym nudnego posta. W końcu, to nie w stylu Liseła i Agrafki!


Jak się zmienił wygląd bloga?









 Wygląd bloga zmieniałyśmy już wiele razy, ale z obecnego jesteśmy zadowolone szczególnie. W tle mamy dalmatyńczyka, co symbolizuje naszych obserwatorów- DALMATYŃCZYKI. Do tego, wszystko na tym blogu jest zrobione przez nas, co daje nam jeszcze większy powód do dumy. Posty staramy się robić schludnie, bo same wiemy, jak bardzo jest to ważne. Poprawiła się także nasza jakość zdjęć i sposób ich wykonywania. Nie dajemy sobie jednak spokoju i chcemy być jeszcze lepsze. Zawziętość, typowa cecha kobiet.  

Jak się zmieniły posty?







Nasze posty przeszły ogromną metamorfozę. Na początku byłyśmy typowymi blogerkami, które właściwie piszą o tym co u nich, co dostały na święta i jaka jest aktualnie pogoda,bo zapewne wszystkich to interesuję. Tak czy inaczej z czasem zrozumiałyśmy, że nie tędy droga i zaczęłyśmy opisywać wszystko z dystansem i z nutką sarkazmu. Okazało się, że to jest to ,co nam się podoba i Wam również. Ostatecznie usunęłyśmy wszystkie stare posty, by właściwie zacząć od nowa. Zaczęłyśmy się przykładać do zdjęć. Robimy je lustrzanką, a nie gównianym telefonem. I wreszcie podoba nam się to co robimy, jest to dla nas pasją i przede wszystkim dobrą zabawą! 

Jak się zmieniłyśmy my?



Przez ten rok zmieniłyśmy się szczególnie z charakteru. Stałyśmy się bardziej chamskie, sarkastyczne i nieznośne, ale zwalamy to na burzę hormonów. Mimo tego, że lubimy się powygłupiać, myślimy, że stałyśmy się bardziej dojrzałe. Potrafimy podchodzić z dystansem do większości sytuacji. Poza tym, bardzo zmieniły się nasze relacje. Traktujemy się już jak siostry, spędzamy ze sobą każdy weekend, co kiedyś było dla nas nie do pomyślenia. Poza tym, wyglądamy zupełnie inaczej niż rok temu. Nie wiemy jednak, czy jest to zmiana na lepsze, czy na gorsze. 

Co planujemy ?








1. Rozbudować fanapage, który na razie zniechęca nas swoimi pustkami.
2. Kupić lustrzankę, bo na razie korzystamy z tej rodziców Agrafki.
3. Robić bardziej profesjonalne sesje, charakteryzacje.
4. Większa ilość czytelników, bo jak wiadomo, to oni są naszą motywacją.
5. Zdobyć dużą ilość stałych fanów, bo tacy są najlepsi :)

Dresslink 





Dokładnie dwa dni przed rocznicą bloga do naszych drzwi zapukała paczka z dresslink. Jesteśmy z niej bardzo zadowolone i mówimy to w 100% prawdziwie jak wszystko na tym blogu. Ubrania mają w porządku materiał i na szczęście są dobrego rozmiaru, a jeśli chodzi o kosmetyki to cieszyłyśmy się jak dzieci kiedy mogłyśmy je wypróbować do naszych charakteryzacji, które zobaczycie w kolejnym poście :) Wszystkie produkty są pokazane w sesji, a jest bluza Liseła,sweterek Agrafki,zestaw do makijażu i eyeliner

Teraz nadarzyła się świetna okazja, abyście Wy napisali, co sądzicie o naszym blogu! Chętnie przeczytamy Wasze opinie. Zachęcamy też do kilkania w linki, jeśli ubrania Wam się podobały.

34 komentarze:

  1. Czekam na kolejną rocznicę, heh. Rok mojego bloga już za kilkanaście dni i się ekscytuję, hehe. Trzymajcie się, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoo laat! Może zrobicie post o tym gdzie i jak zyskalyscie ten 'fejm' :-P Bo tu się słabo na ten temat rozpisalyscie:-) :-)
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 10000 lat z okazji rocznicy bloga :D My blogerzy mamy fajnie bo obchodzimy urodziny 2 razy w roku <3
    zycze wam aby bylo coraz lepiej, bo kazdy bloger dazy do tego zeby bylo tylko lepiej :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje od niedawna, ale jesteście chyba moimi ulubionymi blogerkami! :D mam nadzieję, że z upływem czasu będziecie rozwijać się równie owocnie jak wasze zgryźliwe poczucie humoru ;*

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje od niedawna, ale jesteście chyba moimi ulubionymi blogerkami! :D mam nadzieję, że z upływem czasu będziecie rozwijać się równie owocnie jak wasze zgryźliwe poczucie humoru ;*

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ;)
    Gratulacje
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rozwijajcie się dalej, bo naprawdę fajnie się czyta Wasze posty :)

    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to w ogóle jestem zakochana w waszym blogu, laski!!świetnie to robicie i na każdy wasz post się cieszę jak głupia! zmiany poszły wam w dobrą stronę więc tak trzymajcie! :) pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com ~~

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pościk! Gratuluję roku bloga! Życzę kolejnego owocnego roku :D I dalszej współpracy oczywiście! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, ciekawy i wciagający :D Zdjęcia super
    Zapraszam do siebie :D http://sisterse-k.blogspot.com/2015/12/pojdziesz-do-papierowych-miast-i-nigdy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku miałam drugie już :). Gratulacje wytrwałości! ♥
    Obserwujemy? :)
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rok..w sumie już sporo :D
    Mi osobiście w waszych postach podobają się te sarkazmy, zawsze czytając, cokolwiek by to nie było, uśmiechnę się i humor mi się poprawia.. :)
    Ogółem życzę wam większych sukcesów, właśnie stałych czytelników, czy aby wasz fanpage ożył :D
    Pozdrawiam http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Megga podoba mi się taki pomysl na blog *.* cudowne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wasz blog jest takim , który jednak wyróżnia się spośród innych blogów i zapada w pamięć, a to jest bardzo ważne :D Ogółem róbcie dalej to co robicie, bo wychodzi Wam to świetnie :*
    Pozdrawiam :3 http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. (lel, myślałam, że to już skomentowałam)
    Gratuluję rocznicy bloga! Ja bym chyba tyle nie dała rady wytrzymać. Zbyt szybko się poddaję.
    Mam nadzieję, że w następne mikołajki znowu będę mogła zobaczyć taki post, ale dotyczący już drugich urodzin bloga.
    Dalej róbcie to, co robicie, bo świetnie Wam to wychodzi i widać, że to kochacie. Nadal zabawiajcie swoich czytelników i sprawiajcie, że ich grono będzie systematycznie rosnąć. Życzę Wam 200 obserwatorów, bo jesteście już naprawdę blisko tej liczby, potem 300, 400 i tak dalej, i tak dalej.
    Mam nadzieję, że pozostanę stałym czytelnikiem i nadal będę regularnie zaglądać na Waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłyście napisać wprost, że W DUPACH SIĘ WAM POPRZEWRACAŁO OD BLOGA, a nie jakieś 'stałyśmy się bardziej chamskie i sarkastyczne"! ;d

    Schludność bloga? Jeden tekst niewyjustowany, jeden wyśrodkowany... KPINA! Zdjęcia powinny być obrabiane, nawet w jakimś podstawowym programiku. Trza trochę podklepać kontrast, nasycenie i DBAĆ O TŁA przy stylizacjach. Nikogo nie interesują Wasze szafki!

    I ostatnia ważna rzecz, dzięki której staniecie się lepszymi blogerkami - ILOŚĆ do rzeczowników niepoliczalnych (np.: mleko, cukier), LICZBA do rzeczowników policzalnych (np. fani, książki)!

    Ja mam już status stałego czytelnika / fana i mogę sobie kilka szpileczek w Was powbijać, c'nie? x)

    wwww.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszalałam na punkcie tej bluzy/swetra Deer oh Deer!!<3
    Słodki jest i mega świąteczny!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/casual-outfit-with-green-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. design naprawdę świetny :D
    Najbardziej mi się podoba ten kubek z napisem "merry christmas" no sorki :)
    U mnie w sprawie wyglądu bloga było to samo. Popatrzyłam na niego, już mnie nudził, było mi w nim źle pisać, a sama przecież nie zrobię. Weszłam na internet i znalazłam prosty sposób jak zrobić fajny, i ciekawy design, co prawda bez obrazków, ale króluje w nim prostota, i to mi się najbardziej podoba. Ja swoją rocznicę bloga będę miała za 2 dni, i kompletnie nie wiem co z tym fantem zrobić haha :) Muszę czegoś inspirującego poszukać. Obserwuję, bo ze względu na wasz charakter, jaki ja także mam (wszyscy na mnie kompletnie narzekają :")) to mi się mega podobacie. No, i życzę wytrwałości w "nowym"? Blogu. Zapraszam do Siebie: evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę uwierzyć, że to już rok, wiadomo z dużą przerwą, ale rok, mam nadzieję, że rozwiniecie też kanał na yt :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Wam dalszych sukcesów !
    Jak najwięcej czytelników i świetnych pomysłów na posty !
    OBSERWUJĘ!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam, że macie świetny pomysł na bloga. Obie jesteście bardzo kreatywne, a na wsze zdjęcia nie mogę się po prostu napatrzeć... Obie takie śliczne! Zachwycacie :) Podoba mi się w Waszym blogu też to, że nie dodajecie samych głupich tekstów, a multum zdjęć, tylko naprawdę prowadzicie go z jakimś zamysłem i robicie to bardzo starannie, zaplanowanie.
    Pozdrawiam ;)
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! Życzę Wam mnóstwo weny i motywacji! A teraz coś, żeby jeszcze bardziej zwiększyć Wasze ego:
    Z dumą uważam siebie za Dalmatyńczyka, bo tworzycie jeden z najlepszych blogów w Internecie! Swoim nietypowym, ale jakże niesamowitym podejściem do życia sprawiacie, że mam ochotę się śmiać i ze znacznie większą rezerwą podchodzę do otaczającego mnie świata. Jestem szczęśliwy, że kiedyś tam, prawie rok temu (bo jestem z Wami już od dość dawna, nie wiem, czy od samego początku, ale jednak) znalazłem Waszego bloga. Cieszę się, że jesteście i mam nadzieję, że będziecie tu jeszcze bardzo długo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam waszego bloga i mówię to serio (a wierzcie, że jestem szczera do bólu)!
    Blog jest takim odejściem od naszego szarego świata!Posty są zawsze ciekawe i nie przynudzające. Czekma na kolejne, bo zawsze gdy je czytam - pojawia mi się banan na buzi!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie macie pojęcia jak się bałam po przeczytaniu samego początku, że będą prezenty na mikołajki. Uff... nie zawiodłyście mnie. Od siebie dodam, że jak wymieniałyśmy się postami, to wasz blog wyglądał zupełnie inaczej i tej zmiany ogromnie wam gratuluję, bo wchodzę na niego za kazdym razem z ogromną radością ;)

    niutta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą bluzę "meow" :)
    Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie się zmieniają, czasy się zmieniają,blogi się zmieniają- świetnie że udało się wam utrzymać ten blog przez rok! Chylę głowę przed wami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się wasz blog. Postępy są zauważalne, bo pamiętam jego początki. Dobra robota dziewczyny! Oby tak dalej! :3 #niespoczywajcienalaurach :D Pozdrawiam :*
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, faktycznie dużo się pozmieniało! Nawet nie wiedziałem, ani nie przypuszczałem, że was blog ma już rok :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, jak to szybko zleciało ;o
    Sto lat! Życzę Wam dalszych sukcesów, jeszcze więcej śmiechu i sarkazmu, ale przede wszystkim radości z blogowania ;**

    in-my-fake-mind.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wytrwałości i życzę sukcesów w dalszym blogowaniu :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń