27 lis 2015

4 typy osób, który każdy ma w klasie.

Już od szkolnych lat, ludzie dzielą się na różne typy- niektóre mniej irytujące, inne bardziej. Każdy jest inny. Istnieją jednak takie typy osobowości, które są po prostu jak plagi- atakują każdą klasę. Przedstawimy wam 4 najbardziej charakterystyczne typy, które każdy ma w klasie.

1. Kujon


Znacie tego lizusa z pierwszej ławki, który zgłasza się co kilka sekund wydając przy tym dziwne odgłosy Ja wiem ja wiem ? Taki osobnik posługujący się slangiem pseudonaukowym znajduję się chyba w każdej klasie. Dla niektórych nauczycieli wydaję się na tyle irytujący, że mówią A może ktoś inny.. Dla innych jest to uosobienie przykładu dobrego ucznia. Jednak inni uczniowie zdecydowanie go nienawidzą - no chyba, że daję przepisać zadanie, co jednak zdarza się rzadko. Jeśli chodzi o jego wygląd zewnętrzny, najbardziej charakterystyczne są oczywiście okulary po dziadku i idealnie wyprasowana przez mamę koszula włożona w spodnie. Kujoni przed wszelkimi klasówkami rozpaczają jak to nic nie umieją, ale kilka dni później okazuję się, że dostali 5. Jak tu ich nie kochać? Poza tym, nawet jeśli spalił mu się dom, umarł dziadek, a on przeszedł amputacje nogi i tak przyjdzie do szkoły. Jedyną kobietą w życiu kujona jest mamusia oraz pani wychowawczyni. Smutne, ale prawdziwe. Poza tym, kujoni są zabawni niczym Karol Strasburger.






2. Dres


Dres to nie luźne spodnie na wf. Dres to stan umysłu. Znajdziecie go w ostatniej ławce, a rozpoznacie po chamskich i sarkastycznych tekstach w stronę klasy i nauczycieli. Żyje zazwyczaj w grupce, słucha rapu z głośników oraz nosi szerokie bluzy z kapturem. Niestety, nie świeci zazwyczaj inteligencją, a jego słownik ogranicza się jedynie do przekleństw. Jeśli jednak trzeba wytłumaczyć coś ważniejszego, a rozmowa przechodzi na wyższy poziom, posługuje się uniwersalną formą rozmowy, jaką jest wpierdol. Z dresem lepiej więc nie zadzierać.

 3. Plotkara 



To typ dziewczyn, które przychodzą do szkoły tylko po to, aby dowiedzieć się kto z kim, po co i dlaczego. Czasami można odnieść wrażenie, że plotkowanie jest dla nich niczym tlen. Liczysz na to, że dotrzymają sekret? Niestety, prędzej babcia nie zaproponuje ci obiadu. Jakby tego było mało, są wszędzie. No cóż, gdyby plotkary umiały latać, większość szkół byłaby lotniskiem...Szkoła jest więc jak Gra o Tron lub meksykańska telenowela, nigdy nie wiesz komu możesz zaufać..Pojawiają się na wszystkich dyskotekach szkolnych, jednak nie po to, aby tańczyć. Kiedy ty świetnie się bawisz, one siedzą w kacie i szepczą o tym, że w tej sukience wyglądasz grubo, a twoja twarz bez makijażu wygląda jak gówno. 

4. Lachon 


Szukajcie ich w toaletach szkolnych. Nie gwarantujemy jednak, że je znajdziecie. Schowane są najczęściej pod grubą warstwą podkładu, różnych szminek, cieni, cementu i lakieru do włosów. Mimo, że przez tapetę ważą już o pół tony więcej, ciągle jest im mało. Na każdej przerwie więc, niczym jak na promocji w Lidlu, biegną do toalety, by poprawić swój makijaż oraz posklejany tapir na włosach. Po swojej udanej metamorfozie i po wypowiedzeniu kilkadziesiąt razy magicznych słów cholera, jak ja wyglądam!? zmieniają się w królowe instagrama, strzelając sobie tysiąc fotek z podpisem ah, taka ja nie pomalowana...Lachony najczęściej nie mogą popisać się inteligencją, jednak z ich umiejętnościami szpachlowania z pewnością dostałyby się do każdego technikum.

Macie takie typy osób w klasie? A może jesteście jednym z nich? Podzielcie się z nami w komentarzu ;]  

58 komentarzy:

  1. Hiohio ^^
    Jestem chyba częściowo kujonem, bo moje koleznaki zawsze odpisują ode mnie zadania, i też rozpaczam , że nie umiem, ale to zamierzony zabieg żeby inni nie ściągali :)
    Szczerość przede wszystkim :)
    I nie zgłaszam się na lekcjach, najlepszy czas na obgadywanie ulubionych bohaterów serialowych i książkowych :)
    No więcten tego :p
    A pozostale typy oczywiście, że muszą być w naszej klasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba tylko kujona, reszta jakoś tak na minimalnym poziomie, więc chyba mam spoko klasę :D Za to w gimnazjum bylo strasznie pod tym względem/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. MACIE COŚ DO KAROLA? XDDDD
    Te gify są świetne, serio.
    Ja bym jeszcze dodała dwa typy:
    - szara myszka, która z nikim nie gada i na każdej przerwie siedzi sama na korytarzu zabijając ludzi wzrokiem
    - niski chłopczyk, który chyba nigdy nie będzie miał mutacji, którego życiowym celem jest, aby "zaruchać", to właśnie ten typ raczy wszystkie dziewczynki najgorszymi podrywami
    ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheszky ^^
    Nie ma to jak piątkowa poprawa nastroju na Waszym blogu :D
    Zacząłem się zastanawiać, czy mam takie typy w klasie i w sumie stwierdzam, że tak! W sumie zawsze miałem, nawet w moim dziwnym liceum... Ogólnie, bardzo ładne gify :) Szczególnie Liseł wymiata z tym fu*kersem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak... niestety mam sporo dresów... same hejty.
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po szkole spotykasz takich ludzi w pracy i tak całe życie użerasz się z debilami :/
    Fajny pomysł z tymi ruchomymi grafikami, szkoda tylko że nie zrobiłyście tego w dzień, wtedy wyszłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie nie każdy ma takie osoby! hah :D U mnie nie ma ani kujona, ani plotkary ani tych innych :D hehe :D Całe szczęście :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wsze posty zawsze są bardzo pomysłowe i miło się je czyta :) zgadzam się - u mnie w klasie są takie osoby :/ Najgorsze moim zdaniem są te plotkary. Co byś nie zrobił/a oni/e są od razu poinformowani! :// świetne gify :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dochodzą jeszcze aspołeczne nerdy, czyli dwie dziewczyny, które nie rozmawiają z nikim innym w caaaaaałej szkole, jak tylko z sobą. Kurtki chowają codziennie rano do plecaków i pierwszy wybiegają ze szkoły, byle tak, zeby nikt ich nei zauważył.. a może są po prostu tajnymi agentkami :o Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, jak zwykle poprawiłyście mi humor. Dobrze, że nie noszę okularów i nie lubię się zgłaszać, bo dobrze się uczę (ale daję spisywać!) i mam słabość do koszul w kratę zapiętych pod samą szyję (miłość do kołnierzyków)... włożonych w spodnie.
    Trzymajcie się, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, no cóż, wydaje mi się, że częściowo jestem kujonem według Waszego podziału. Fakt, wydaje mi się, że dość mało umiem, rozpaczam, a potem mam piątki :D Aczkolwiek myślę, że osób z jedną cechą - z tych co wymieniłyście jest - mało. Niektórzy posiadają po części trochę każdej z nich, niektórzy do żadnej się nie zaliczają :P Dlatego nie lubię określenia typ człowieka... Aczkolwiek wykonanie postu jak najbardziej zabawne - zresztą - jak zawsze :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha :D świetny post i najbardziej śmieszy mnie animacja z lachonem :D.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :D Niestety u nas w klasie mamy takie podziały, ja nie należe chyba do żadnego podziału ;D
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha :D ale fajne too :D

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej klasie znajdziecie wszystkie z powyższych ;-; najgorszy jest piskliwy głosik wytapetowanych lasek na widok chłopaka w spodniach węższych noż moje ;-;

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha :D
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha dokładnie! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha w moich poprzednich klasach był każdy typ . Teraz na szczęście jest chyba tylko kujon ale do sie z nim pogadać i wgl :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze? Nie przepadam za szkolnymi toaletami. Głównym powodem mojej niechęci to tych pomieszczeń są pierdyliardy dziewczyn, które się w nich znajdują. Kurde, przejść się normalnie nie da! Ciągle stoją przed lustrami, torby mają położone w umywalkach (może muszą je wyprać?)... Chaos i destrukcja. I jeszcze taka chamówa, która komentuje innych...

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyno rozwaliłaś tym postem system :D
    Kujona, Plotkarę i Lachona znajdę w swojej klasie, ale z dresem mam jakiś problem ;p Czyli jednak są wyjątki od reguly w tym przypadku :D Nie wydaje mi sie, bym sama należała do któregoś z tych 4 typów :D
    Pozdróweczka i zapraszam http://further-life.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Temat niby wszystkim znany, ale super pomysł na wykonanie (kolejny hahahah), naprawdę podoba mi się Wasz styl pisania postów :)
    _________________

    http://myfandomsneedme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem kujonem ;') Pani na polskim już mnie do odpowiedzi nie chce brać, aż wstyd. Post super - jak wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w klasie chyba nie było żadnego z tych typów, wszyscy byliśmy raczej normalni :D
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja klasa to głównie plotkary. Potrafią wszystkich zniszczyć...
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super te gify! ja sama niestety nie umiem takich robić :/

    OdpowiedzUsuń
  27. E tam. Przecież nie każdy dobry uczeń od razu musi być kujonem. Zdecydowanie się z tym nie zgodzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Bradzo fajny pomysł na bloga :)

    Zapraszam do mnie : http://everything-about2style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do tych typów to się zgodzę. Ciekawy post :)
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha świetny post i gify! :D
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post :). Moja klasa jest spoko, raczej nie znajdzie się żadnego z wymienionych typów. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie znajduje sie jeden kujon i dwie plotkary :D
    Poza tym jest u mnie w klasie taki chłopak, który raz na ruski rok cos powie, ma obrzydliwy (wybaczcie chłopcy, jesli ktoś też cos takiego ma) taki kosmyk włosów i ciągle ma na sb swój dres - chyba się z nim ochajtał.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  33. http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dodać jeszcze że świetny blog + sorka za sam link : /

      Usuń
    2. Haha, świetna, dużo mówiąca o komentatorce i komentarzu pomyłka :D

      Usuń
  34. Jestem typem zupełnie innym niż tutaj co podałyście, ale fakt faktem, w 3/4 macie rację. :)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam również do siebie. http://aiharouis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie zrobiona notka! Osobiscie z takimi stereotypowymi typami spotkałam się tylko z numerem 3 i 4 ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham tego bloga, piszecie tak inaczej, jest czasami się z czego pośmiać

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Poza dresem posiadam wszystkie typy xD Szczegolnie tego lachona cudownego naprawde swietnie to pokazalas jedna laska z mojej klasy na kazdej lekcji naklada tak krem na twarz a na przerwach daje sobie ekstra podklad.. nie wnikajmy. Kujony wymiataja! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahah zgadzam się! c; Jest jeszcze wiele więcej typów ludzi w klasie, które można wymienić, więc liczę, że kiedyś pojawi się druga część ;D
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Hahaha prawda!!!
    Ja dopisałabym jeszcze osobę, która ciągle dostaje 1... W sensie taki ktos to ma totalnie szkołe w czterech literach :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj dziewczyny, muszę chyba Wam "dać liścia na odmułkę" za mocno przewidywalne zestawienie. Gdzie się podziała ta zaskakująca iskra, nieprzewidywalny element, świeża wartość dodana? Jest poprawnie i tylko tyle! Żeby nie było zbyt surowo - spory plus za .gify!

    Tymczasem chciałbym porwać do siebie Agrafkę, gdyż popełniłem krótkie opowiadanko! :v

    http://www.kulturaifetysze.blogspot.com/2015/11/opowiadanie-swierszcz-i-trzy-palce.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Na razie jest początek mojego studiowania, więc nie wiem czy są takie osoby. Nie rzuciły mi się jeszcze w oczy i mają szczęście. :D
    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział! www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hahahaha!!!!! Świetne spostrzeżenia dotyczące typów osób w szkole .A szczególnie dotyczące lachonów.......... W 100% się z wami zgadzam !!!! Wgl zgadzam się ze wszystkimi typami!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mimo wszystko z nich wszystkich najgorsze są dresy i plotkary :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajnie to przedstawiłaś. Uśmiałam się. :) Faktycznie jest dużo takich osób, ale myślę, że tylko w skrajnych przypadkach nie da się w ogóle normalnie z taką osobą porozmawiać, więc nie jest źle. Pozdrawiam, annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hahaha, fajnie to pokazałaś. Świetny post..taki inny niż wszystkie <3!

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie w klasie jest lachon haha.
    Którego nie cierpię. Świetny pomysł na post.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Można powiedzieć, ze jestem kujonem matematycznym, bo zawsze znam odpowiedź a pani ,,mówi, a moze ktoś inny..?'' xD Ale mam 4 :D Ale zawsze siedzę w ostatniej ławcze, bo tam najlepiej i nauczyciel mnie nie widzi. :P
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie lubię takich osób , w szczególności kujonów i dresiarzy haha <3 Mega bloggggg :*
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na mym blogu :* : http://nataliaxxxsmile.blogspot.com
    Obserwuję was <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post! :) Niestety, chyba każdy z nas ma, lub miał, takie osoby w klasie. :D Ja na szczęście nie jestem żadnym, z wymienionych typów. :P

    Pozdrawiam, Angie

    OdpowiedzUsuń
  50. Tytuł powinien brzmieć "4 typy osób, które kazdy ma klasie". Nie żebym się czepiała :D
    W kazdym bądź razie post - życiowy. Kto nie spotkał tych ludzi miał chyba nauczanie domowe. Nie wyobrażam sobie pójścia do szkoły, siedzenia w ławce i nie spotkania takich gatunków. Dresiary można spotkać stosunkowo rzadko. Dresów? Znacznie częściej. Plotkara to po prostu podgatunek człowieka. Jasne, każdy z nas plotkuje (faceci też), ale jednak takie ciągłe napierdzielanie o innych jest już wkurzające i gnębić nalezy takich ludzi.
    Lachon.... Bo ja wiem, do niektórych rzeczy trzeba po prostu dorosnąć. Nie toleruje takie strojenia się w gimnazjum, średnio reaguje na to w pierwszych klasach liceum/technikum, ale potem? Człowiek dorosły może robić to, co chcę. A o ładny wygląd trzeba dbać.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Powiem szczerze, że u mnie w klasie nie ma wszystkich tych osób :D Albo może są, tylko o tym nie wiem ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Padlam! Pod grubą warstwa pudru! Fajny post!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam chyba w klasie każda z tych osób, ale ten "kujonek" u mnie to moja najlepsza przyjaciółka :*

    little-princess12.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń