30 gru 2015

Born to be a rebel


 Cześć! Chcemy, aby zbliżający się 2016 rok był o wiele lepszy niż obecny, dlatego przychodzimy dla Was z 30 wyzwaniami do zrobienia w Nowym Roku. My również podejmujemy się tego wyzwania i za rok mamy zamiar przygotować dla Was posta, w którym pokażemy Wam, które z wyzwań udało nam się wykonać. Zapraszamy!

 

 1. Zmienić fryzurę

Codziennie spoglądasz w lustro i widzisz ten sam, nudny ryj i te same, nudne, okalające go włosy, które wyglądają jak spod łona twojej matki? Czas na zmiany!  Ujarzmij fryza i stwórz na głowie prawdziwe arcydzieło!





2. Przez miasto w piżamie

Skoro nie jesteś rozpoznawalnym i nie biegają za tobą tłumy paparazzi, po co stroisz się idąc do spożywczaka po bułki, skoro możesz wyjść w piżamie i crocsach, reprezentując prawdziwy styl ulicy.

 3. Tatuaż

Jesteś 15-letnim prawiczkiem, któremu mama nie pozwala zrobić sobie prawdziwego tatuażu, a ty sam płaczesz przy szczepionce? Specjalnie dla ciebie mamy sposób! Zrób sobie tatuaż z henny z jakże męskim motylkiem czy różyczką



4. Wakacyjny flirt

Wakacje to czas miłości. Chętniej zawieramy nowe znajomości i jesteśmy bardziej wyluzowani trochę jak po procentach. Dlaczego by więc nie poflirtować sobie trochę? Oczywiście opcja tylko dla samotnych fok.

5. Występ na scenie

Wiele z nas na występ publiczny reaguje dużym stresem, jak podczas korzystania z toalety publicznej w pkp. Ale warto przemóc się i wyjść na scenę. Zajrzyj więc do baru karaoke, może się to okazać świetną zabawą.

6. Spontaniczny zakup

Każdy twój zakup jest dokładnie przemyślany? Zmień to i od czasu do czasu wybierz się na zakupy bez konkretnego celu! Spontaniczny zakup to niezła radocha!

 

7. Miasto z wysokości

Wydaje ci się, że twoje miasto/ wieś jest nudne i szare? Niekoniecznie! Wystarczy, że wejdziesz na jakiś wysoki punkt i spojrzysz na nie z zupełnie innej perspektywy. Tylko nie spadnij!

8. Autostop

O tym marzy pewnie spora ilość ludzi, jednak nie ma na to odwagi. A gdyby tak zabrać ze sobą najlepszego przyjaciela i wybrać się w podróż życia? Tylko nie jedź do Sosnowca, hehe. Ryzykowne, ale zapamiętasz to na długo.

9. Zjedzenie czegoś nowego

Jest wiele pysznych, polskich dań, które kojarzą nam się z dzieciństwem. Masz dość pierogów, w których znajdujesz włosy z peruki swojej babci? Z pewnością ciekawie byłoby spróbować czegoś z innego zakątku świata. Spróbuj sushi, owoców morza czy kuskusa!



10. Akceptacja siebie

Brzmi bardzo crazy, prawda? W każdym razie to wcale nie jest takie łatwe. Jednak, gdy już ci się to uda, żadna krytyka ci nie groźna.


11. Szalone farbowanie

Masz już dość bycia tępą blondynką? Co prawda już do końca będziesz tępa, jednak kolor włosów zawsze można zmienić! Wystarczy tylko poczekać do wakacji i przefarbować się na jakiś szalony kolor.

12. Zawrzeć nową znajomość

 Niektórzy nie lubią zawierać nowych znajomości, ale czasem warto, bo wychodzi z tego przyjaźń na wiele lat. Dlatego warto zaryzykować i zagadać do kogoś.

 

13. Pójść na koncert

Jeśli marzysz, żeby pójść na koncert swojego ukochanego zespołu lub artysty, spełnij to marzenie! No chyba, że jesteś fanem Nirvany. Już dziś zacznij zbierać pieniądze, bo może być to jeden z lepszych dni w twoim życiu. Warto więc zainwestować kieszonkowe od mamusi w chwile szczęścia.

14. Kolor fest 

Obsypywanie proszkiem na pierwszy rzut oka wydaje się idiotyczne, ale w rzeczywistości jest to dobra zabawa, którą z pewnością zapamiętacie na dłużej. Wystarczy tylko sprawdzić, kiedy i w jakim mieście.

15. Maraton filmowy

Spodobał ci się jakiś serial? Zrób sobie tą przyjemność i zarwij nockę aby obejrzeć cały sezon. Może będziesz zmęczony, ale czego nie robi się dla ukochanych bohaterów?


16. Kąpiel w ubraniach

Zwykłe kąpanie jest ciekawe, jak wycieczka na Jasną Górę, aby zobaczyć obraz Najświętszej Marii Panny. Gwarantujemy, że będzie dużo śmiechu, gdy wykąpiecie się w jeziorze w ubraniach...lub bez!


17. Wybrać się do klubu

 Zakładamy, że twoje życie towarzyskie jest równie nudne jak twoje włosy na głowie. Dlatego przełam monotonię i wybierz się na szaloną zabawę wśród łysych goryli z wielkimi nozdrzami ochroniarzy.

18. Noc na plaży

Noc na plaży, to mi się marzy! Spełnij więc swe marzenie i zamiast spać w brudnym w hostelu, wyjdź na jeszcze brudniejszą, polską plażę. Gwarantujemy, że irytujący szum fal i jakże wkurzające mewy nie pozwolą ci zasnąć, ale za to będziesz mógł pochwalić się znajomym na instagramie.


19. Zastrzyk adrenaliny

Ogólnie rzecz biorąc zastrzyki są beznadziejne, ale zastrzyki adrenaliny to zupełnie co innego. Właśnie taką atrakcję możesz zapewnić sobie siedząc u cioci na imieninach przy skoku na bungee lub przy skoku ze spadochronem.

20. Piknik

Nie stać cię na nogi w stole? Więc zaoraj sobie pole. Hehe. Wyjdź na świeże powietrze i rozkoszuj się zapachem łąki, lasu, czy gówna psa twoje sąsiada. 

21. Wzbić się w powietrze

Marzysz o wzbiciu się w powietrze jak mewa, która nie daje ci zasnąć patrz na punkt 18. Nic prostszego! Wystarczy zapuścić skrzydła jak atomówka, lub wykupić lot balonem, o ile jesteś obrzydliwie bogaty i srasz pieniędzmi.


22. Paintball

 Masz ochotę mieć siniaki na całym ciele? Potrzebujesz jedynie wybrać się na potwornie śmiertelną grę, w której poczujesz się jak w cs'ie.

23. Lampion szczęścia

Chcesz zjarać pobliski las, a w tym siebie? Wystarczy ci jedynie lampion szczęścia i odrobina szczęścia. (tak, celowo użyłyśmy słowa 'szczęścia' 2 razy). 

24. Największa zjeżdżalnia 

Chcesz pokazać jaki jesteś odważny? Wybierz się ze swoją drugą połówką no chyba, że jesteś samotną foką, wtedy wybierz się sam. na basen i znajdź największą zjeżdżalnię. Uważaj tylko, abyś się nie zsikał, bo możesz zapłacić grube hajsy.


25. Wiadomość w butelce 

Nawet jeżeli nie jesteś na bezludnej wyspie, możesz napisać średniowieczny list, włożyć do butelki po piwie swojego ojca i wysłać go na drugą stronę swojego oczka wodnego.  Ciekawe, kto go odbierze?

26. Wakacje z przyjaciółmi

Nudzą cię wakacje ze swoimi zrzędzącymi rodzicami? Wyjazd nad morze lub w góry z przyjaciółmi to idealna okazja, aby te wakacje były udane. Zacznij planować już teraz!

27. Noc na trampolinie

Masz już dość srających mew? W takim razie wybierz się na ekscytującą noc na trampolinie. Mewy ci nie groźne, jednak możesz słyszeć krzyki swojej sąsiadki, jeżdżące samochody czy potykających się o swoje stopy meneli.

 

28. Mecz

Masz już dosyć kiedy twój ojciec i dziadek klną podczas oglądania meczów reprezentacji Polski? Dość tego! Wybierz się na mecz razem z przyjaciółmi.

 

29. Zjazd na sankach

Chcesz znów poczuć się jak kilkuletnie dziecko? Potrzebujesz tylko sanek i  osoby do towarzystwa! Miejmy nadzieję, że w tym roku śnieg nie spadnie na Wielkanoc...


30. I'm sexy and I know it.

Po prostu bądź seksownym człowiekiem i wiedz o tym! Zaakceptuj swoje wady i zalety. Stań się pewnym siebie i pokaż na co cię stać ale nie jeden raz, słuchaj słuchaj ja jaj...!


 A TY PODEJMUJESZ WYZWANIE Z LISEŁEM I AGRAFKĄ?

55 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam noworocznych postanowień. To zbyt zobowiązujące, a mnie irytują ludzie, którzy co rok w Sylwestra snują wielkie rany na nowy rok, a nic nie zmieniają w swoim życiu. Co do kwestii z piżamą... Mieszkam na wsi, sporej, ale jednak. Wszyscy mnie tu znają, a wśród starszych pań panuje zwyczaj rozmawiania z wszystkimi o wszystkim. Pół wsi by wiedziało o moim występku, gdybym się przeszła po samej ulicy, heh.
    Trzymajcie się, puśćcie się; heh.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie robię zadnych postanowień/wyznań, bo jestem leniem i im nie podołam i tak. Ale za to się pośmiaam czytając post :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę sexy i będę o tym wiedziała XD A tak serio. Planuję szalony kolor na włosach. Będę cudowna!

    http://inna-mysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ciekawe pomysły, ja w tym roku nie robię żadnych postanowień :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest Wasz blog, na pewno powrócę tu kiedy będę mieć gorszy humor.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej tak mi się chce zmiany fryzury a boję się jak mała dziewczynka ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. REBEL GERL - Najlepsze, co może istnieć na tym świecie :D
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szlag, nie jestem samotną foką :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha jestem ciekawa czy wykonacie te wyzwania ;D Powodzenia!
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg, te wyzwania są naprawdę bombowe! Jak tak sobie je przeglądałem, to dotarło do mnie, że wiele już w swoim życiu zrobiłem tak naprawdę :) Trzymam za Was kciuki, żeby wszystko pięknie wyszło i najważniejsze, żebyście się przy tym dobrze bawiły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Nie wiem czy uda mi się zrobić wszystkie wyzwania, ale spróbuję xD Może mi się uda? Kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szalone wyzwania :D. Śliczne zdjęcia. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha niektóre wyzwania które przedstawiłaś są świetne na urozmaicenie nudnego dnia! Świetny post :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się rozpisałyście! Dobre pomysły podałyście :)
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektórych się nie odważę xD
    Cały czas gdy wchodzę na Waszą stronę antywirus mi pokazuje, że wykrył zagrożenie :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilku wyzwań na pewno się podejmę, możliwe, że moja przyjaciółka zgodzi się na autostopa xD To będzie geeenialne :D :3 Czekam na post, w którym Wy pokażecie co z tej listy zrobiłyście :3
    Zapraszam po przerwie ! :) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post:) Wielu wyzwań nie podejmę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez miasto w piżamie? IDEALNY POMYSŁ!!! :) widzę, że byśmy się dogadały :))))) hahah :))) dobrego roku! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł! Większości tych wyzwań się podejmę :)
    Strasznie mi się podoba ten prosty przekaz i sposób pisania :)

    http://www.thepastelunicorn911.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A jednak nie mam odwagi na takie rzeczy dlatego z checia bede ogladala wasze poczynania! :*
    Wole byc tepa blondynka na razie nie chce zmieniac koloru wlosow! xD
    SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. haha boze świetny wpis , jestescie mega!
    obserwuje
    ps wulgarne słownictwo nie jest dobrym pomysłem, nieprzyjemnie sie to czyta (kolumna boczna)



    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<----

    OdpowiedzUsuń
  24. Podsunęłyście mi noworoczne postanowienie! Akcepatcja siebie - to jest najważniejsze. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hah, ciekawe propozycje :D
    szczęśliwego nowego roku!

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, część z nich na pewno zrealizuję :D choćby włosy... bordo albo granat! *-* spacer w piżamie? Co tam, że środek miasta, przecież nie będę się do biedronki ubierać! Mecz? Regularnie, co miesiąc, ze zdartym gardłem. Koncert? Co tam jeden koncert! Kierunek → Woodstock i śmierć w pogo :D

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyzwania, ja regularnie chodzę do sklepu albo z psem w piżamie :D
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. POMYSŁ SZTOS ! :D
    http://saystyl.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybiorę kilka i zdam relację jak mi poszło !
    Zapraszam do mnie :D
    http://shoo-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podejmuję się wyzwania! To będzie naprawdę udany rok ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamo nie które są mega odważne ! :-)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wasz blog jest naprawdę świetny! Odróżnia się. Jest oryginalny, inny. Jestem tu pierwszy raz i już wiem, że nie ostatni. Dodatkowo teraz mogę podziękować za sugestię co do mojego bloga. Dziękuję! Konstruktywna krytyka zawsze mile widziana, no nie? Fajnie, że takie osoby są w blogosferze. Zabawne, odważne, z dystansem do siebie. Czytając tego posta często uśmiechałam się do monitora. Hmmm.... Gdyby ktoś patrzył na mnie z boku pomyślałby, że jestem jakaś chora czy coś. Nieważne. Świetny blog, super zdjęcia. Pomysły też genialne. Nie wiem czy akurat ja wykonam jakiekolwiek zadanie, ale kto wie? Może któregoś dnia zupełnie nieświadomie pójdę do spożywczaka w piżamie z kolorowymi włosami powtarzając sobie JESTEM SEXY. Zobaczymy :D Pozdrawiam!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Od paru ładnych lat nie było jeszcze w moim życiu roku bez koncertów! Muzyka to całe moje życie, więc nie ma opcji, żeby ich zabrakło. Co do obsypywania proszkiem, to w końcu w tym roku wybrałam się na Festiwal Kolorów i zdecydowanie polecam ^^

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne wyzwanie, podejmuje się zadania ;* będzie zabawnie! jesteście bardzo pozytywnymi dziewczynami, super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha świetne napisany post! Bardzo pozytywny a pomysły świetne :D
    www.maya-maay.blogspot.com *click*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten post jest genialny :P bardzo mi się podoba Wasze podejście :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Sowita lista, dodatkowym atutem notki są zdjęcia adekwatne do treści i tytułu. Czuję się natomiast jak jakiś nudziarz, bo gdybym miał się zdecydować na którąś z tych rzeczy, wystąpiłyby samoistnie, natomiast na pewno nie pojawiłyby się u mnie w kategorii "planów" :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeżeli miałabym wybrać coś z tego wariackiego Challengu. To zdecydowanie wybrałabym przejście przez miasto w piżamie :3w A jak bym była starsza to zdecydowanie zmiana fryzury ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Postanowienia noworoczne. Już o nich było na moim blogu, więc nie będę się rozpisywała o tym, co o nich sądzę. Ale z całe serducha życzę Wam, żeby te Wasze się spełniły. Żeby to życie nie było takie nudne i żebyście miały sporo motywacji i odwagi, żeby to wszystko zrobić (ta odwaga to chyba faktycznie wazna rzecz, bo dla to sama wizyta u fryzjera wymaga mnóstwa jej pokładów :D).

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze powiedziawszy, te postanowienia jakoś do mnie nie przemawiają. Widocznie mimo młodego wieku, moja powaga przejęła nade mną kontrolę i interesuje mnie już tylko to, co w jakiejś części jest produktywne, nie mniej - życzę powodzenia tym, którzy na podjęcie tego wyzwania się zdecydują!

    Lily Rhosyn

    OdpowiedzUsuń
  42. Hah swietnie napisane :)
    http://eyenjf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Tatuaż z henny, kocham je ;)
    http://olusiek-blog.blogspot.com/2016/01/jak-stac-sie-popularnym-blogerem.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post !
    http://soomethingelsee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie piszesz . Bardzo fajnie czyta się Twojego bloga :D

    mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ahahah jejku nie mogę przestać się śmiać. Taki tatuaż motylek to naprawdę męskość. Cieszę się, że nie jestem samotną foką.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlod)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja w tym roku wybiorę się na piknik :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chciałabym tatuaż :D może w tym roku się odważę w końcu

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  50. Podejmuję wyzwanie, o tak!
    PS świetne zdjęcia c:

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczerze mówiąc to spadłam z krzesła ze śmiechu. xD Tak genialnie napisanego bloga no ze świecą szukać ! Podejmuje wyzwanie, nawet nominuję znajomych, żeby nie było ! :* Goryle ... Hmmm, czuję dobrą zabawę ! :D A co do kolor fest - żal, moje miasto jest za małe, żeby ta super duper zabawa się odbyła, ale może kiedyś się uda pojechać do stolicy na to ? xD A na koncercik jadę w marcu hihihi, nie masz typ muzyki, ale mimo to podjaranie na maxa !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialny post! Kocham go! <3 Zostaję na dłużej :)
    Ps przepiękne zdjecia
    Zapraszam do mnie :
    http://www.wikaadayinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Meg post :) Ja też chcę mieć tatuaż ! :D Mam nadzieję że to moje marzenie się spełni :)
    http://sebastianczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń