5 lis 2015

Miłość czy Symbioza ?

Cześć! Istnieje wiele typów związków. Dziś zajmiemy się tymi, które raczej nie należą do tych normalnych i dosyć mocno odbiegają od normy. Zapraszamy do 4 najgorszych typów związków, jakie naszym zdaniem istnieją!

1. Związek '' Bluszcz '' 



 Masz wrażenie, że coś przykleiło ci się do buta? To nie gówno, to twoja dziewczyna. Nie łudź się więc, że masz szansę na chwilę wytchnienia. Wypad z kolegami? Zapomnij! Twój ukochany bluszcz nie pozwoli ci na choćby godzinę bez niej. Kiedy jednak uda ci się wymknąć, licz się z tym, że wtulona w ciebie, może zadawać ci pytania takie jak: "Czy była z wami Kaśka?" przy czym będzie sprawdzała, czy twoje serce nie zabiło szybciej. Przy takiej dziewczynie "...i że cię nie opuszczę aż do śmierci" nabiera nowego znaczenia.





2. Związek '' Internetowy '' 



Znasz to uczucie, gdy w necie twój chłopak zasypuje cię komplementami, podrywa cię nieustannie i zachowuje się jak istny Romeo, a w szkole jego romantyzm kończy się na niewinnym "cześć"? Najwyraźniej jesteś w związku internetowym. Nawet siedząc obok siebie piszecie do siebie esemsy, a większość osób nawet nie wie, że w ogóle się znacie? Zmień to, bo życie to nie simsy i nie wystarczy nacisnąć ikonki, by zrobić dziecko. Jeśli nie wiesz więc, jakiego koloru oczy ma twój wybranek, za to wiesz doskonale jakiej emotki używa najczęściej, to coś się dzieje.
 

3. Związek '' Szpan ''

Związki opierające się na miłości to przeżytek. Teraz ważny jest hajs i popularność. Twoja połówka nie może być przecież plebsem. Nie ma air maxów w szafie, ani najnowszego iPhone'a w kieszeni ? Lepiej do niej nie podchodź, bo zarazisz się HIV-em. Nawet nie zasługuje na Twoje zaszczytne spojrzenie. Lepiej rozejrzyj się za kimś, komu robią zdjęcia, gdy przechodzi korytarzem. A gdy znajdziesz już swojego wybrańca w złotym mercedesie, róbcie sobie miliardy zdjęć i całujcie się na środku korytarza. A co, niech zazdroszczą!

4. Związek '' Pokaz '' 


Siedzisz sobie na ławce w parku, gdy widzisz obmacującą się parę. Na ich widok masz ochotę rzygnąć tęczą i srać serduszkami. Nikt Ci nie zakazuję się lizać ale nie musisz narażać na ten widok przypadkowych, niewinnych ludzi. Obnoszenie się swoim związkiem nie jest fajnie, więc lepiej nie wysyłaj sobie ze swoją połówką buziaczków w kościele, bo prawdopodobnie inni ludzie chcąc nie chcąc, pokażą Ci co dzisiaj jedli na śniadanie.

 Niestety...związki nie są dla wszystkich!

Dziękujemy Kacprowi i Sebastianowi za udział w naszych zdjęciach oraz Wiktorii za bycie najlepszym tłem i fotografem ;)

A TY JESTEŚ W TAKIM CHORYM ZWIĄZKU? A MOŻE SĄ TAKIE W TWOIM OTOCZENIU? KONIECZNIE PODZIEL SIĘ TYM Z NAMI W KOMENTARZU!



106 komentarzy:

  1. haha, ja czasami jestem ta z numeru 1, ale nie dosłownie :D a reszta zwiazkow w moim otoczeniu...nie mam pojecia, raz mi tylko mignela para nr 4 ale ja jakos nie zwracam uwagi szczegolnej na ludzi wokol mnie xD/K

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to trochę za wcześnie, ale mimo wszystko niektórzy są w "związkach". W wieku 11\12 lat.. Osobiście uważam, ze to żałosne i trochę za wczesne. Najczęściej to związki na pokaz. Hyhy, jak to brzmi, tego nie da sie nazwać związkiem.

    Post świetny, jak zwykle się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super post ;DDD

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu idealnie to okreslilyscie :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, kocham tego posta!!!1!!!11
    "To nie gówno, to twoja dziewczyna." <3
    Ogólnie irytują mnie te całe nastoletnie związki i czuję się serio odosobniona, kiedy wszyscy na korytarzu w szkole się przytulają i całują ;-; Życie samotnej foki bywa trudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie :D ten tekst rządzi :D
      Znam pare która jest w zwiazku number one :P współczuje koledze :P

      http://arienns.blogspot.com

      Usuń
  6. Wniosek z tego taki że jestem foka :)
    Te podane przykłady na serio wyglądają strasznie i są prawdziwe a to jest jeszcze gorsze 😐
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No, faktycznie nie ciekawe te "związki". Raczej nie kojarzę takich w moim pobliżu :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No i po raz kolejny ja jestem pod ogromniastym wrażeniem. Typy związków, które opisujecie są bardzo życiowe. Sam osobiście znam takich ludzi, szczególnie tych Internetowych - to jest prawdziwa plaga w dzisiejszym świecie! Na szczęście, w związku nie jestem, ale chyba najbardziej denerwujący byłby dla mnie taki "bluszcz". Ja sobie mega cenię przestrzeń osobistą i taka dziewczyna to byłoby dla mnie prawdziwe utrapienie! Pozdrowienia dla Wiktorii, Kacpra i Sebastiana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten post :D , a w szczególności zdjęcia do każdej scenki. Pasują idealnie ;) bardzo mądrze napisane!
    Zapraszam do siebie ;) .Nowy post z cukierkami <3. Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój związek jest jakby internetowy, ale wynika to z tego, że chłopak jest rok starszy i jeździ do szkoły w innym mieście, przez co spotykamy się tylko raz tygodniu, a tak pozostają tylko smsy i rozmowy na fb przez resztę ciągnących się tygodni :/
    Ogólnie pomysł na post jest świetny :) Już któryś raz zaglądam tutaj do Was, no i po raz kolejny stwierdzam, że Wasz blog jest po prostu genialny :D Można się mega pośmiać :D
    Z chęcią zostanę na dłużej :3 Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój związek nie zalicza się do zadnych, które wymieniłaś (chyba to dobrze).
    Bardzo fajny pomysł i mega humorystyczny post |!
    Pozdrawiam

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Post bardzo fajnie napisany z humorem!
    Podziwiam Waszą kreatywność :D

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Post bardzo fajnie napisany z humorem!
    Podziwiam Waszą kreatywność :D

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre! hahah ja jestem samotna, więc nie mam problemu :D
    pomocnania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Odetchnęłam z ulgą. Chyba ja i mój Narzeczony nie zaliczamy się do żadnej z tych grup. Juhu, nasz mały sukces. Osobiście nie spotykam dość często takich ludzi. Może dlatego, że nie rozglądam się naokoło za takimi, a wokół mnie staram się dość mądrze i rozsądnie dobierać przyjaciół, że osobniki z wymienionych 4 punktów nie mają miejsca wśród moich znajomych. :)
    Jednak fakt - tacy ludzie potrafią być uciążliwy. Na amory jest czas w domu, niekoniecznie każdy przechodzeń chce to oglądać.
    Pozdrawiam. :)

    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie i zabawnie opisane! :D na szczęście nie zaliczam się z moim facetem do żadnych :) ale dobrze wiedziec, czytac i miec swiadomosc tego:)

    Proszę o kliniecie tutaj oraz...:))
    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah, jezu punkt 4, serio czasami jak widze takie pary to sie z domu nie chce wychodzic

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dobrze napisane, jak zwykle z resztą :) teraz dużo jest takich związków na pokaz
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście nie jestem w żadnym z wyżej wymienionych związków. Ale dobrze te opisałaś :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. TO NIE GÓWNO, TO TWOJA DZIEWCZYNA... mistrzowski tekst XD
    Uwielbiam pary, gdzie dziewczyna w tramwaju siedzi chłopakowi na kolanach i mlaskają ślimaka ;_; cudowny widok... a jaki dźwięk! Z samej głębi gardła... tfu! serca! Przecież to miłość!
    Co raz więcej tych toksycznych związków na ulicach, a mniej normalnych ludzi, którym wystarcza spacer za rękę, bez narażania ludzi na wychylanie się do kosza. A szkole korytarze podbijają typowi szpanerzy: szkolna Barbie i jej wierny Ken u boku... uroczo ;-; trochę szkoda, że ze związków robi się... takie nic...

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny pomysł na post. Ja póki co jestem samotna i dobrze mi z tym :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie prawdziwe. W życiu spotkałam ludzi, którzy byli w każdym tego rodzaju związku. Współczuję z całego serca. Nienawidzę kiedy ktoś praktycznie 'uprawia miłość" w miejscu publicznym, trochę wstydu błagam. A związek internetowy to w ogóle jakaś plaga spotkam się z tym na okrągło!

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nie byłam z nikim w związku i nie czuję się przez to źle :p Na moje szczęście nie spotkałam się raczej z żadną z przedstawionych u góry par ;) +świetny pomysł c:
    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne przedstawienie związków, trochę humorystyczne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. "Zmień to, bo życie to nie simsy i nie wystarczy nacisnąć ikonki, by zrobić dziecko" dziewczyno, masz Nobla za to stwierdzenie XDD
    Moja koleżanka jest mistrzowska - dwa typy na raz... a myślałam, że to nie możliwe!
    CAŁA szkoła wie o ich związku. W głębi serca chyba ją to cieszy.
    Patrząc na nią, od razu odechciewa mi się chłopaka ._.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż dziś najczęściej to związek internetowy i na pokaz. A tak to bardzo ciekawy post
    Pozdrawiam :)
    http://myuncanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka .... to wasz ukochany burzulaz ..... Trafne spostrzeżenia dotyczące związków .... Ale zapomnieliscie o jeszcze jednym typie związków .... w tym gdzie jedna osoba jest tak głupia ze jest w związku z jakimś palantem Ale I tak go kocha ....... podsumowując... jesteście zajebistymi pisarzami i blogerkami ...... maffashion może się schować !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, fajnie napisane :D Szczere i prawdziwe ;)
    Zapraszam na nowy post ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahahah ten post mnie wzruszył, jednak jest jeszcze taka osoba, która myśli tak jak ja!
    Niektóre związki są naprawde okropne..
    Może wspólna obserwacja? :))
    Daj znać u mnie :* http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe fajnie to napisałyście... szczerze mowiac taka prawda! nie ma nic głupszego niz internetowe zwiazki.. albo co zgroza zwiazek dla szpanu..

    pozdrawiam was :****

    OdpowiedzUsuń
  32. fragment o gównie i dziewczynie wygrywa wszystko
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahahaha genialny post :D
    Związki internetowe są takie cudowne :DD A związki na pokaz... nie am chyba nic głupszego :D
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha :) Ja nie byłam żadnym z tych związków . Cieszę się że pokazujecie jak wyglądają takie związki teraz ;)
    Śliczne zdjęcia i genialny post <3

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na szczęście jestem w (tak przynajmniej sądzę) normalnym związku. I muszę przyznać, że ciężko czasem się powstrzymać przed np. pocałunkiem w publicznym miejscu. No ale to tam... Chyba najgorszy typ z tych czterech to internetowy, bo to tak, jakby go nie było.
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Związek ''pokaz'' jest u mojej koleżanki i kolegi z klasy. ;-; Serio,ale żeby się obmacywać na korytarzu w szkole.Nie całować, OBMACYWAĆ.

    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ha ha! Super post! :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahaha!
    Świetnie przemyślany post i nieziemskie zdjęcia!
    Hahahaha! Na prawdę MEGA!!!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są mega ! Genialny post i pomysł na niego. Sytuacje przedstawiłyście bardzo realistycznie i dość humorystycznie.
    Pozdrawiam !
    weronikabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia są mega ! Genialny post i pomysł na niego. Sytuacje przedstawiłyście bardzo realistycznie i dość humorystycznie.
    Pozdrawiam !
    weronikabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post dziewczyny! :D
    Zapraszam o nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę że twoi znajomi mają wiele dystansu do siebie,haha:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  43. SUper pomysł na post! :) miłęgo dnia

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysłowy post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteście tak pozytywne że aż daję obs :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Strasznie ładna jakość zdjęć! <3 jaki to aparat?

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że robimy zdjęcia telefonem :)

      Usuń
  47. Super zdjęcia! Pierwszy opis mnie rozwalił hahahah <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł! Podziwiam za kreatywność :)
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha, świetnie to przedstawiliście :D chyba mój związek nie pasuje do żadnego :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  52. O! Zgrabnie napisane, szczególnie o związku internetowym!
    A z tym związkiem na pokaz, to chyba w tę kategorię można by wrzucić również ludzi, którzy po jednym związku szybko wskakują w kolejny, żeby pokazać byłemu partnerowi, jacy to nie są szczęśliwi!

    Tylko to "gówno" z pierwszego zdania zamieniłbym na "zbutwiały liść", bo jak na początek post razi buntowniczością nastolatek! Chociaż może to dobrze, nie wiem jaką macie politykę targetową xd

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, a czy w moim otoczeniu są takie związki albo ja sam któryś tworzę? Nie wiem, chybaaaaa nie... Może na studiach już ciężej takie rzeczy zaobserwować? Ja sam czasem wyzywam swoją Dziewuchę od "kobiety-bluszcz"...

      Usuń
  53. haha swietny post :D
    mysle, ze ja ze swoim partnerem tworzymy zwiazek na zasadzie "wspolpracy" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hahah śmieszny... Post :-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  55. Przyznaję, że bardzo ciekawy pomysł na post i jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam! Każdy z tych związków, no cóż, nie jest najlepszy, ale wydaje mi się, że chyba najgorszy już to jest ten pierwszy :/ uzależnienie się od kogoś, nie jest fajne.
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam waszego bloga, jest zdecydowanie inny, nie boicie się pokazać, że jesteście inne, szalone. Macie dystans do siebie i bardzo mi się to podoba! :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. W tym momencie powiem "jak dobrze być singielką" :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdecydowanie para którą ja nazywam "połykające się zwierzęta" mowa tu o całuśnych i pokazowych to chyba najgorszy typ.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  59. Mega rozwinęłyście bloga! Pamiętam jego początki. Design, świetne posty i zdjęcia. To się ceni! Pozdrawiam ♥
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Haha ''samotna foka'' xd

    Poklikałabyś w linki? Będę wdzięczna! ;*
    http://designchanel.blogspot.com/2015/11/s-h-e-i-n.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post! Uśmiałam się czytając niektóre typy! Dużo aktorstwa w zdjęciach!
    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. O matko! Świetny pomysł na bloga! Te zdjęcia :o szok! Bardzo ale to bardzo ladny blog! Dziękuję za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety nie jestem jeszcze w związku, ale często spotykam się z związkami " na pokaz" ☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  64. Spotykam się z takimi osobami co mają związek ,,szpanera" lub ,, internetowy" nie jestem ani za jednym związkiem ani za drugim. Jedynie współczuję tym osobą bo nie wiedzą co to jest prawdziwa miłość. :C
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety ale takie związki istnieją ;/ dodałabym jeszcze z przyzwyczajenia i z nudy - znam takie przypadki niestety ;/ Co do ostatniego punktu to można dwojako interpretować, bo związków na pokaz nie lubię, publicznego obmacywania się, też nie. Jednak uważam że para nie powinna się wstydzić i mieć oporów do trzymania się za rękę czy obdarowania się mały buziakiem w miejscu publicznym


    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. To nie gówno, to twoja dziewczyna. Rozwlaiłyście mnie tym XD
    ten pierwszy rodzaj jest chyba najgorszy
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. To takie prawdziwe haha Super pomysł na post! Uwielbiam Was:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  68. Wasze posty są prześwietne! Aż sama się mordka uśmiecha, a niektóre Wasze teksty, choćby ten, który wszyscy wspominają, sprawiają, że po prostu się śmieję. Zdjęcia tylko dopełniają efektu.
    Czy trafiłam na któryś z tych związków? Raczej nie albo egoistycznie nie zwracam uwagi na ludzi. Lubię mieć przestrzeń osobistą, więc pierwszy odpada. Drugi - zwykle jestem przeciwniczką technologii. Reszta... raczej nie potrafię okazywać uczuć, hah.
    Single rządzą!
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia bardzo fajne i pomysłowe :) a co do związków to dużo w tym racji, najwięcej chyba jest tych na pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ciekawy post. Niby to śmieszne, ale jak się głębiej zastanowić, to przecież na każdym kroku można spotkać tego typu związki. Cóż, każdy robi co chce ze swoim życiem, jednak czy takie związki mają sens?
    http://zadumam.blogspot.com/
    http://jannaphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny i orginalny pomysl na post !!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny i orginalny pomysl na post !!!

    OdpowiedzUsuń
  73. haha dobre :D
    zaobserwowałam :))
    oj.. są takie związki, są, w moim otoczeniu występują chyba wszystkie niestety..

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Super post, to prawda związki nie są dla wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten pierwszy zdecydowanie najlepszy :D
    ŚWIETNA NOTKA ^^

    http://saaraa-ssarra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne pokazane i ta foczka :)
    Zapraszam :)
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. haha to prawda
    Zapraszam:http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. haha to prawda
    Zapraszam:http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Uśmiałam się czytając ten post :) Świetnie pokazane jak jest naprawdę hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziewczyny, to co robicie jest świetne. Aż brak słów, żeby opisać wasze posty :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Czytając to chce się śmiać, ale niestety... Takie związki istnieją i byłam paru z nich świadkiem :D macie naprawde wiele super pomysłów na posta ;) http://sandraahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Hahahaha genialne podsumowanie związków xDD

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie opisanie związki XD
    Cóż ja jestem samotną foką XD
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  85. Haha, świetny post :D nieźle się uśmiałam jak go czytałam :)
    Ja to "samotna foka" :P
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  86. Hahaha jaki super ciekawy pomysł na post! :) Ale z tego co wiedzę, wszystkie Wasze posty różnią się pomysłem od innych blogów - super sprawa! :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetnie to pokazałaś!
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny post. Dzięki za dodanie uśmiechu na twarzy :) Niestety niektóre sytuacje są prawdziwe, jak ta szpan :<

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  89. oj w otoczeniu jest aż za dużo internetowych związków ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. U mnie w klasie jest coraz więcej związków. .. Nie uważam to za nic złego. ..
    Jednak jak patrzę na osoby z którymi są. .. Tracę wiarę. ..
    Jak patrzę ile oni się znają. .. Tracę wiarę. ..
    Jak można się znać 2 tygodnie i być parą? !
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem przerażona. Gimbazo, Wy tak na serio? oO
    Ja jestem z tego pokolenia gdzie żadne z tych 4 typów nie miało miejsca. I niektórych nie rozumiem i dziwię się, że macie takie osoby wokół siebie.... SZOK.

    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ostro ale faktycznie trafia w sedno. Z tym, że z tą miłością na pokaz to nie zawsze jest tak, że jak ludzie sobie okazują miłość by komuś się pokazywać. Czasem po prostu dawno się nie widzieli. Ale jeśli to jest zasada to fakt nie lubimy tego.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. U mnie w szkole jest taki jeden szpanerski 'związek'... niestety. Ja tego kompletnie nie rozumiem.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetnie opisane. Rozwaliły mnie pierwsze dwa zdania w części "bluszcz" :,)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetnie napisałaś ;) Super post !
    Pozdrawiam ;)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń