16 paź 2015

#1 Wspomnienia z wakacji - Kolor fest

Siemka! Wszyscy wokoło ciągle piszą o tej jesieni. Nasza natura buntownicza jednak nie pozwala nam na robienie tego samego, dlatego dziś zabieramy Was w podróż w czasie do wspomnień ze słonecznych wakacji. Mamy dla Was więc post o naszej przygodzie oraz kilka zdjęć :)


Ten dzień był niesamowity! Po raz pierwszy po jakiś 2 latach znajomości spotkałyśmy się razem w Zielonej Górze, a nie w naszych rodzinnych wiochach. Jednak przytłoczyło nas to miasto i ciężko było się odnaleźć. Delikatnie ujmując, nasza orientacja w terenie nie idzie w parze z inteligencją.
Dzień zaczął się od zjedzenia w McDonaldzie. Poszłyśmy na górę, którą miałyśmy całą tylko dla siebie. Było tam jak w liniach lotniczych pierwszej klasy. To nie koniec atrakcji! Miałyśmy nawet swoją własną sprzątaczkę- Panią Ewę. Niestety Pani Ewa nie była szczególnie zadowolona ze swojej wypłaty, więc wychujała szefa i sprzątnęła tylko dwa stoliki. No, ale kto bogatemu zabroni ? Zanim wyszłyśmy z naszych linii lotniczych pierwszej klasy, wszedł jakiś Pan z dzieckiem. Kiedy dziecko prawie spadło z foteli krzyknął '' Kurwa.. Kotku ! ''. Podobają nam się jego metody wychowawcze...







Jednak nasza podróż MZK była porażką życiową. Szczególnie zapytanie pewnego Pana [ którego nie Pozdrawiamy ! ] o miejsce przystanku niedaleko CRS-u. Zapewne ten Pan stał w kolejce za tłuszczem, kiedy Bóg rozdawał słuch. No, ale cóż! Bądźmy tolerancyjni ! Tolerancja to w końcu podstawa naszego jakże pięknego narodu. Jest też inna prawdopodobna opcja - Nasza zajebistość tak onieśmieliła tego Pana, że mu mowę odebrało. Tak, to na pewno to. Tak więc po wielu zmaganiach i przygodach w pocie i krwi dotarłyśmy na parking CRS-u. (Pomijając to, że wyszłyśmy na innym przystanku) Podróż to nie był jednak ostatni problem. Nie mogliśmy nigdzie znaleźć proszków, więc w końcu Klaudia [ BO AGATKA TO CIPKA ] zapytała o to jakieś gimbuski. Odetchnęłyśmy z ulgą na widok kolejki liczącej 37264 osób. A jednak posuwałyśmy się w całkiem przyzwoitym tempie. Kiedy jednak usłyszałyśmy cenę nie było tak wesoło. 15 zł za trochę proszku w woreczku. Serio? Ostatecznie kupiłyśmy dwa proszki, które jak nie trafiały do oczu to do gęby. Wyrzuty były najlepsze, mimo że było to jakieś 5 sekund dobrej zabawy.


 Najlepsze było stanie w tłumie i czucie jak ktoś ci wbija łokieć w brzuch lub przeciska się depcząc ci po stopach. To jest po prostu to, co kochamy. A co było najzabawniejszą częścią dnia? Facet tańczący jak do piosenki '' HERA KOKA HASZ LSD ''. Zresztą miał minę tak przymuloną, jakby wciągał ten proszek nie znając jego prawdziwego przeznaczenia. Ale nie śmiejcie się. Może miał schizofrenię? Tak czy inaczej mina Agrafki była bezcenna kiedy z jednej strony ocierał się owy przymuł, a z drugiej grubas w okularach. W jej oczach było widać błaganie, ale niestety było za późno by ją odratować. U Liseła było bardziej kolorowo, bo ocierał się o nią jakiś 30 cm wyższy facet, który był całkiem przystojny. Na końcu siedziałyśmy pod biedronką jak żule, gdy jakiś chłopak obsypał nas mąką [ no bo komu chciałoby się wydawać tyle hajsu na te proszki skoro obok była biedra ? ]. Tak właśnie zakończył się szalony dzień '' Orzewianki VS Miasto.


Mimo tych wszystkich faili, które nas spotkały, uważamy ten dzień za udany i chętnie wybierzemy się na kolejną taką imprezę! Wszyscy organizatorzy mogą się odzywać w komentarzach. 
P.S. Post dedykujemy dziewczynom, które nie wysypały na siebie ani grama proszku i czekały, aż ktoś do nich zarwie!
A wy byliście kiedyś na kolor feście ?
Jeśli tak jak się bawiliście ? 


107 komentarzy:

  1. Nie byłam xD Szczerze to nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje ;p Niezorientowana ja ;-;
    W każdym razie, widzę, że się świetnie bawiłaś ^^
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, przegapiłam tegoroczną imprezę, która był organizowana tuż pod moim nosem i bardzo żałuję :/ może wybiorę się za rok, bo wszyscy bardzo zachwalają :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W wakacje była u mnie w mieście taka impreza, z okazji Juwenali. Świetnie się bawiłam, szkoda, że nie byłam przygotowana na te wszędzie fruwające proszki, ubrałabym sie inaczej. :) Na drugi dzień było wielkie szorowanie ubrań, głównie skórzanej kurtki i torebki, ale było warto. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam iść, ale nie mogłam..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie, to w tym roku po raz pierwszy dowiedziałem się o tej imprezie gdzieś w Internecie i w sumie nie do końca kumam ideę tej imprezy, ale wydaje się fajna! Pochwalę Was jeszcze, bo w cudowny sposób to opisałyście, zwłaszcza tę podróż, tak artystycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? My też tego nie kumamy :D Ale zabawa jest fantastyczna ;>

      Usuń
  6. Wow! W przyszłym roku na pewno wybiorę się na kolor fest! :D
    Pozdrawiam!
    mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam pojechać na takie wydarzenie, ale jakoś nie miałam z kim :( Może jak będzie jeszcze w maju takie wydarzenie to się wybiorę w Polsce. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa już dzisiaj na blogu! Zapraszam. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nigdy nie byłyśmy na takim festiwalu chociaż miałyśmy zamiar się wybrać do Wrocka, ale zabrakło czasu :) Co powiecie na wspólną obserwacje? jak coś to zacznijcie ( Ps. napiszcie jak wam się podoba bo to na nas dużo znaczy) ♥ http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji być na tego typu festiwalu, ale czas pokaże. Może w przyszłym roku w końcu mi się uda :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie brałam w nim udziału w tym roku niestety, ale w przyszłym mam zamiar :)
    Zapraszam do mnie: zagulaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie bym się wybrała na takie wydarzenie i nie ma co narzekać na grubasów w tłumie. To normalnie, że będą tam różni ludzie, a chyba w tego typu wydarzeniach właśnie o to chodzi, żeby się "zjednoczyć", poczuć świetną atmosferę i zamiast oceniać innych, to po prostu się razem z nimi bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację atmosfera jest świetna ! I nikt tu nikogo nie ocenia czy krytykuję ogólnie cały nasz blog powinien byc traktowany z dystansem ;)

      Usuń
  12. Musiało być naprawdę bardzo fajnie :)
    świetnie wyglądacie :))
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też byłam w tym roku, było mega
    zapraszam, nowy post
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na kolor feście, ale jak najbardziej mam zamiar się wybrać! :) Co do bloga to super piszecie. Uśmiałam się, czytając tą notkę. :D
    Oczywiście obserwuję! Mogę liczyć na to samo? :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna notka! :* obserwuje :)
    xshandy.blogspot.com
    biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest sesja zdjęciowa:)
    byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dała pozytywną ocenę w linku poniżej:* z góry dziękuję!
    http://ddob.com/blogbook/id/4569/unusual-vogue

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęsknię za wakacjami :(
    Dobrej Nocy życzę!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj jak ja tęsknię za wakacjami! ;c U mnie też w tym roku był festiwal kolorów w Kato, ale niestety nie mogłam ;/. Mam nadzieje, że w przyszłym roku mi sie uda! Świetne wspomnienia i zdjęcia <3

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 zdjęcie *-*
    masz rację, za dużo tych postów o jesieni, wszędzie jesienne inspiracje itp. itd.
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeejku musiało być megaaa!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam,a zawsze się wybierałam haha :) Śliczne zdjęcia , musiała być świetna zabawa :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze chciałam pojechać na kolor fest! :)

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, nigdy nie miałam okazji być na takim festiwalu, ale mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor fest z mężem - zachciało się mi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam na festiwalu kolorów w Poznaniu, to praktycznie to samo
    z tym że chyba za 30 zł miałam 6 proszków ;) oczywiście też miałam
    jeden w ustach, mój chłopak zamiast uderzyć mnie proszkiem w twarz
    trafił do mojej śmiejącej się otwartej buzi, i tak plułam na różowo. Smak potworny
    jak mąka albo sproszkowana świecówka ;)
    pozdrawiam cieplutko myszki :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie byłam, ale w tym momencie chciałabym pojechać XD
    (chociaż w sumie nie ogarniam idei festiwalu)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że opisałyście taki ciekawy dzień a nie o jesieni o ty co u Was teraz tylko o tym co było. Ja niestety nie mogłam się wybrać na festiwal kolorów a z tego co opisałyście to było super i zatęskniłam za wakacjami. Śliczne zdjęcia.Obserwujemy?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie byłam na takim wydarzeniu , ale chciłabym bo wydaje mi się że to super zabawa ;)
    świetne wspomnienia z wakacji
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Przedostatnie zdjęcie cudowne *.*
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze chciałam się na to przejść ale kiedy było w moim mieście to mnie nie było w Polsce ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale bym chciała pojechać na takie coś! :(

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze chciałam tam pojechać ;D ale jeszcze nie miałam okazji.
    Zapraszam -> http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też chciałabym kiedyś pojechać na taki festiwal kolorów,fajnie wspomnieć sobie wakację.Dziękuje za ko u mnie i zapraszam na nową notkę.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Festiwal Kolorów - z wielką niecierpliwością czekam na dzień, w którym i mi uda się wziąć w nim udział. :)
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/tropically.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post. Lubię twojego bloga. ;)
    Zapraszam do mnie: http://stories-stay-with-us-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, ja miałam jechać na kolor festa, ale coś nie wypaliło. W następne wakacje będę :V
    http://dariaa-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super sprawa, taki kolor fest :) Jeszcze nie miałam okazji w takim uczestniczyć, ale dopiszę to do listy moich życzeń :D (tak, mam taką listę...xdd)
    Po prostu zakochałam się w waszym stylu pisana - rozwalił mnie kompletnie ten tekst :) Za taką dawkę dobrego humoru obserwuję i będę wpadać częściej!

    3majcie się!
    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nigdy nie byłam na kolor fescie ;( miałaś bardzo ciekawe wakacje ;P
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja byłem, aczkolwiek nie dostrzegam w tym nic ekscytującego. Łaaał, ludzie są obrzucani kolorowym proszkiem i wmawiają sobie że żyją chwilą i dają się ponieść szaleństwu... Gdyby muzyka była chociaż dobra /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. ja nie byłam, ale planuje! :D Poraz trzeci... w końcu musi się udać :D Wydaje się to mega fajnym doświadczeniem ;3
    Bardzo podoba mi się ten blog, czytam Go już od już od jakiegoś czasu. Jest świetny! :D Oczywiście w końcu zaobserwowałam, ciągle zapominałam :')

    http://introverted-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. JESZCZE Nie byłam, ale w przyszłym roku nawiedzę ten festiwal <3
    http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie byłam na takim festiwalu, ale mam w planach :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja wlasnie chciała bym na kolor fest jechać! Ale ja zawsze przegapię takie fajne wydarzenia -.- Albo nie mam pieniedzy zeby sie wybrac...

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  49. ten festival jest świetny, przy najbliższej okazji koniecznie powtórzę <3
    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Serdecznie zapraszam na drugi odcinek mojego opowiadania! www.magical-history.blogspot.com Jeśli podobał Ci się pierwszy to zachęcam gorąco na ocenę drugiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi niestety nie udało się w tym roku pojechać. ;/
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod stylizacjami w najnowszym poście? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. http://calkiemzyciowo.blogspot.com/ - będę poruszać trudne tematy, tematy tabu, coś, czego każdy z nas trochę się boi. Zapraszam na pierwszy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna sprawa z festiwalem kolorow! Jednak to zdecydowanie nie dla mnie strasznie sie boje, ze sie udusze wiem glupie no ale jako osoba z fobiami i strachem do wiekszosci rzeczy strasznie sie cykam.
    Swietnie ze sie dobrze bawilyscie! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale super wyglądacie takie kolorowe :) musiało być świetnie
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. niestety nigdy nie brałam w tym udziału,a różne przygody w takich "podróżach" to chyba norma,ale dobrze,że mimo wszystko dobrze się bawiłyście ;)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Widać, ze świetnie się bawiłyście, zazdroszcze ;)

    Obserwujemy?
    http://mwcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie byłam! Zazdroszczę wam!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Było coś podobnego u mnie w mieście, ale niestety nie byłam ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zazdroszczę , nigdy nie byłam na takich "imprezach" . Pewnie było zabawy. Pewnie też bym kupiła mąkę, przecież to takie proste .
    Zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. W Szczecinie impreza ta też miała miejsce, ale jak to ja oczywiście przegapiłam. Mam nadzieję, ze za rok zorganizują coś podobnego i bardzo chętnie się wybiorę!
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Haha tym facetem z dzieckiem to mnie rozwaliłaś :D Chciałam jechać na to wiele razy, ale zawsze miałam inne plany. Dużo tam przeżyłyście, ale dobrze że mimo wszystko się wam podobało :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie byłam na festiwalu kolorów. Ale mam nadzieję, że kiedyś pójdę. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Musiało być fajnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  64. i moje orientacja w terenie nie jest zbyt dobra :P
    to obrzucanie sie kolorami baardzo mi się podoba, ale nie udało mi się w tym roku na tym być -,-
    fajnie, że dorzuciłyście tu trochę wakacyjnego klimatu ♥
    hahaha omg! jak czytam ten wpis to ciągle mam uśmiech na twarzy xD macie genialny sposób pisania z poczuciem humoru :P
    rysunek genialny <3
    +zaobserwowałam również :*
    3maaajcie się ;)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Żałuje, że nie mogła jeszcze być na takim festiwalu, może kiedyś pojadę ;>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zaluje ze mnie tam nie bylo😞
    Super zdjecia!
    . www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. To musiała być dobra zabawa. Jak to mówią - w grupie raźniej. A że ktoś tam się poociera to już najmniejszy problem.
    Fajnie to wszystko wygląda i przyznaję, że z chęcią poszłabym na taki event. W Warszawie mnie ominął, cóż, może innym razem.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie byłam, ale chyba ktoś z moich znajomych był :)
    Jeśli chcesz to weselsze wiersze masz tu:

    http://cathrinebloog.blogspot.com/p/wiersze.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne wakacje :) Po fotkach widać , że bawiłyście się doskonale :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja byłam u siebie w Gdańsku na taki festiwalu i ceny były naweeet spoko, bo za jeden woreczek 7,50:D ogolnie fajnie wszystko, tylko pozniej ten proszek zrobil sie czarny i straszny stan wlosow po nim byl/K

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne zdjęcia :D.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. U nas to się nazywa Festiwal kolorów i był świetny <33 Pięknie uchwycoona fala !!<3
    Może obserwujemy ?
    Nasz blog klikkk !

    OdpowiedzUsuń
  73. zdecydowanie chciałabym być kiedyś na czymś takim ale chyba w pobliżu Rzeszowa nie było.. albo po prostu przegapiłam ew

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. nigdy nie byłam na takim festiwalu :(
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Niestety, nigdy nie miałam okazji być na takim festiwalu. Fajne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Gdybym robiła listę rzeczy, które chcę zrobić przed ukończeniem trzydziestki, pojechanie na taki festiwal znalazłoby się całkiem, a to całkiem blisko podium. Zawsze zachwycałam się pięknymi zdjęciami i relacjami, choć nie do końca ogarniam, o co w tym chodzi.
    Pozdrawiam.
    __________________
    upadly-marzyciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. ja piernicze ale umazane
    ale widze , ze było warto
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. U mnie w mieście też mieliśmy taki festiwal :) Sama wyglądałam tak jak wy :) Pozdrawiam

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeszcze nie byłam na takim festiwalu,ale widziałam nie raz ludzi wracających z niego i zawsze się zastanawiałam ile klną podczas kąpania się i prania ubrań po tych farbach :P
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajne zdjęcia! :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow, nigdy jeszcze w czymś takim nie uczestniczyłam :-)
    Widać, że zabawa była przednia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Festiwal kolorów to naprawdę mega sprawa.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  83. Miałam okazję być na tym festiwalu u siebie w mieście i byłam naprawdę zadowolona!:)
    Super, że tak fajnie spędziłyście czas!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  84. Kolor fest to na pewno coś niesamowitego. ^^
    Chciałabym się na taki wybrać.
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Musiała być zaczepista impreza!
    Sama chciałabym na taką pojechać i widać, że dobrze się bawiłyście.
    I w ogóle: dobry rysunek!

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Byłam tam :). Fajnie sobie tak powspominać wakacje :) ♥♥♥.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja niestety na kolor fest nie byłam, jednak myślę, że w przyszłych latach uda mi się tam być :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja niestety nigdy nie byłam na festiwalu kolorów, ale może za rok uda mi się wybrać ;P
    Rzeczywiście to bardzo buntownicze z Waszej strony, że w jesień piszecie o wakacjach! (mama zakaże mi Was czytać ;-;)
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Nigdy tam nie byłam, ale na 100% jest fajnie :D Świetny nagłówek!

    Zapraszam na nowy post!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie dość, że opisałaście taką ciekawą przygodę, to do tego w tak wspaniały sposób. Kocham wasze wpisy za ilość sarkazmu i żartów sytuacyjnych. Zdjęcie również są świetne i napełniaja optymizmem.

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  92. Super zdjęcia ;3
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Byłam na festiwalu kolorów w Krakowie i było świetnie :D Super zdjęcia wyszły :)
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń